No niin. Kukas tv-tähti on syytettynä alle 15-vuotiaan tytön raiskauksesta?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111314747336_uu.shtml?ref=telkku
Palstaetsivät vauhtiin.
Kommentit (59)
on raiskattu? Miksi raiskattu tapaisi raiskaajaansa raiskauksen jälkeen?
Luulenpa, että työn vanhemmat saivat selville tytön harrastaneen seksiä, tyttö pelästyi ja sanoi tapahtunutta raiskaukseksi.
Jos tyttö olsi raiaskattu, olisi se varmasti näkynyt jollain tavoin käytöksessä; vetäytynyt, itkuinen, väsynyt, hiljainen tms.
on raiskattu? Miksi raiskattu tapaisi raiskaajaansa raiskauksen jälkeen?
Luulenpa, että työn vanhemmat saivat selville tytön harrastaneen seksiä, tyttö pelästyi ja sanoi tapahtunutta raiskaukseksi.
Jos tyttö olsi raiaskattu, olisi se varmasti näkynyt jollain tavoin käytöksessä; vetäytynyt, itkuinen, väsynyt, hiljainen tms.
Mistä ihmeestä te voitte tietää jotain tytön käytöksestä vai onko hän hyväkin ystävänne? Voi hyvinkin jollain kestää se kaksi viikkoa, että USKALTAA ilmoittaa raiskauksen poliisille tai vanhemmilleen.
RAISKAUKSESTA, ei mistään seurusteluyhdynnästä!
on raiskattu? Miksi raiskattu tapaisi raiskaajaansa raiskauksen jälkeen?
Luulenpa, että työn vanhemmat saivat selville tytön harrastaneen seksiä, tyttö pelästyi ja sanoi tapahtunutta raiskaukseksi.
Jos tyttö olsi raiaskattu, olisi se varmasti näkynyt jollain tavoin käytöksessä; vetäytynyt, itkuinen, väsynyt, hiljainen tms.
kaksi viikkoa, että uskaltaako hän kertoa vanhemmilleen. Toivon että jokainen tyttö tietää, milloin hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan on loukattu ja uskaltaa kertoa jollekin. Toivon kamalasti tsemppiä ja rohkeutta tälle tytölle.
on raiskattu? Miksi raiskattu tapaisi raiskaajaansa raiskauksen jälkeen?
Luulenpa, että työn vanhemmat saivat selville tytön harrastaneen seksiä, tyttö pelästyi ja sanoi tapahtunutta raiskaukseksi.
Jos tyttö olsi raiaskattu, olisi se varmasti näkynyt jollain tavoin käytöksessä; vetäytynyt, itkuinen, väsynyt, hiljainen tms.
Ja monet tapaavat pakosta sitä tuttua raiskaajaa esim. yhteisten ystävien luona. Jotkut naiset jopa elävät parisuhteessa raiskaajansa kanssa. Kuinka tämä on mahdollista? Siksi että sinunkaltaistesi ihmisten takia monet naiset oikeasti kuvittelevat että on heidän oma syynsä että heidät raiskattiin. He eivät uskalla ilmoittaa asiasta koska pelkäävät että heitä ei uskota ja että heidät leimataan ties miksi. Siksi heidän mielestään voi olla parempi olla hiljaa ja kärsiä yksin.
Ja sinä vielä kyselet että miksi alle 15v. ei heti ilmoita raiskauksesta, kun ei se vanhemmallekaan naiselle ole helppoa.
Kaksi teiniä sekstailee, toinen vielä valehdellut ikänsä. Tyttö kertoo vanhemmilleen ja kohta tuleekin raiskaussyyte. Tyttö voi hyvinkin olla näitä teinihoroja, joka on suuttunut, kun ei ole saanut poikaystältään uusia merkkivaatteita. Näitä näkee baareissakin miehiä metsästämässä.
mutta JOS tyttö on valehdellut ikänsä, niin se on todella vahva lieventävä asianhaara. Jos taas toiminta on ollut tietoista alle 16-vuotiaan kanssa seksin harrastamista, niin sitten on eri juttu.
Jotenkin tulee mieleen, että olisivatko tytön vanhemmat tässä taustalla.
Talent itsellekin tulee mieleen, sillä mitään muuta kilpailua ei taida nyt olla menossa? BB ei oikein sovi ja kuorosodassa ei yksilöillä ole merkitystä.
Seksuaalinen kanssakäyminen on aina raiskaus, mikäli toinen osapuoli on alaikäinen. Vaikka kaikki olisi tapahtunut yhteisymmärryksessä ja pari olisi seurustellut ja harrastanut seksiä 2 vuotta, alaikäiseen kajoaminen on AINA raiskaus.
Seksuaalinen kanssakäyminen on aina raiskaus, mikäli toinen osapuoli on alaikäinen. Vaikka kaikki olisi tapahtunut yhteisymmärryksessä ja pari olisi seurustellut ja harrastanut seksiä 2 vuotta, alaikäiseen kajoaminen on AINA raiskaus.
vaan aina ole, jos ikäero on vähäinen.
meni 3 vuotta ennekuin kerroin äidilleni joutuneeni alle 15-vuotiaana pakotettuna yhdyntään.
Raiskaus on teko, jossa väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla pakotetaan sukupuoliyhteyteen. Vaikka teko olisi VAIN pakottaminen sukupuoliyhteyteen tai seksuaaliseen tekoon, voi se kuitenkin olla nuorelle ja kokemattomalle uhrille traumaattinen ja hävettävä asia, jota haluaa salailla, mutta joka kuitenkin jättää jälkensä. Enkä kyllä ihmettele että jopa raiskauksia salataan, jos yleinen asenne on noin tuomitseva. Se tekee tapahtuneesta vielä traumaattisempaa syyllisyyden ja häpeän takia.
Jos esim. 25 v. mies "seurustelee" 15 v. tytön kanssa, on se lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
Jos 25 v. mies pakottaa väkisin minkäikäisen tytön/naisen tahansa seksiin, on se raiskaus.
Jos taas esim. 15 v. ja 17 v. sekstaavat vapaaehtoisesti, se on lain mukaan ok.
Jos taas esim. 19 v. poika sekstaa 15v. tytön kanssa(vapaaehtoisesti, eli seurustelevat) niin oikeus pohtii, onko heidän henkisessä kehityksessään eroa paljon. Jos on, niin 19-vuotiaalle tulee syyte lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jos oikeus katsoo, että henkisessä kehityksessä ei ole eroa, ei tule syytettä.
Ja nyt tapaus, mistä puhutaan, on kyse siitä, että tuota poikaa epäillään raiskauksesta. Eli on pakottanut tytön seksiin!
Opeta sekin, että tyttöä ei tarvitse painostaa seksiin. Sitähän se on, jos "pienen tykkäämisen" jälkeen tehdään mitä tehdään. Eli kerrohan pojallesi, että ei tee mitään, ennen kuin on varma tunteistaan... Olipa sitten vähäpukeinen tai paljon meikattu tyttö kyseessä.
Ja paljon ne pojatkin johtaa harhaan. "Rakastan, rakastan, totta kai" ja sitten tehdään mitä tehdään ja aamulla poika ei sitten rakastakaan...
Sanon vaa, että poika parka. Opetan omalle pojalle, että vetskaria ei avata ennenkuin tyttö on näyttänyt henkkareita..
Nykyään jo 12-kesäiset pissikset kulkevat puolialasti vahvasti meikattuna ja teeskentelevät vanhempaa. Johdattavat harhaan.
Tehdään mitä tehdään ja aletaan katua myöhemmin, tai harmittaa kun poika ei tykännytkään enempää..helppo siinä sitten vetää raiskaus-kortti esiin. Ei hitto.
Kyllä tuota sälliä on enemmän hyväksikäytetty.Herätkää tyttöjen äidit ja vahtikaa minkä näköisinä prinsessanne kulkevat kylillä!
Harhaanjohtaminen, esim. että väittää rakastavansa ei ole ainakaan toistaiseksi laissa kiellettyä. Sen sijaan aiheettomasta raiskauksesta syyttäminen on. Mitenkään nyt ottamatta tähän tapaukseen kantaa tai etteikö suurin osa raiskausilmoituksista olisi ihan aiheellisia.
Miten alle 15v tyttö voikaan miettiä kaksi viikkoa, että uskaltaako hän kertoa vanhemmilleen. Toivon että jokainen tyttö tietää, milloin hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan on loukattu ja uskaltaa kertoa jollekin. Toivon kamalasti tsemppiä ja rohkeutta tälle tytölle.
80% viestin lähettäneistä on pohtinut, onko tyttö ollut hyvin kehittynyt ja provosoivasti pukeutunut (sitä saa mitä tilaa) ja/tai että tyttö on varmasti valehtelija.
Raiskaus on edelleenkin teko, jossa ensimmäisenä mietitään, mitä nainen on tehnyt ansaitakseen tulla raiskatuksi. Raiskaajan osuutta tapahtumaan pohditaan vasta sen jälkeen, kun on vatvottu, mitä naislelta/tytöllä oli päällä, oliko hän meikannut, oliko hän kurvikas, oliko hän yksin, mitä kello oli, missä oltiin, onko hänellä syytä valehdella, onko hän neitsyt, onko hänellä ollut useita poikaystäviä, pitääkö hän seksistä, antoiko hän ymmärtää muta ei ymmärtänyt antaa ja niin edelleen.
