Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HJÄLP! WC-pönttö

Vierailija
08.11.2011 |

Vuokrakämpän pytty on pinttynyt k---nkeltaiseksi. Mikä on paras ja tehokkain mahtiaine sen jynssäämiseen? Viestisi saa sisältää tuotesijoittelua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlin pöntönpesuaine tableteilla. Yksi ystävä on menestyksekkäästi putsannut ne kokiksella :)

Vierailija
2/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että BANG-merkkinen wc-aine poistaisi pinttyneetkin liat, mutten ole itse löytänyt kaupasta tuota ainetta. Kaikeksi onneksi olemme muuttamassa pinttyneen pöntön asunnosta pois =)

Sit toinen vähän mielikuvituksellisempi aine on cocacola. Yöksi vaan pönttöön ja aamulla pitäis olla syövyttänyt pöntön puhtaaksi. En tiedä onko urbaanilegendaa, en ole tuotakaan kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilisin Kloriittia.

Voit muuten saada hyviä vinkkejä Marttojen sivuilta: www.martat.fi.

Menestystä!

Vierailija
4/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sain pöntön puhtaaksi edellisten asukkaiden jäljiltä. Piti antaa vaikuttaa muistaakseni 10 minuuttia ja sitten hankaamaan. Toisen pöntöistä jouduin tosin peseen kaksi kertaa ennen kuin tuli puhdasta. Montaa muuta ainetta tuli kokeiltua ennen tätä.

Vierailija
5/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja vinkkejä! Kiitos teille vastanneille.

Nyt innolla kokeilemaan. :)

ap

Vierailija
6/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut todella pinttyneen pytyn puhtaammaksi.

Olen jättänyt esim. yön yli aineen vaikuttamaan ja pessyt sitten pois ja ihme tapahtui: paksut vuosikausia vanhat saostumat lähtivät irti.