Miksei sinkkumiehiä tai miesporukoita kiinnosta K-40 disko?
Hesarin jutussa sanottiin, että siellä käy lähinnä pariskuntia ja naisporukoita.
Kommentit (15)
Niitä diskoja? Jutun mukaan taisi olla Tampereella, mutta myös Helsingissä kai jotain.
Taitaa nelikymppiset naiset olla liian vanhoja saman ikäisille miehille.
Tuossa iässä pitäisi olla jo kypsynyt lavatansseihin.
Ehdin jo innostua uutisesta, mutta sitten selvisi, että siellä on lähinnä naisia joraamassa :/ Mielestäni diskoon kuuluu molempien tai kaikkien sukupuolien läsnäolo, muuten se ei ole sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ja joutuisi lähtemään ovesta ulos, se on liikaa monille ikisinkkumiehille. Ne toisensorttiset napataan pian.
Itse ainakin työviikon jälkeen lepäilen kotona. Ei tulisi mieleenkään lähteä discoon tai pubiin. Ei enää jaksa, eikä ole mitään halua.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä pitäisi olla jo kypsynyt lavatansseihin.
Soitetaanko siellä in flamesia?
No minua ei kiinnosta, koska en tanssi. DIscomusiikista kyllä ihan tykkään, sekä 1970-luvun "oikeasta" discosta että 1990-luvun eurodancesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla ainakin on syy, että ei kiinnosta disco. Ei oman ikäisissä naisissa mitään vikaa ole pelkän iän perusteella.
Kuinka paljon naisporukoita kiinnostaa K40 discossa miesporukat? Varmasti yhtä paljon, kuin muissakin baareissa, eli ei juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joutuisi lähtemään ovesta ulos, se on liikaa monille ikisinkkumiehille. Ne toisensorttiset napataan pian.
Ei napata ainakaan minua. Itse käyn aktiivisesti keikoilla ja festareilla.
Tuommonen pelkästään naisia ja pariskuntia sisältävä K40 diskohan olis lähentelyjä joka paikassa kohtaaville palstammoille ihan oikea paikka. Saavat kerrankin ihan rauhassa tyttöporukalla bilettää ilman että kukaan tulee häiritsemään. Ja ei tarvi olla kateellinen nuoremmille naisillekaan, niin siltäkin mielipahalta säästyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka nainen tässä menettää mitään? Mies elää, miten haluaa ja naiset elävät, miten haluavat. Jokaiselle naiselle löytyy kyllä miehiä, kun menee mihin tahansa discoon. Miehille ei niinkään.
Missä niitä olisi?