Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään 5kk viimeisestä tupakasta.

Vierailija
10.11.2011 |

Viisi kuukautta tuli täyteen siitä kun viimeiset henkoset vedin. Ennen lopettamista viitisen vuotta kolmen-neljän askin viikkotahtia takana. Yllättävän helposti alun ongelmien jälkeen on päässyt, eikä oikeastaan enää tee edes mieli kokeilla sitä yhtäkään.

Aluksi oli käytössä nikotiinipurukumit, mutta nekin lopetin parin viikon jälkeen kun en mainittavaa eroa huomannut niiden käytön tai ilman olemisen kanssa.

Rahaa ei kyllä ole tuntunut jäävän ollenkaan säästöön, samalla tavalla ne kuluu johonkin turhaan kuin polttaessakin.

Eipä mulla muuta, oli vaan pakko päästä leveilemään asiasta jonnekin :) Hyvä minä, ja tsemppiä kaikille asian kanssa painiville!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko syksyn yrittäny lopettaa, mutta taas tänään sorruin ostamaan askin :( Jokaisen askin jälkeen ollut päivän-viikon ilman, ja taas sortunu..

Hyvä sinä :)

Vierailija
2/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vittu jee vaan sullekin

Mikä ihmisiä oikein vaivaa kun näin hienoon aloitukseen pitää tulla räyhäämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa enää IKINÄ palata entiseen paheeseeni!

Vierailija
4/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin reilu 15vuotta,melkeen 2askia päivässä.

Yllättävän helposti on mennyt, mutta alkoa en ole myöskään käyttäynyt yli puoleen vuoteen, että sitten kai se tosi lopettaminen punnitaan kun ekan kerran ne kännit ottaa polttamatta :D

Mutta,hyvä me! :D

Vierailija
5/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli aluksi nikotiinipurkat käytössä. Reilun kuukauden ajan tuli vähän väliä sellainen ajatus "menenpäs tupakalle", niin kuin tavan vuoksi, mutta sellaista todellista mielitekoa ei ollut. Nykyisin tupakan haju etoo minua. Olen alkanut ymmärtämään tupakoimattomia paremmin.

Vierailija
6/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko syksyn yrittäny lopettaa, mutta taas tänään sorruin ostamaan askin :( Jokaisen askin jälkeen ollut päivän-viikon ilman, ja taas sortunu..

Hyvä sinä :)

mutta sain jostain ihan kamalan motivaation lopettamiseen; en halunnut olla tupakoitsija. Jos ei ole oikeasti päättänyt lopettaa niin ei onnistu.

Seiska

Vierailija
7/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3kk takana ja nyt olen virkeämpi, ei tarvii päiväunia ottaa töitten jälkeen enää. Iho on saanut väriä ja enää ei tunnu inhottava tupakan haju vaatteissa.

Vierailija
8/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen meni aski päivässä ja 30 vuotta savustettu. (Muutama taukovuosi)

Vierailija
9/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä me kaikki! :D

Vierailija
10/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä TE!