Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9kk, ja sormiruokailu ei vaan meinaa onnistua

Vierailija
08.11.2011 |

9kk poikani syö maissinaksuja hienosti, eikä niiden kanssa ole ongelmia. Leivänpaloja ja kasviksiakin laittaa mielellään suuhun, mutta siitä ne ongelmat sitten alkavat. Vähän isomman palan haukattuaan poika alkaa yökkiä ja lopulta oksentaa. Turhauttaa tämä.

Poika itse olisi selvästi halukas syömään kaikkea mitä äitikin, mutta! Onko kellään neuvoja tai kokemuksia?? Pojalla on aika tiukka kielijännekin, mutta kuulemma sen ei pitäisi liittyä tähän (?) tai vaikeuttaa nielemistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sileitä soseita? Jos syö, niin syötä niitä ja pikku hiljaa, varovasti sitten karkeampaa ruokaa. moni sihtikurkku ei syö kuin sileää ruokaa paljon isompanakaan.

Vierailija
2/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika syö sileitä soseita. Tuntuu vaan jotenkin, että 9kk pitäisi syödä jo jotain karkeampaa. Ei niin että itse välttämättä ajattelisin näin, mutta muut. Nuori äiti kun olen, niin kommentteja tulee paljon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin kohtalisen varmana luvata, että syö ihan normaalisti 3-4v.

Älä huolehdi!

Vierailija
4/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annettiin silti syödä ruisleipää jne. pikkuhiljaa lopetti oksentelun ja tajus miten homma toimii

Vierailija
5/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 1v oppi karkean ruuan. meni melkein vain kaupan purkit tosi soseena. nyt 1v4kk syö jo aika hyvin pehmeitä paloja mm.porkkanat, kurkku, raejuusto, porkkana raaste ja leipä. raejuustoa kantsiikin sitten antaa n.10kk alkaen, se meni meillä melkein heti sellaisenaan. eli en panikois =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi