menisitkö sinä lasten kanssa omenahotelliin?
Kommentit (14)
ne kerrat kun olen käynyt en ole törmännyt muihin asiakkaisiin. eli sikäli sama ketä muita siellä on. ei ole ääntäkään kuulunut.
jossa ei ole henkilökuntaa. Lähinnä turvallisuus. Nyt kun uutisoitiin tuo tämänpäiväinen juttu, niin en mene. Heidän pitäisi tehdä jotain enemmän kitkeäkseen tuo ongelma. Vaikkapa sitten palkata sitä henkilökuntaa.
Oltiin yksi yö Helsingissä omppuhotellissa eikä nähty ristinsielua, siivoojan kärryt aamulla oli ainoa merkki muista ihmisistä.
Sekä Tampereella ja Turussa pienten lasten kanssa, ei mitään ongelmaa. Ovessa kyllä turvaketju, eipä ne huorat ja huorintekijät sieltä pääse kimppuun:) Turussa Hesehotellikin ihan kiva.
Viimeksi viime viikolla Tamperen Ompussa kahden muksun kanssa.Rauhallista oli,muitakin lapsiperheitä näky.Eipä siellä aiemillakaan kerroilla ole mitään working girlejä näkyny. Sairaan hyvä hinta/laatusuhde, aamupalat ja muutkin tarjoilut löyty saman matkan päästä kuin ns oikeassa hotellissakin.
Ketään en nähnyt. Huone oli siisti ja hiljainen. hotellin sijainti oli hyvä, lähellä metroa jalinja-autoasemaa.
Aamiasen voi kai ostaa läheisestä kahvilasta,muttalasten kanssa eväät olisi voinut tuoda myös.
Muistaakseni siellä oli minikeittiö.
Ihan ok. Ei ainakaan mitenkään pelottanut. Alueella on tosi paljon kivoja edullisia ravintoloita, nepalilainen, kiinalainen, marttojen ravintola jne
Suosimme aamustuksen parempia hotelleja perheen kanssa. Itse voisin majoittua omena-hotellin tilapäisesti yhdeksi yöksi, jos muissa hotelleissa ei ole tilaa.
Mun mielestä hinta-laatusuhde ei ole kohdallaan, huoneet nuhruisia.
Muiden hotellien tarjoushuoneet ovat niltei yhtä halpoja ja siellä on henkilökuntaa paikalla. En ole pihi.
a) koska ne on kuulemma bordellikäytössä ja
b) koska hotelliaamiainen on tosi kätevä lasten kanssa reissatessa.
kun media on leimannut ne bordelleiksi.
No EN noista paritusjutuista luettuani!