Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin. Kukas tv-tähti on syytettynä alle 15-vuotiaan tytön raiskauksesta?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä cimiliä, niin hänhän meni heittämällä kolmella tuomariäänellä semifinaaleihin ja hänen piti tanssia nyt lauantaina viidennessä ja viimeisessä semifinaalissa. noh hän ilmoitti faneilleen vetäytyvänsä henkilökohtaisista syistä kisasta.



minustakin se olisi aikahenkilökohtaista jos pikkutyt...

Vierailija
2/59 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille opetettiin kauppiksessa lakitietoa, ja tämä sama lause tuli naureskelevalta lakitiedon (mies)opettajalta: sitten on näitä naisia, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. Eli oikeasti heitä ei ole raiskattu.

Viimeksihän tuollaisen lausunnon antoi naispoliisi. Määrä on oikeasti huomattava.

http://www.ts.fi/online/kotimaa/142571.html

Nykypissiksillä on vähän huono harrastus keksiä tulleensa raiskatuksi. Niinkuin tuo poliisi sanoo:

"–?Siskot tekevät mielettömän karhunpalveluksen toisille naisille. Raiskauksen uhreja kohdellaan vähintäänkin asiallisesti nykypäivänä, mutta poliisi joutuu kuulusteluissa varmistamaan tarinan todenperäisyyden"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä cimiliä, niin hänhän meni heittämällä kolmella tuomariäänellä semifinaaleihin ja hänen piti tanssia nyt lauantaina viidennessä ja viimeisessä semifinaalissa. noh hän ilmoitti faneilleen vetäytyvänsä henkilökohtaisista syistä kisasta.

minustakin se olisi aikahenkilökohtaista jos pikkutyt...

Asia taisi selvitä.

ap

Vierailija
4/59 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni laki menee niin, että alle 16-vuotias ja yli 18-vuotias eivät saa olla yhdynnässä. Se on hyväksikäyttöä. Iästä nyt ei kuitenkaan ollut kysymys jankhät!

Vierailija
5/59 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tuo Tukinaisen viesti on niin tärkeä!



Naiset - ajatelkaa sentään!

Vierailija
6/59 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tytön syyttelijät jo valmiiksi varautuneet poikakultienne syytteisiin?? Miten ihmeessä joku voi tuomita kyseisen tytön huijariksi, itseänsä tyrkyttäjäksi ja valehtelijaksi tapaamatta tätä koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitse olla edes pieni ikäero jos on yli 16-vuotias. Siinä menee "sakkolihan" raja, mitä tämä 15-vuotias tyttö on ollut. Itse aloin seurustelemaan mieheni kanssa kun olin itse 16 ja hän 19 ja seksiä on harrastettu alusta asti, eikä siinä ole lain mukaan mitää väärää.

Vierailija
8/59 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

livena, eli tulisi telkkariin vasta joskus myohemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin seurustelemaan mieheni kanssa, kun en ollut vielä täyttänyt 16 ja hän oli jo 17. Hän on siis lapsen hyväksikäyttäjä vai?

Ymmärrätkö eron?

Harva teini kuitenkaan suoraan aloittaa seksielämää silloin 15-vuotiaana, ainakaan raiskauksilla. Ja jos poikaystäväsi sinut raiskasi, niin kyllä se silloin on rikos.

Vierailija
10/59 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi muuta tuntea kuin häpeää näiden tässäkin ketjussa syyllistävien kirjoitusten puolesta. Vielä enemmän hävettää, että suurin osa syyllistäjistä lienee naisia, joita tilastollisesti raiskataan ja hyväksikäytetään enemmän kuin miehiä. Ei ihme, että mikään asia ei tässä(kään) kulttuurissa muutu, kun naiset vain kertakaikkiaan eivät pysty tuntemaan empatiaa toisiaan kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN väärin kyseistä syytettyä kohtaan. Jos "mies" on 17 ja tyttö 15, ei siinä nyt hyvä ihme sentään ole mistään lapsen hyväksikäytöstä kyse eikä tuollaisista mitään syytteitä normaalisti edes tule!

Mä rupesin seurustelemaan mieheni kanssa, kun en ollut vielä täyttänyt 16 ja hän oli jo 17. Hän on siis lapsen hyväksikäyttäjä vai?

Ihan naurettavaa, saisi hävetä tuo tyttö. Suuttunut, kun suhde ei jatkunutkaan ja nyt jätkä on julkkis...

No mutta niinhän se nykyään on muutenkin.

Jos mies suututtaa naisen, niin ottaa riskin raiskaussyytteestä. Iästä riippumatta naiset käyttää samaa "helppoo ja kivaa" keinoo kostaa miehelle?

Vierailija
12/59 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei tule MIELEENKÄÄN linkittää nimeä tänne, koska en voi olla varma siitä että a) onko syyllinen tai b) onko edes oikea henkilö ylipäätään.



Kuka ihan oikeasti kehtaa liittää mutulla tälläiseen ketjuun ja tälläiseen asiaan jonkun 18-vuotiaan poikaparan joka EI LIITY MITENKÄÄN tapaukseen (salkkaritähdet tai talentista jo pudonneet)



Hävetkää ihan totta. Miettikää jos oman lapsenne nimi heitettäisiin esiin tälläisessä pohdinnassa aivan puskista hänen ollessa syytön. Miltä tuntuisi?



En ymmärrä miten täällä av:lla niin usein törmää niin avoimen paskoihin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen raiskataan, hän on itse siihen syyllinen -ellei löydy miespuolista todistajaa joka todistaa naisen puolesta.



Suomessakin ilmeisesti täytyy kohta kulkea kaapu päällä niin että vain silmät näkyy eikä sittenkään saa vilkuilla miehiin päin.



Meille opetettiin kauppiksessa lakitietoa, ja tämä sama lause tuli naureskelevalta lakitiedon (mies)opettajalta: sitten on näitä naisia, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. Eli oikeasti heitä ei ole raiskattu.



Haluaisin nähdä sen mamman taputtelemassa raiskaajan päätä, joka itse tai jonka tytär tai muu läheinen raiskataan.

Vierailija
14/59 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita vaihtoehtoja varmaan niin kauheesti ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajakki se voisi olla!

Vierailija
16/59 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis mies ja tv-kilpailun osanottaja, on Facebookissa ja on ollut viime marraskuussa 17-vuotias.

Vierailija
17/59 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sellaisia tv-kisailuja on menossa, joita kuvataan reaaliajassa ja joissa nuori mieshenkilö voi olla mukana.



Talent ja Kuorosota ainakin.

Vierailija
18/59 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN väärin kyseistä syytettyä kohtaan. Jos "mies" on 17 ja tyttö 15, ei siinä nyt hyvä ihme sentään ole mistään lapsen hyväksikäytöstä kyse eikä tuollaisista mitään syytteitä normaalisti edes tule!



Mä rupesin seurustelemaan mieheni kanssa, kun en ollut vielä täyttänyt 16 ja hän oli jo 17. Hän on siis lapsen hyväksikäyttäjä vai?



Ihan naurettavaa, saisi hävetä tuo tyttö. Suuttunut, kun suhde ei jatkunutkaan ja nyt jätkä on julkkis...

Vierailija
19/59 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarjoutunut itse seksiin. leuhkittuaan kotona asialla,vanhemmat ovat pakottaneet tekemään rikosilmoituksen. ja rahan tulo on taattu..

Vierailija
20/59 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN väärin kyseistä syytettyä kohtaan. Jos "mies" on 17 ja tyttö 15, ei siinä nyt hyvä ihme sentään ole mistään lapsen hyväksikäytöstä kyse eikä tuollaisista mitään syytteitä normaalisti edes tule!

Mä rupesin seurustelemaan mieheni kanssa, kun en ollut vielä täyttänyt 16 ja hän oli jo 17. Hän on siis lapsen hyväksikäyttäjä vai?

Ihan naurettavaa, saisi hävetä tuo tyttö. Suuttunut, kun suhde ei jatkunutkaan ja nyt jätkä on julkkis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä