Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häirikkönuoret mellastavat Tuusulassa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei yllätä ollenkaan tuo, että häiriköinti taitaa olla Tuusulan kalleimmilla alueilla. Ns. paremmat alueet ovat usein sellaisia, sen muistaa esim. siitä Mankkaan poikien harrastuksestakin.

Vierailija
2/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku poikajoukko yritti pitää samanlaista peliä. Yksi ilta kun olin yksin kotona, kävivät rämpyttämässä ovikelloa ja potkimassa ovea. Sitten juoksivat karkuun nauraa räkättäen. Olin sängyssä lueskelemassa ja säikähdin ihan saatanasti. Makkarin ikkuna oli ulko-oven vieressä, ja tuuletusikkuna auki. Siinä ulkopuolella sellainen ritilä ja hyönteissuoja, ettei ulospäin nähnyt räppänän olevan auki.

Kurkin verhojen raosta ja huomasin, että hiipivät takaisin uusimaan keppostaan. Odotin hiljaa tuuletusikkunan kohdalla ja kun sen taakse tuli pojankloppi ovikelloa painelemaan, karjaisin niin kovaa kun keuhkoista lähti "vitun idiootit!". Taisivat pelästyä jonkin verran, eivät ainakaan enää meidän ovelle tulleet.

Mutta tuosta Paijalan tapauksesta, aika ihmeellinen toimintaohje poliisilta... Eipä tietenkään ole resursseja kaikkeen, mutta silti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa nyt ihmeessä pois sieltä.

Vierailija
4/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudoksuttaa.

Vierailija
5/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan avuton - paljonko poliiseja Tuusulassa ylipäänsä on? Eikö ole mitään mahdollisuutta lisätä partiointa, joka usein rauhoittaa? Nyt asukkaiden pitää vaimentaa ovikellot ja kyyhöttää sisätiloissa - jengi on siis voittanut.

Onko lähellä mitään nuorisotiloja, mitään paikkaa missä nuoret voisivat viettää aikaa niin ettei tarvitsisi häiriköidä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi