Sloggi Maxi - maailman parhaat alushousut!
Vanhassa vara parempi, ei ole löytynyt Sloggin Maxi-seksintappajapöksyjen voittanutta alushousurintamalla :) Sopivan napakat, eivät mene vakoon ja kestävän ikuisuuksia, mitä sitä muuta voi alkkareilta toivoa. Eivät ne kamalan kauniit ole, mutta ei mun miestä kiinnosta mun alushousut vaan se, mitä sieltä alta löytyy.
Kommentit (34)
Sitten ostin Sokokselta bambu-alkkarit (mustat myös), ja ne on aivan ihanat! Tosi pehmeät pesusta pesuun, eivät hajoa.
Kyllä mun sloggit alkoi hajoamaan etupuolen saumoista. Heitin roskiin, kun tulin sormenmentävä reikä saumaan.
Bambualkkarit vaan kestää ja kestää, suosittelen!
reiden kuminauha kiristää vaikka mulla ei ole edes suhteessa isot reidet. Vaikka mahani on iso suhteessa reisiin, niin reisikuminauha kiristää, mutta mahan kuminauha ei. Ei auta vaikka ottaisi isomman koonkin.
Lisäksi eivät ole sataprosenttista puuvillaa.
Sitten ostin Sokokselta bambu-alkkarit (mustat myös), ja ne on aivan ihanat! Tosi pehmeät pesusta pesuun, eivät hajoa.
Vastaavat erotiikantappajat kuin sloggitkin. (ei sillä, munaa on kyllä saatu niistä huolimatta;)) Tosi mukavat jalassa! Sain yhdet mummilta, ostaisin lisää jos raaskisin.
Mut suurin osa mun Slogi-pikkareista on mallia hipster ja just siksi, et niissä se vyötärö on hiukan matalampi. Toki tykkään kyllä myös maxi mallisista
Mä en tykkää
reiden kuminauha kiristää vaikka mulla ei ole edes suhteessa isot reidet. Vaikka mahani on iso suhteessa reisiin, niin reisikuminauha kiristää, mutta mahan kuminauha ei. Ei auta vaikka ottaisi isomman koonkin.
Lisäksi eivät ole sataprosenttista puuvillaa.
On kyllä parhaat...tukee lisäks sopivasti tuota vuosien varrella pyöristynyttä vatsaa,eikä mee ikävästi ruttuun.Lisäks mies nauttii kuulemma katsella,kun korostaa pyöreitä muotoja.
Nämä sopii parhaiten varmaan o-vartaloisille naisille. Olen jumppaohjaaja ja lahkeensuun kuminauhat pureutuu reisien sisään.
Aika monta eri mallia on tullut kokeiltua, kun iho ei tykkää tekokuiduista, vaikka tekninen materiaali tässä ammatissa paras olisikin...
Tai on parempi malli, kun lahkeensuut eivät kiristä.
Helpottaa kummasti alushousujen valintaa kun pitää huolen ettei niitä maharöllyköitä yms. pääse kertymään.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kummasti alushousujen valintaa kun pitää huolen ettei niitä maharöllyköitä yms. pääse kertymään.
Tjaah, itse pidin sloggi maxeja parhaina myös alle 50-kiloisena, 174 cm varressa ei pahemmin röllykät vaivanneet.
Haluaisin vanhan mallisia sloggeja, mutta mistään ei saa. Reisikuminauha kiristää ja muutenkin kummalisenkapea malli nykyisin. Eikä kysymys ole omasta leviämisestä, olen kyllä ostanut isompaa kokoa. Tosi pettynyt.
Nykyiset ovat heikompaa materiaalia kuin ennen, siksi en ole niitä aikoihin ostanut. Mutta jospa nyt taas.
Yllättävän vähän miehiä kiinnostaa se,millaiset pikkuhousut naisille arkipäivinä vaatteiden alla on. Voihan sitä hankkia viettelyhepenet erikseen, vaikka ei meillä ole ollut tarvetta niille.