Miehen etälapsi haluaa synttärilahjaksi eittäin kalliin
kameran,enkä voinut uskoa korviani kun mies lupaili lapselleen sellaisen.Olen kotihoidontuella,ja rahat muutenkin tosi tiukassa eikä olisi varaa pistää 300€ johonkin kameraan!Miehen eksällä on oman palkan lisäksi hyvätuloinen mies(eksän ei tarvitse esim.elättää miestä)ja erittäin varakkaat vanhemmat.Mitä te tekisitte?Kulujen puolitus eksän kanssa?
Kommentit (122)
Lapsi on aivan onnessaan ja ottaa aivan ihania kuvia. Olisin itsekin lapsena onnellinen jos omat vanehmpani toteuttaisivat hartaan toiveeni.
Jokaisella lapsella on vain yksi äiti ja isä ja muisto heistä seuraa läpi elämän vanhukseksi saakka. Olen kuullut sen niin monta kertaa hoitaessani vanhuksia.
puhumattakaan miehen exän vanhempien varallisuudesta kuuluu asiaan?
Miehesi lapsi pyysi jotakin. Miehesi ihan itse lupasi sen hänelle. Pitäköön siis lupauksestaan kiinni.
kun lapsi pyytää joskus jotain ostamaan,niin yleensä se tietää jotain erittäin kallista.Ikinä ei tule soittoa että ostatko mulle vaikka elokuvan tai karkkipussin.Ja miehen eksä löyti uuden ja lähti tämän mukaan,miehellä puhdas omatunto.
menit avaamaan jalkojasi tuollaiselle miehelle, joka haluaa kantaa vastuunsa isänä.
Hanki OMA elämä ja lopeta vikiseminen.
menojen jälkeen käytettäväksi, on lahja kohtuuton! Sehän olisi 2 kuukauden rahat; jotain suhteellisuuden tajua ihmiset!
menojen jälkeen käytettäväksi, on lahja kohtuuton! Sehän olisi 2 kuukauden rahat; jotain suhteellisuuden tajua ihmiset!
Eli kamera puolet kuukauden rahoista ei kahden kuukauden, sorry.
Mutta samaa mieltä olen, että suhteettoman kallis rahatilanteeseen nähden.
joten minusta on ihan OK, että mies ostaa lapselleen tämän toivoman lahjan JA sanoo sinulle, että mene töihin. On väärin laittaa miehen lapsi kärsimään siitä, että sinä olet laiska. Jos suostuisit menemään töihin, ei tätäkään ongelmaa olisi.
varmaan pyytää niitä juttuja joita ei itse pysty ostamaan. Luulisi lapsillakin sen verran rahaa olevan että ei karkkipussin takia soiteta etävanhemmalle. Ihan normaalia pyytää lahjaksi noita kalliimpia juttuja. Tuo lapsi on ihan yhtä lailla miehesi lapsi kuin muutkin ja mies isä ihan samoin. Tuntuu että ap kuvittelee tämän lapsen olevan vähemmän tärkeä miehelleen koska ei itselleen ole ilmeisesti tärkeä.
Miehesi lupasi kameran lapsen kysyessä asiaa. Hän olisi voinut kieltäytyä tai sanoa, että juttelee ensin lapsen äidin kanssa asiasta. Jos menee _lapselle_ jotain lupaamaan, niin on pidettävä lupauksestaan kiinni. Minunkin lapseni on tänään pyytänyt minulta noin 3000-4000 euron arvosta tavaraa. Mitään en ole luvannut ostaa.
Karkkipussit ja vastaavat lapsi varmaankin saa ostettua ihan taskurahoillaan yms. Niitä ei lapsen ole tarpeen pyydellä.
puhumattakaan miehen exän vanhempien varallisuudesta kuuluu asiaan?
Miehesi lapsi pyysi jotakin. Miehesi ihan itse lupasi sen hänelle. Pitäköön siis lupauksestaan kiinni.
kun lapsi pyytää joskus jotain ostamaan,niin yleensä se tietää jotain erittäin kallista.Ikinä ei tule soittoa että ostatko mulle vaikka elokuvan tai karkkipussin.Ja miehen eksä löyti uuden ja lähti tämän mukaan,miehellä puhdas omatunto.
Lapsille ei kuitenkaan luvata mitään sellaista, mitä ei voi toteuttaa.
Mieskin olisi voinut soittaa exälleen ja kysyä kamerasta ennen kuin lupailee mitään.
joten minusta on ihan OK, että mies ostaa lapselleen tämän toivoman lahjan JA sanoo sinulle, että mene töihin. On väärin laittaa miehen lapsi kärsimään siitä, että sinä olet laiska. Jos suostuisit menemään töihin, ei tätäkään ongelmaa olisi.
oma 1v. päiväkotiin että miehen etälapsi saa kalliin lelunsa?Taidan sanoa miehelle että ostaa sille etälle suklaalevyn ja unohtaa koko kameran...
Ja poistun takavasemmalle ruoskimaan itseäni.
Eli miksi sinun toiveesi tehdä jotain tai saada jotain menee miehen esikoisen (?) toiveiden edelle? Jos elättäisit perhettä, mies voisi vallan hyvin ostaa lapselle lahjaksi kameran, mutta nyt sinä teet elämän hankalaksi kaikille vaatimalla oikeutta olla kotona. Mene töihin ja laita lapsi hoitoon, jää teilläkin rahaa elämiseen.
Mies saa ostaa lapselleen kameran jos haluaa,hän on miehesi LAPSI,järkkyä käyttää tuollaista ilmaisua "etälapsi"!
Miksi ensin syntyneen pitää kärsiä siitä, että ei saa iälleen sopivia lahjoja???
Jos teillä on noin tiukkaa rahallisesti, niin minkä ihmeen takia rupesitten ylipäätään tekemään lapsia???
oma 1v. päiväkotiin että miehen etälapsi saa kalliin lelunsa?Taidan sanoa miehelle että ostaa sille etälle suklaalevyn ja unohtaa koko kameran...
Ja poistun takavasemmalle ruoskimaan itseäni.
Mitä merkitystä on sillä että exä lähti löytäessään uuden?
kysyi jättikö mieheni perheensä,että jos johtuukin huonosta omasta tunnosta.eipä muuta.
Jos ydinperheessä on kuuakden käyttörahat 600,-, luuletteko, että lapselle ostetaan 300,- euroa maksava kamera? Ei todellakaan!!! Joku roti näihin juttuihin.
joihin vastaa...
Mitä merkitystä on sillä että exä lähti löytäessään uuden?
kysyi jättikö mieheni perheensä,että jos johtuukin huonosta omasta tunnosta.eipä muuta.
Lapsille ei perusteettomia lupauksia anneta.
Jos ydinperheessä on kuuakden käyttörahat 600,-, luuletteko, että lapselle ostetaan 300,- euroa maksava kamera? Ei todellakaan!!! Joku roti näihin juttuihin.
joihin vastaa...Mitä merkitystä on sillä että exä lähti löytäessään uuden?
kysyi jättikö miehen perheensä,että jos johtuukin huonosta omasta tunnosta.eipä muuta.
tyhmiä kysellä!
Kannattaisi opetella lainaamaan niitä viestejä
joihin vastaa...Mitä merkitystä on sillä että exä lähti löytäessään uuden?
ja vastustat?
Huono olet.