Kun asenneilmapiiri on tämä, ei musta ole mitenkään ihmeellistä, että etenkin nuorella ihmisellä on todella kova kynnys nostaa kissa pöydälle. Ensimmäinen ajatus ei välttämättä ole se, saadaanko raiskaaja kiinni vaan se, mitä muut ihmiset ajattelevat. Vaikka todisteet riittäisivät tuomioon, osalle sivullisista on silti tärkeämpää analysoida tytön käytöstä ja syyllistää toteamalla, ettei kunnon tytölle olisi käynyt noin.
Puhumattakaan siitä, että tässä "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"-asenneilmapiirissä varsinkin teinitytöillä on selkeitä vaikeuksia tunnistaa omaan henkilöönsä kohdistuva raiskaus, mikä on jotain ihan järkyttävää.
T. Tukinainen
Salkkaritähti se ei voi olla, koska he ovat näyttelijöitä eivätkä "tv-kisaajia". Ko. hlö on siis jossain meneillään olevassa kisassa mukana. Itsekin veikkaisin, etä kyseessä on joku sellainen mistä kuvataan paraikaa jaksoja mutta tulee ulos vasta myöhemmin. Näistä jaksoista ko. hlön osioit leikataan todennäköisesti pois.
Mielestäni keskustelupalstoilla saa spekuloida, mutta tietysti hyvän maun rajoissa. Esim. ei nimiä eikä suoria linkkejä. Muuten on mielestäni ihan ok keskustelua täällä.
Salkkaritähti se ei voi olla, koska he ovat näyttelijöitä eivätkä "tv-kisaajia". Ko. hlö on siis jossain meneillään olevassa kisassa mukana. Itsekin veikkaisin, etä kyseessä on joku sellainen mistä kuvataan paraikaa jaksoja mutta tulee ulos vasta myöhemmin. Näistä jaksoista ko. hlön osioit leikataan todennäköisesti pois.
Mielestäni keskustelupalstoilla saa spekuloida, mutta tietysti hyvän maun rajoissa. Esim. ei nimiä eikä suoria linkkejä. Muuten on mielestäni ihan ok keskustelua täällä.
Esim yksi rasistinen vastaaja kommentoi todella törkeästi ja kunniaa loukkaavast linkkiä, joka johti erääseen Talent-kilpailijaan joka ei voinut olla kyseessä koska on jo tippunut. Lähinnä siihen, ja tuohon salkkaritähteen viittaamiseen älähdin, sillä kun kyseessä on näinkin arka asia, on aikuiselta ihmiseltä syyttömän leimaaminen ihan vaan huvin vuoksi spekulaationa todella väärin.
Itse ainakin ilmoittelin noista ikävimmistä spekulaatioista, koska olivat vääriä ja voin kuvitella, miten pahalta tuntuisi syyttömänä lukea oma nimensä (solvausten kera) tälläisesta ketjusta.
Jos esim. 25 v. mies "seurustelee" 15 v. tytön kanssa, on se lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
Jos 25 v. mies pakottaa väkisin minkäikäisen tytön/naisen tahansa seksiin, on se raiskaus.
Jos taas esim. 15 v. ja 17 v. sekstaavat vapaaehtoisesti, se on lain mukaan ok.
Jos taas esim. 19 v. poika sekstaa 15v. tytön kanssa(vapaaehtoisesti, eli seurustelevat) niin oikeus pohtii, onko heidän henkisessä kehityksessään eroa paljon. Jos on, niin 19-vuotiaalle tulee syyte lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jos oikeus katsoo, että henkisessä kehityksessä ei ole eroa, ei tule syytettä.
Ja nyt tapaus, mistä puhutaan, on kyse siitä, että tuota poikaa epäillään raiskauksesta. Eli on pakottanut tytön seksiin!
vaan tyttö VÄITTÄÄ että hänet on pakotettu seksiin, poika väittää ettei ole. Oikeus katsoo kumpi puhuu totta.
Se ei ihan oikeasti ole hirvittävän harvinaista, että nykypissis väittää tulleensa raiskatuksi. Yleensä syytökset kaatuvat viimeistään kun pitäisi poliisille mennä. Nämä syytetyt pojat sitten kantavat leimaa kaveripiirissään ja pahimmassa tapauksessa myös vanhemmat joutuvat pohtimaan syytteiden totuudenmukaisuutta. Kun syytös on huudettu jää epäilys kytemään ikuisesti. Koska AINA on se vaihtoehto, että tyttö pelosta pyörtää syytöksensä. Pissikset on järkyttvän huomionhakuisia ja pahoivoivia, heittäytymällä raiskauksen uhriksi he saavat hetken valokeilassa, mutta vievät uskottavuuden oikeasti raiskatuilta ja pilaavat nuorten poikien elämää.
Tuomittu on kundi Frägä siitä Valtsun kassat -ohjelmasta.