Finnair alkaa punnitsemaan matkustajia.
Lihavat ei pääse koneeseen. Kone voi tippua alas.
Kommentit (13)
ai se läskivero onkin tällainen, luulin erilaiseksi
Kaupatkin voisi punnita, tulee enemmän rasva- ja sokeriaveroa , mitä enemmän ostajalla on painoa!
olipa taas niin väärin ymmärretty että!
Otappa silimä näppiin ja lue uudelleen ja koet edes ymmärtää!
Lokki, etsi linkki itse!
https://www.finnair.com/fi-fi/bluewings/finnairin-maailma/finnair-kerää…
On kyllä mielenkiintoista nähdä, onko uusien matkatavararajoitusten vuoksi käsimatkatavaroiden koko kasvanut viime punnituskierrokselta.
Toivottavasti jokaisen paino näkyy kaikille!
Hyvä, ja jos roima ylipaino, niin vaakan konepuhe voisi ilmoittaa painon kattokuulutuksella. On kohtuullista, että matkustaja maksaa itse rahdin ylimääräisistä läskeistä. Korvaus siitä, että koneeseen ei saada lastattua riittävästi petroolin makuisia kurkkuja, kuuluu läskien korvattavaksi.
Olen luullut, että koneen laskutelineissä on vaaka-anturit. Näin ilmeisesti ei olekaan. Se vaan tuo maksimi lentoonlähtöpaino on aika tarkka juttu.
Ehkä se menee tulevaisuudessa niin, että mitä läskimpi, sen vähemmän vaan saat ottaa matkatavaroita mukaan? Että ketään ei pakoteta laihduttamaan. Tai sitten vaan ei sovi enää koneeseen jos painoraja ylittyy😊.
Läskit maksavat extraa. Ainoastaan reilua
On se muuten hirveää, jos sattuu läski viereen lentokoneessa. Olin Kreetan reissulla tuommoisen tonnikeijukaisen vieressä ja eikä siinä ollut paljon tilaa edes hengittää. Tästä lähtien otan aina paikkani business-luokasta tuosta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jokaisen paino näkyy kaikille!
Ilman muuta isolle screenille. Tämä olisi hyvä Juhannusohjelma TV.hen samoin kuin Prisman kassahihna takavuosina.
Tuleeko painosta lisämaksua, toivottavasti tulee!