Kadehditko Thai-naisten kauneutta ja siroutta mutta kuitenkin ruskettuneita ja täyteläisiä reisiä?
Kommentit (32)
Ovat kyllä mielettömän luonnonkauniita, paksut hiukset, turpeat paksut huulet ja yleensä vielä aika monella kookaat rinnat muuhun kroppaan suhteutettuna. Pysyvät myös siroina ja laihoina koko ikänsä. Eipä heitä turhaan aina hehkuteta, geenistö on kohdallaan.
Se kyllä tiedetään missä ap on niitä päässyt katselemaan.
en ole nähnyt koskaan täydellistä thainaista siis kaunis voi olla kasvoilta mutta että koko paketti.. ei vain ole.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2011 klo 11:57"]
omilla rahoillani ja ansoillani toimeentuleva ja riippumaton nainen kadehtisin.
En tiedä miten tänne keskusteluun eksyin... Kuitenkin, vaimoni on thaimaasta ja kyllä, hän on ihan omilla rahoillaan ja ansioillaan toimeentuleva riippumaton ja vahva nainen. Aivan oma persoonansa, jota en pistäisi noin ahdasmieliseen muastavalkoiseen lokerikkoon. Hänessä on sitä ihailemaani naisenergiaa, itsenäisyyttä ja vahvuutta mitä ihailen, aivan sama onko afrikkalainen, aasialainen länsimaalainen jne.
Eiköhän myös "meidän" länsimaalaisistakin naisista löydy niitä tyhjäpäitä, turhamaisia onennenonkijoita.
Niin typerä keskustelu ja kommetti että oli aivan pakko kommentoida.
Tuttu mies sairastui, rahat kului uhkaavasti ja thaikkuvaimo jätti. Sellaista se on, muistakaa miehet! Ei ne teitä rakasta vaan teidän rahoja.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2011 klo 14:01"]
en ole nähnyt koskaan täydellistä thainaista siis kaunis voi olla kasvoilta mutta että koko paketti.. ei vain ole.
http://www1.pictures.zimbio.com/img/a629/cannedguds/6m.jpg
Photoshop :)
Kuinka pieni pippeli pitää olla että se sopii aasialaiseen?
Mä näin Bangkokissa täydellisen thai-naisen... Sit selvisikin, että oli Ladyboy :)
Mun tuntema thaimaalainen nainen on 160cm/70kg, joten ei ole lähelläkään siroa :) Mutta muuten todella mukava ihminen on!
En kadehdi. Olen vartaloltani aivan yhtä kaunis kuin Thai-naisetkin, mutta rintani ovat täyteläisemmät, hiukseni kullanvaaleat ja silmäni suuremmat ja siniset :)