T2H toppahaalari nyt 75cm pitkälle; kokoa 74 vai 80 ?
Malli snowbaggie, jos sillä on jotain merkitystä...
Kommentit (10)
pojalle ja se hukkuu siihen eli nyt ostasin 74cm.En usko et voi kasvaa kevääseen mennessä niin paljon.Liian iso haalari on ruma ja epämukava päällä=(
80cm haalarin 1v kuopukselle, mutta se sopii jopa 3v siskolle (joka taas hukkuu samanlaiseen ostamaani 92cm haalariin). Ei menny ihan putkeen nää hankinnat :/
Tai jos haluaa tilata netistä/huutiksesta niin sovittaa vaan kaupassa aikomattakaan ostaa.
T2H on muuttanut hieman mitoitustaan. Eli uudemmat puvut on lähempänä oikeaa kokoa. Itse ostin 74cm tytölle 74cm puvun, mutta onkin uudempaa mallia. Nyt on ihan hyvä mutta ei mene kyllä koko talvea :-( Tosi vaikeeta!
Ostin 1v pojalle vk-haalarin kokoa 80, ja se on niin suuri, että menikin isosiskon käyttöön (2v) ja hänellekin reilu. Vastaa vähintään kokoa 86, jos ei 92.
En sitten tiedä jos on muutettu mitoitusta.
74cm puvun, kun niiden piti olla niiiin reilua mitoitusta. No tyttö on nyt 75cm pitkä ja puku on vähän liian nafti. Ei mene varmaan edes jouluun asti...
Että tosiaan se mitoitus on muuttunut. Tosin kyseessä babybaggie, mutta olen ymmärtänyt, että mitoitus olisi muuttunut muissakin malleissa.
mä ostin keväällä uudet välikausihaalarit oliko joku t2h othello. siis järkyn suuret!
koko 86 oli niin iso, että se vastasi pikemminkin kokoa 98. silloin lapseni oli 88 cm ja siis hukkui kokoon 86. meni ihan pieleen nettiostokset molemmille lapsille. jouduin myymään ne tappiolla huutiksessa.
mä en käsitä tuollaisia mitoituksia lainkaan
nyt alkuun 74 kokoisem, kuulemma pientä mallia uudet, ja sit lopputalveksi 80 koossa.
meillä on 112 cm tytölle molon haalari 116 kokoa alkutalveksi ja toisessa värissä 122 koossa. millään ei mene sama haalari koko talvea ellei osta alkutalveen jättisuurta.
ticketeissä on pitkät raajat, mutta ei niin kovin pitkä niska-haaramitta. Mun tytöllä 85cm on liian aikaisin hankittu 80-senttinen ticketin haalari, ja se on kyllä niin nafti, että tuskin menee koko talven.
Että jos joku tahtoo vaihtaa 86-senttisen ticketin haalarin 80-senttiseen, niin täältä löytyis :)
noin 5 v sitten oli 2 numeroa isompia, pari v sitten numeroa isompia ja nyt just oikeaa kokoa, suorastaan nafteja.
näin olen käsittänyt, mutta otokseni ei ole kovin laaja. Mäkin olen noita T2H pukuja ees sun taassun ostanut ja myynyt huutiksessa tän koko probleeman vuoksi.