Lue keskustelun säännöt.
Hihhuli soitti 9v pojan puhelimeen!
07.11.2011 |
Kiasus, sälllil ihmetteli kuka puhelimessa on ja antoi mulle luurin. Esittelin itseni ja kysyin kuka siellä on..vanhempi herra esitteli itsensä ja mistä on kotoisin..ja kysyi olenko uskossa?? sanoin ettei olla eikä tulla..ja minä kun luuulin puhelinmyyjäksi...
Koita siinä selittää, että nyt on väärä numero,.
Oli kuulemma numero jätetty johonkin, ilmeisesti yhteydenottotoivossa.. vaihtoehtoja?? väärinnäppäilty, ahdistelu, tai vanha numerotieto, pojat soittanu pilapuhelun??
Useamman kerran sanoin rauhallisesti ja kohteliaasti, että olkaa hyvä älkääkä enää soittako poikani puhelimeen...ei meinannnu millään mennä perille..
Tsiisus..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on sovittu, ettei 8-vuotias tyttö vastaa muihin puheluihin kuin niihin joiden numero hänellä on omassa puhelimessaan, eli joku tuttu soittaa. Jos joku muu soittaa kuin lähipiiri, hänen ei tarvitse vastata - sellaista asiaa ei ole, joka 8-vuotiaan pitäisi omasta puhelimestaan hoitaa itsenäisesti, vaan tällaisissa asioissa huoltaja hoitaa asiat ja asialliset aikuiset tai tahot soittavat suoraan äidin tai isän numeroon.
Eli jos vieras numero soittaa, tyttö ei vastaa. Katsotaan sitten jälkeenpäin, kuka se oli.
JOskus soitti joku sekava mies monta kertaa peräkkäin. Minä vastasin ja kerroin että tämä on lapsen puhelin ja pyysin olemaan soittamatta. Kolmannen kerran jälkeen lopetti. Oli kyllä herra nauttinut miestä väkevämpää. :-/