Kiitos kun toit sairaan lapsen vauvaperheeseen kylään ja annoit syödä kaikkia vauvan leuluja
Et puhunut mitään siitä, että lapsesi on hirveässä räkätaudissa, kun kysyit voiko tulla kylään. Nyt ei sitten meilläkään nukuta ja ilmeisesti vahingonilo helpottaa väsymyksessä ja vitutuksessasi siellä useamman lapsen perheessä keskellä metsää.
Kommentit (32)
Näitä V(/&¤n idioottejahan riittää, myös meidän tuttavapiirissä. Sitten näitä jotka vie yrjöävät tai juuri oksutaudissa olleet lapset hoitoon.
saatiin just vesirokko kaverilta tuliaisiksi. Ihanaa järjestää 2 viikkoa töistä vapaaksi jollain konstilla. "Ei sillä ollut kuin pari näppylää ja ihan vähän lämpöä, en mä ajatellut et olis mitään sen kummempaa".
Joo, kyllä vituttaa!
En kans ymmärrä. Vois edes mainita et lapsella on räkätauti, siirretäänkö vai voiko silti tulla.
En mä ainakaan mielelläni hoida vauvaa, jolla nenä tukossa eikä voi sen takia sitten edes syödä. Mulla oli vielä keskonen. NYt hän on kylläkin jo melkein vuoden, mutta kyllä meilläkin on näitä vieraita käynyt. Ja kyllä, se ottaa päähän.
kun et kieltänyt lastani syömästä niitä kaikkia vauvan leluja. Harmi, että teillä ei nukuta, meillä kyllä nukutaan, mutta joo, vahingonilohan on se paras, opit sen sinäkin.
Hei c'moon, et ole tosissasi ja kirjoita tosissasi tällaista pskaa tänne???
ohis ihmettelee... siis sun mielestä kyläpaikan emännän pitää kieltää sun flunssaista lasta syömästä toisen lapsen leluja? ...öh??
käyttääkö teidän perheessä kukaan koskaan esim. julkisia kulkuneuvoja tai ole ihmisten parissa esim. koulussa tai työpaikalla?
niin
ehkä säkin saat vielä joskus useamman lapsen ja talon keskeltä metsää
jos sanovat että "on vähän nuhaa" niin se tarkoittaa ihan helvetillistä tautia sellaista yskää että eivät ole nukkuneet viikkoon. Normaalitilanne heillä on se että joku lapsi valuu räkää leukaan asti mutta tulevat silti kylään. JOka kerta pitää olla varautunut siihen että seuraava viikko menee sitten kotona. Sattunesta syystä emme tapaa kovin usein
samaa...
ohis ihmettelee... siis sun mielestä kyläpaikan emännän pitää kieltää sun flunssaista lasta syömästä toisen lapsen leluja? ...öh??
käyttääkö teidän perheessä kukaan koskaan esim. julkisia kulkuneuvoja tai ole ihmisten parissa esim. koulussa tai työpaikalla?
niin
ehkä säkin saat vielä joskus useamman lapsen ja talon keskeltä metsää
kuin että antaa sairaan lapsen suoraan kuolata toisen lapsen leluja... Tai yleensäkään terveenkään lapsen!
On kyllä ihan Kusipään touhua olla ilmoittamatta, että joku on kipeänä tai juuri selvinnyt oksennustaudista. Oksennustauti kun kluitenkin tarttuu vielä pari päivää viimeisen oksun jälkeen. Paitsi Noro-virus, mikä tarttuu vielä viikon.
Itse olen kavereille sanonut, että flunssaisena emme halua tavata, ja jos on vatsatauti ollut, niin pidempi aika seuraavaan tapaamiseen sitten. Eikä ne kaverit siitä moksiskaan ole. Tosin jos on flunssa ilman kuumetta, eli esim yskä ja nuha, niin ne ei mua haittaa, kun ei ole ihan pientä vauvaa.
vesirokko yms on hyvä sairastaa mahd. pienenä
tai hankkikaa sitten joku vakuumi à michael jackson, missä asutte perheinenne piilossa pahalta nuhamaailmalta!
ääliöt jäädä himaan kun olette kipeinä tai jättää raahaamatta niitä sairaita lapsianne julkisiin kulkuneuvoihin tai töihin tai kouluihin niin ei ne taudit leviäisi.
Ymmärrän matkan bussilla lääkäriin, mutta muuten sairaiden paikka on kotona. Miettikää nyt vähän, on olemassa esim. vakavasti sairaita ihmisiä, joille pikku flunssa voi olla vakava asia (esim. syöpäsairaat). Sitten te ajattelemattomat idiootit raahaattee räkäistä nicojuliannaanne kauppakeskuksiin kun kotona on niiiiiiin tylsää ja pitäis vähän päästä shoppaamana.
Meillä tuli ripuli kaikille kun eräski eukko tuli kylään eikä kertonu et muksu vielä paskataudissa.Ja sit vielä toinen juttu kun mammat raahaa kipeet kakaransa kerhoihin,hoitoon eskariin.Saa pois käsistä mutta sitten on kaikki kipeenä.:(
pysykää bakteerikammoiset siellä kotonanne!
minä kyllä ehdottaisin, että tuollaiset vastuuttomat typerykset pysyisivät kotonaan.
Ei toisella ole oikeutta päättää sairastuttaa muita ihmisiä. Idiootit.
On kaksi ihan eri asiaa yleisellä paikalla kulkea räkäsenä kuin mennä toisen kotiin tautia tartuttamaan. Varsinkin, pienten lasten kotiin!!
Ei tarvi olla bakteeri/viruskammoinen jollei halua tahallaan lastaan sairastuttaa.
Otan osaa ap, seuraavalla kerralla kysy, että oottahan terveenä? Näin meillä toimittiin vauva-aikana, kun ei kaikilla se järki juokse.
muutamaa erillistä viikkoa lukuunottamatta. Pääsen ulos jos lapsille muu hoitaja tai isänsä hoitaa.
On ollut melko helvetillinen syksy joten ymmärrän niitä jotka lähtevät nuhanenän kanssa kylään. Itse koen että on paras joka kerta kertoa koko raadollinen totuus terveydentilasta ennen mahdollista visiittiä. Itse en tähän taloon haluaisi yhtään uutta tautia. Ymmärrätte varmaan.
Lasten lelujen syömisestä ja kuolaamisesta,.. Sitä on melko vaikea estää, alle vuoden vanha poikani ainakin laittaa suuhunsa kaiken... Pitäisi joko kerätä lelut pois tai köyttää muksu jonnekin huutamaan, sylissä meneväinen lapsi viihtyy viisi minuuttia kerrallaan...
täällä on sitä mieltä että sairaita lapsia on ihan ok viedä muiden ihmisten ilmoille???!! Tän on pakko olla joku tyhmä vitsi...
Ei tarvitse olla bakteerikammoinen vaan TYHMÄ jollei tajua että kipeän ja tarttuvaa tautia kantavan lapsen kanssa ollaan siellä kotona. Voiko näin tyhmiä vanhempia edes olla?
En ole bakteerikammoinen mutta en myöskään nauti siitä että lapseni on kipeä joten toivon että kiepät lapsen ovat kotnaan, ihan niinkuin sairaat aikuisetkin.
kun et kieltänyt lastani syömästä niitä kaikkia vauvan leluja. Harmi, että teillä ei nukuta, meillä kyllä nukutaan, mutta joo, vahingonilohan on se paras, opit sen sinäkin. Hei c'moon, et ole tosissasi ja kirjoita tosissasi tällaista pskaa tänne???
yhtään, todella ap olisi voinut kieltää ja oikeastaan olla edes päästämättä sisälle, kun varmasti huomaa lapsen räkäisyyden. Miksi ihmeessä ei olisi laittanut tuota viestiä edes sille tutulleen, miksi tänne?
täällä on sitä mieltä että sairaita lapsia on ihan ok viedä muiden ihmisten ilmoille???!! Tän on pakko olla joku tyhmä vitsi...
Ei tarvitse olla bakteerikammoinen vaan TYHMÄ jollei tajua että kipeän ja tarttuvaa tautia kantavan lapsen kanssa ollaan siellä kotona. Voiko näin tyhmiä vanhempia edes olla?.
sairaskaan ei saa olla kotona rauhassa vaan pitää kuskata jonnekin virikkeitä saamaan. Omalla lapsella on astma, kylläkin nyt iän karttuessa on helpottanut. Meillä ei todellakaan kaivattu räkäisiä lapsia siinä vaiheessa kun sairaus oli pahimmillaan.
Viekää lääkäriin ne lapsenne! Yksi perhe kuskasi meille monesti lapsia jotka yskivät niin karmeasti että meillä siinä vaiheessa olisi lähdetty oman kanssa lääkäriin hengittelemään vähän vahvempia lääkkeitä. Joittenkin mielestä lapsien kuuluu valua räkää ja yskiä koko talvikausi.
Meillä perutaan myös isätapaamiset (olen siis yh) jos meillä on ollut viime aikoina mitä tahansa tarttuvaa jotta emme tartuta isän uutta perhettä ja he ilmoittavat jos heillä on oltu tai ovat sairaina.
On aika kova homma ryhtyä järjestelmään työ- ja hoitoasioita (ja koululaisille tulee pitkiä poissaoloja ja rästiläksyjä) sen takia ettei joku elämäänsä kyllästynyt kyläilijä malta pysyä kotona. Tottakai mitä tahansa voi saada kaupan kassaltakin mutta jos voi välttää tarkoituksella tartuttamasta joko itseään tai muita niin miksi ei voi nähdä ssen verran "vaivaa".
kun et kieltänyt lastani syömästä niitä kaikkia vauvan leluja. Harmi, että teillä ei nukuta, meillä kyllä nukutaan, mutta joo, vahingonilohan on se paras, opit sen sinäkin.
Hei c'moon, et ole tosissasi ja kirjoita tosissasi tällaista pskaa tänne???