Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sloggi Maxi - maailman parhaat alushousut!

Vierailija
09.11.2011 |

Vanhassa vara parempi, ei ole löytynyt Sloggin Maxi-seksintappajapöksyjen voittanutta alushousurintamalla :) Sopivan napakat, eivät mene vakoon ja kestävän ikuisuuksia, mitä sitä muuta voi alkkareilta toivoa. Eivät ne kamalan kauniit ole, mutta ei mun miestä kiinnosta mun alushousut vaan se, mitä sieltä alta löytyy.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset ovat heikompaa materiaalia kuin ennen, siksi en ole niitä aikoihin ostanut. Mutta jospa nyt taas.

Yllättävän vähän miehiä kiinnostaa se,millaiset pikkuhousut naisille arkipäivinä vaatteiden alla on. Voihan sitä hankkia viettelyhepenet erikseen, vaikka ei meillä ole ollut tarvetta niille.

Vierailija
22/34 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ostin Sokokselta bambu-alkkarit (mustat myös), ja ne on aivan ihanat! Tosi pehmeät pesusta pesuun, eivät hajoa.

Kyllä mun sloggit alkoi hajoamaan etupuolen saumoista. Heitin roskiin, kun tulin sormenmentävä reikä saumaan.

Bambualkkarit vaan kestää ja kestää, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiden kuminauha kiristää vaikka mulla ei ole edes suhteessa isot reidet. Vaikka mahani on iso suhteessa reisiin, niin reisikuminauha kiristää, mutta mahan kuminauha ei. Ei auta vaikka ottaisi isomman koonkin.

Lisäksi eivät ole sataprosenttista puuvillaa.

Vierailija
24/34 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ainoat oikeat :).

Vierailija
25/34 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ostin Sokokselta bambu-alkkarit (mustat myös), ja ne on aivan ihanat! Tosi pehmeät pesusta pesuun, eivät hajoa.

Vastaavat erotiikantappajat kuin sloggitkin. (ei sillä, munaa on kyllä saatu niistä huolimatta;)) Tosi mukavat jalassa! Sain yhdet mummilta, ostaisin lisää jos raaskisin.

Vierailija
26/34 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut suurin osa mun Slogi-pikkareista on mallia hipster ja just siksi, et niissä se vyötärö on hiukan matalampi. Toki tykkään kyllä myös maxi mallisista

Vierailija
27/34 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/34 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää

reiden kuminauha kiristää vaikka mulla ei ole edes suhteessa isot reidet. Vaikka mahani on iso suhteessa reisiin, niin reisikuminauha kiristää, mutta mahan kuminauha ei. Ei auta vaikka ottaisi isomman koonkin.

Lisäksi eivät ole sataprosenttista puuvillaa.

Vierailija
29/34 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä parhaat...tukee lisäks sopivasti tuota vuosien varrella pyöristynyttä vatsaa,eikä mee ikävästi ruttuun.Lisäks mies nauttii kuulemma katsella,kun korostaa pyöreitä muotoja.

Vierailija
30/34 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sopii parhaiten varmaan o-vartaloisille naisille. Olen jumppaohjaaja ja lahkeensuun kuminauhat pureutuu reisien sisään.

Aika monta eri mallia on tullut kokeiltua, kun iho ei tykkää tekokuiduista, vaikka tekninen materiaali tässä ammatissa paras olisikin...

Vierailija
31/34 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai on parempi malli, kun lahkeensuut eivät kiristä.

Vierailija
32/34 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kummasti alushousujen valintaa kun pitää huolen ettei niitä maharöllyköitä yms. pääse kertymään.

Vierailija
33/34 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa kummasti alushousujen valintaa kun pitää huolen ettei niitä maharöllyköitä yms. pääse kertymään.

Tjaah, itse pidin sloggi maxeja parhaina myös alle 50-kiloisena, 174 cm varressa ei pahemmin röllykät vaivanneet.

Vierailija
34/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vanhan mallisia sloggeja, mutta mistään ei saa. Reisikuminauha kiristää ja muutenkin kummalisenkapea malli nykyisin. Eikä kysymys ole omasta leviämisestä, olen kyllä ostanut isompaa kokoa. Tosi pettynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi