Pullukka tyttö ystävä on parempi kuin laiha!
Tää on niin totta!
http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=31824…
Kommentit (61)
miestä tahi naista, joka "puputtaisi salaatinlehteä ja joisi vettä" ravintolassa. Kyllähän ravintolaan tullaan syömään kunnolla ja muuaalla sitten vahditaan linjoja jos on pakko. Tosin hoikanhan ei tarvitse laihduttaa...
mulla on parit tämmöiset tutut ja illanistujaiset ei ole mitään herkkua näitten kanssa:/
että lihavemmat on heti tyrkyttämässä että jos on laiha ja nätti niin on perse pystyssä ravintolassa. Ei tarvitse olla! Seuraa ja miesystävän saa muutenkin.
Enemmän olen kuullut vittuilua lihavilta laihoille kuin toisinpäin. Joku kauhea katkeruus teiltä paistaa meihin päin, ei voi mitään.
Tämähän oli kieli poskessa tehty "tutkimus"!
suurin osa "tutkimuksesta" pitää aivan oikeasti paikkaansa. Sinun teoriasi siitä, että mies on itsetunnoton, jos hänellä on lihava nainen ei todellakaan pidä paikkaansa. Eihän huonosta itsetunnosta kärsivä mies edes "kehtaisi" liikkua lihavan naisen kanssa kaupungilla, koska ruipelot olisivat heti rääkymässä törkeyksiä.
rääkyvän törkeyksiä kadulla miehelle, joka on lihavan naisen kanssa? Tai ylipäänsä kenenkään naisen kanssa? Itse en ole elämässäni tavannut ihmistä, joka rääkyisi (törkeyksiä) kadulla.
Jos ihminen valitsee kumppanin sillä perusteella, että ei usko tämän kelpavan muille ja voi itse olla raauhallisin mielin pettämisen suhteen, niin eikö hänellä silloin ole huono itsetunto?
"Tutkimuksessahan" viitataan nimenomaan siihen, että lihavat pitävät itsekin itseään niin vastenmielisinä, että yrittävät enemmän miellyttää miestä ja että he eivät luultavasti kelpaa juuri kenellekään, joten pettämisestä ei ole huolta. Höpönlöpön "tutkimuksessa" kerrotaan myös, että läski sängyssä on kätevä lämpötyyny. Haluatko oikeasti uskoa tällaiseen tutkimukseen, sehän nimenomaan lisää ennakkoluuloja läskien huonommuudesta ja huonommuudentunteista? Eikä muutenkään ihan vakavastiotettavalta tunnu!
suurin osa "tutkimuksesta" pitää aivan oikeasti paikkaansa. Sinun teoriasi siitä, että mies on itsetunnoton, jos hänellä on lihava nainen ei todellakaan pidä paikkaansa. Eihän huonosta itsetunnosta kärsivä mies edes "kehtaisi" liikkua lihavan naisen kanssa kaupungilla, koska ruipelot olisivat heti rääkymässä törkeyksiä.
koska pitää yksinkertaisesti läskiä vastenmielisenä, ihan kuten naisetkin pitävät kaljamahaisia miehiä ällöttävinä.
koska pitää yksinkertaisesti läskiä vastenmielisenä, ihan kuten naisetkin pitävät kaljamahaisia miehiä ällöttävinä.
ja nämä eivät myöskään kulje julkisilla koska siellä on väistämättä aina ainakin yksi punkero eikä Suomessa löydy busseista oksennuspusseja:/
Miksei sitten menestyvillä julkkismiehillä, jotka aivan varmasti voi valita silmäänsä miellyttävän naisen, ole kovinkaan usein niitä ihania pullukoita käsipuolessa?
Enkä hauku lihavia, olen itsekin BMI 24, mutta en kyllä tolkuta itselleni että miehet tykkää ylimääräisestä ihrasta. Kyllähän niillä, joilla on varaa valita, on yleensä hoikka, mallityyppinen nainen kainalossa.
Olen viisikymppinen ja 45 kg nainen.Puolet elämästäni painoin yli 80kg.
On myönnettävä että samalla tavalla miesseuraa on riittänyt painosta riippumatta ja matotkin olen saanut kopisteltua painosta riippumatta.
Eli eiköhän se luonne ole kaiken A&O
koska näihin kiinnitetään enemmän huomiota, saavat YLEENSÄ paremman näköiset miehet, löytävät paremmin vaatteita ja näyttävät hyviltä niissä.
niin usein ylipainoisilla kavereillani on enemmän vientiä ja ne miehet ovat myös hyvä kroppaisia ja hyvän näköisiä. Luulen, että se johtuu näiden naisten iloisuudesta ja itsevarmuudesta.Eivät kaikki ole yhtä pinnallisia kuin sinä.
Mulla on muutama reippaasti ylipainoinen kaveri ja ei ne kyllä baarissa pahemmin mitään kovaa vientiä koe, päinvastoin. Toinen juttu on se että monesti joku mies saattaa huomauttaa heille kännipäissään ylipainosta ja näin pahoittaa heidän mielen tottakai. Mä olen useammin kuin kerran puolustanut kavereita näitä juntteja vastaan sanomalla niille suorat sanat.
Toinen ääripää on todella kauniit kaverini, heitä ei miehet pahemmin uskalla lähestyä kuin parin promillen sikakännissä.
18 ei ole nähnyt läski+läski pariskuntaa, koska kirjoittaja 18 on sokea. Kadut on täynnä läski/läski -rumiluspareja, mutta sokeat eivät tietenkään sitä voi nähdä.
lihava + laiha, laiha+ laiha ja laiha + lihava pareja olen kyllä nähnyt mutta en lihava +lihava paria. Joko molemmat ovat laihoja tai mies tai nainen lihava. Sori vaan!
Meidän työpaikalla on myös yksi ja tuttavapiiristä löytyy pullukoita pareja peräti kaksi.
Muuten kommentoimatta alkuperäistä juttua: minä en hoikkana ottaisi lihavaa miestä. Haluan, että miehellä on samankaltaiset arvot kuin minulla.
Varmaan joillekin miehille. Osa tykkää muodokkaista, osa urheilullisista ja hoikista. Tärkeintä että kaikille joku sopiva kumppani löytyis... Itse olen mieluiten hoikka, vaikka tissitkin on samassa suhteessa pienet. Kaksi lasta niillä on kuitenkin ruokittu ja mieskin niistä pitää, joten ihan tyytyväinen olen.
Varmaan joillekin miehille. Osa tykkää muodokkaista, osa urheilullisista ja hoikista. Tärkeintä että kaikille joku sopiva kumppani löytyis... Itse olen mieluiten hoikka, vaikka tissitkin on samassa suhteessa pienet. Kaksi lasta niillä on kuitenkin ruokittu ja mieskin niistä pitää, joten ihan tyytyväinen olen.
ja pieni tissinen, joilla myös lapset ruokittu. Tällainen olen mieluiten ja mieskin tykkää.
koska näihin kiinnitetään enemmän huomiota, saavat YLEENSÄ paremman näköiset miehet, löytävät paremmin vaatteita ja näyttävät hyviltä niissä.
niin usein ylipainoisilla kavereillani on enemmän vientiä ja ne miehet ovat myös hyvä kroppaisia ja hyvän näköisiä. Luulen, että se johtuu näiden naisten iloisuudesta ja itsevarmuudesta.Eivät kaikki ole yhtä pinnallisia kuin sinä.
Mulla on muutama reippaasti ylipainoinen kaveri ja ei ne kyllä baarissa pahemmin mitään kovaa vientiä koe, päinvastoin. Toinen juttu on se että monesti joku mies saattaa huomauttaa heille kännipäissään ylipainosta ja näin pahoittaa heidän mielen tottakai. Mä olen useammin kuin kerran puolustanut kavereita näitä juntteja vastaan sanomalla niille suorat sanat.
Toinen ääripää on todella kauniit kaverini, heitä ei miehet pahemmin uskalla lähestyä kuin parin promillen sikakännissä.
kyllä riittää baarissa vientiä. Nauru raikaa pöydässämme kun olen heidän kanssaan baarissa. Usein miehet keskittyivät ystäviini ja flirttailivat ja naureskelivat heidän kanssaan. Minä jäin usein seinäruusuksi, koska en ole yhtä sanavalmis kuin he. Eivät miehet ole niin pinnallisia kuin luullaan. Monelle se mitä on pään sisällä ja se sosiaalinen puoli naisessa on tärkeämpää kuin ulkonäkö.
Jos haluat muiden miesten olevan sinulle kateellinen ota laiha nainen. Jos haluat vatsasi täyteen hyvää ruokaa ja kunnon kyytiä sängyssä ota ylipainoinen nainen. (Tämä siis miehen suusta)
Taas siellä on pari paksukaista joilla on kumman katkera mieli, pitää itse latistaa hoikkia vaikka on juuri saanut kuulla kehuja omasta ruumiinrakenteestaan.
ketähän täällä yrittää latistaa ja ketä?
Laihat eivät yksinkertaisesti kehtaa myöntää, että lihavat ovat samanarvoisia ihmisiä kuin laihatkin.
Mietipä nyt kaksi kertaa, ketkä tässä alkoivat latistaa ja ketä? Jonkun humoristisen tutkimuksen turvin pullerot saivat syyn haukkua kaikki hoikat maan rakoon.
Oikeesti mitä väliä sillä on onko hoikka vai pullero? Kaikista ei voi tykätä kuitenkaan, aina on jotain joka ei miellytä jonkun toisen silmää.
Antakaa hyvät ihmiset toisten olla mitä haluavat jos ovat onnellisia sellasena kuin ovat. Kuulostaa kauhealta että kaikkien pitäisi olla samanlaisia ja mahtua samaan muottiin.
Ja miten muuten tämä vastakkain asettelu menee aina että laiha ja nätti vs pullukka? Miten niin laiha JA nätti? Olen nähnyt oikeasti monia laihoja ja uskomattoman rumia naisia ja miehiä ja päinvastoin! Sama juttu pulleroilla, jotkut ovat nättejä ja toiset eivät.
Ei kukaan _voi_ kai olla noin ahdasmielinen ettei voi antaa muiden ihmisten olla mitä ovat. Jos sinä et henkilökohtaisesti tykkää jostain niin sitten et tykkää. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä että sinun näkemyksesi on joku universaali totuus.
Relatkaa vähän.
Miehellä on nopeempi aineenvaihdunta ja luonnostaan vähemmän rasvaa ==> luonnostaan laiha ei joudu kyttäämään syömisiään ==> tyytyväinen
Naiset taas joutuu oleen laihiksella ja kuntoileen kuin hullut, päästäkseen eroon siitä rasvasta joka kuuluu naisen kehoon ==> ankara rangaistuskuuri päällä kaikenaikaa ==> ei naurattais suakaan
Ja miehet myhäilevät, kun ovat taas saaneet naiset epävarmoiksi (milloin pyöryydestä, milloin muodottomuudesta). Oikeasti naiset mitä te teette, kilpailette täällä siitä kuka herättää eniten miesten huomiota, ja kuka vamppaa parhaimmat miehet?
Sori vaan, se ei kerro yhtään sen paremmasta itsetunnosta kun lihavana haukkuu laihaa, kuin kertoisi laihan tapauksessa joka haukkuu lihavaa. Ettekö te tajua että kaikki -naisten huonompi palkka, huonommat asemat, syrjintä- johtuu juuri siitä, että teemme sen mahdolliseksi tällaisella paskalla! Kiistellään siitä, kenestä miehet tykkää eniten. Helkkari annatte miesten määrittää itseänne, ja kihertelette riemusta kun joku toteaa että itse on parempi kuin toinen. Tosiasiassa pitäisi vetää yhtä köyttä siitä, että sillä kuka on miesten mieleen, ei ole mitään merkitystä, ei sitten mitään! Paljon tärkeämpää on löytää mies, jolla on sen verran järkeä päässä, että välittää siitä sisimmästä eikä ulkomuodosta. Ja kamoon, 20 vuoden päästä ollaan kaikki tasan yhtä ruppanoita, sitten taistellaan nuorten naisten kanssa siitä kumpi on parempi: vanha vai nuori. Jumalauta, nyt naiset sitä kuuluisaa itsetuntoa.
Ja voi jeesus, unohtui vielä sanoa että OLETTEKO TE YLÄ-ASTEELLA, vai miten helvetissä jaksatte täällä heittää joitain "kuka on paras sängyssä" -juttuja. Kyllä on naisten alistaminen tehty helpoksi... Niin helpoksi!
63
En mä yksin jäänyt baarissa, mutta täytyy sanoa että kun laihdutin niin ero entiseen vientiin oli huima.
Mä näytän paremmalta ja viihdyn paremmin omassa kropassa ja se näkyy.
Mä en usko että kovin moni mies tykkää oikeesti lihavista naisista, ihan omalla kokemuksella väitän näin.
Toinen asia oli se että seksi kyllä kelpasi mutta tyttöystävää musta ei pahemmin haluttu.
En mä katkera ole, ymmärrän hyvin sen. Vaikka itse olen ollutkin pullea niin en voisi koskaa seurustella lihavan miehen kanssa, en vaan tykkää.
miestä tahi naista, joka "puputtaisi salaatinlehteä ja joisi vettä" ravintolassa. Kyllähän ravintolaan tullaan syömään kunnolla ja muuaalla sitten vahditaan linjoja jos on pakko. Tosin hoikanhan ei tarvitse laihduttaa...