Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi pankki parempi,OP vai NORDEA?

Vierailija
04.11.2011 |

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op:n bonukset on 0.25% lainan suuruudesta.

https://www.op.fi/op/henkiloasiakkaat/edut/op-bonukset/mista-op-bonuksi…

Tarkoittaa että jos sulla on 100 000e lainaa niin saat bonuksia vuodessa 250e. Itselleni tuo merkkaa sitä, että käytännössä OP:n antama lainan marginaali oli 0.25% matalempi kuin nordeassa. Kummaltakin pankilta sain lainatarjouksessa saman marginaalin.

Muuten maksan 1.5e visa debit kortista ja 2.7e verkkopankkitunnuksista. Uusien tunnuslukulistojen tilaus ei maksa mitään, eikä myöskään saldon tarkistus otto automaatilla.

S-Pankki olisi selkeästi halvin jos sattuu jo olemaan s-ryhmän jäsen. Silloin kortti + verkkopankki = 0e. Jäsenyyttä varten tarvii maksaa 100e jonka saa takaisin kun eroaa.

Vierailija
2/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti!

OP kusettaa niillä bonuksilla. Ihan saman maksat kuitenkin.

Onko se kusetusta, jos tienaa asuntolainalla tai rahastosijoituksilla muutaman satasen bonukset vuodessa ja käyttää ne auto- tai kotivakuutusten maksuun? Minä ainakin käytän oikein mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean voitot menevät osinkoina enimmäkseen suurille sijoittajille ympäri maailmaa. OP:n voitot menevät enimmäkseen bonuksina osuuspankkien jäsenille Suomessa.

Vierailija
4/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvii vain Visa electronin ja verkkopankkitunnukset, niin nordea on kyllä myös halpa:

verkkopankkitunnukset 2.5e ja Visa electron 0e.

Vierailija
5/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada edullisemmin kun kilpailuttaa vakuutusyhtiöt erikseen...

ehdottomasti!

Onko se kusetusta, jos tienaa asuntolainalla tai rahastosijoituksilla muutaman satasen bonukset vuodessa ja käyttää ne auto- tai kotivakuutusten maksuun? Minä ainakin käytän oikein mielelläni.

Vierailija
6/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdon viikko sitten Nordeaan. Moni asia palveluasenteessa alkoi ärsyttää. Miehellä tili Nordeassa ja hän aina sai henkilökohtaista palvelua, kun oli nimetty vastuuhenkilö pankissa.

Vierailija
7/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti!

en maksa mitään mistään palveluista kun ne vähennetään bonuksista kuten kotivakuutuskin. Halvin pankkilainatarjous tuli opsta myöskin eli ei tarvinnu miettiä, Nordeasta tli surkea tarjous. Eli op EHDOTOMASTI jos laina-asioita miettii, ikään ei maksa mitään.

tilit mulla on molemmissa ja nordea ei useinkaan tomi, op aina, äytän verkkopankkia kolme kertaa päivässä, molempia siis. Op:lla kätsympi avainlukujärjestelmä, viesti näkyy maksussa avaamatta, nordealla ei. En kllä keksi mitään parempaa Nordeasta. OP paras.

Vierailija
8/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nordea, op ja sampopankeista. Handelbanken paras niistä ehdottomasti. Paras palvelu. Konttori sekä pankkipalvelut pelaa koko päivän. Edullisin kaikista.

Vierailija
9/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada edullisemmin kun kilpailuttaa vakuutusyhtiöt erikseen...

ehdottomasti!

Tavallisen kokoinen (80 000 - 160 000 e) asuntolaina OP:ssa tuottaa niin paljon bonuksia vakuutusten maksamiseen, että mikään vakuutusyhtiöiden kilpailutus ei edullisempaa vaihtoehtoa tuota. Laske itse bonuslaskurilla (op.fi),jos et muuten usko.

Vierailija
10/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nyt ei ole totta. Meillä lainaa OP:ssa 170 000€ ja alunperin sitä oli 230 000€. Edes tuolloin uson lainan aikaan ei kertynyt niin paljon bonuksia että vakuutus olidi ollut pohjolassa edullisempi kuin Lähivakuutuksella. Useampaan kertaan olen kilpailuttanut. Mutta silti mielestäni OP on hyvä pankki. Bonuksilla kustannamme kaikki palvelumaksut ja esim jos lainaan tarvitsee tehdä muutoksia niin ne kustannukset. Käytännössä emme siis joudu mitään maksuja maksamaan omasta pussista. OP:n marginaali ollut joka kerta pirnempi kuin Nordean tarjoama. Hyvää palvelua olemme myös saaneet aina tarvittaessa.

Vierailija
11/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelussa voi olla paikkakuntakohtaisia eroja. Maksuissa ja bonuksissa tuskin niin valtavia eroja tavallisella asiakkaalla on, että ne ratkaisevat suuntaan taikka toiseen. Siksi minun mielestäni palvelu on tärkein, ja siinä suhteessa OP on ainakin meillä paras, tai ainakin parhaat aukioloajat kun ottaa huomioon, että huonompaan suuntaan on menty sielläkin.

Vierailija
12/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että idiootteja kusetetaan niillä OP:n bonuksilla.

Meille tarjottiin parempia lainaehtoja Nordeasta, lisäksi premium-asiakkaina ei ole minkäänlaisia palvelumaksuja. OP:sta olisi saanut bonuksia, joo, mutta silti ne eivät olisi kattaneet eroa tuohon Nordean parempaan marginaaliin, ja lisäksi tuntui, että bonuksilla perustellaan mitä tahansa kuluja. Vakuutukset saa myös näin valita sieltä, mistä haluaa, eikä ole pakko valita kalleinta, eli Pohjolaa.

Vierailija
13/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP tarjosi paremmat lainaehdot. Nyt en enää vaihtaisi, koska OP on asiakkaidensa omistama, osuustoiminnallinen pankki. Vakuutukseni olen vaihtanut uuteen POP Vakuutukseen, joka pesee hinnoillaan kaikki muut.

Vierailija
14/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono asiakaspalvelu, esim. vaikka minulla on henkilökohtainen asiakasneuvoja hän on AINA, siis AINA lomalla, sairauslomalla tai puhuu juuri toista puhelua. En ole myöskään tyytyväinen kalliisiin hintoihin enkä anna anteeksi, että tulin jymäytetyksi eläkevakuutuksen hankkijaksi.

OP:sta olen kuullut paljon hyvää.

Tietääkö joku, voinko siirtyä Osuuspankin asiakkaaksi? TAi voin mutta siis pointti oli, että voiko asuntolainan siirtää uuteen pankkiin vai onko se pakko jättää Nordeaan vaikka kaiken muun siirtäisi Osuuspankkiin? Tällaisessa puolittamisessa ei sitten taida olla järkeä vaan pitäisi vissiin odottaa, että laina on maksettu loppuun, jotta voi karistaa Nordean pölyt lopullisesti jaloistaan.

Vierailija
15/86 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Nordea on kalliimpi ts. isommat maksut kaikista pankkipalveluista ja huonommat lainanehdot. OP:n bonukset ovat loistava systeemi ja nettipankkikin parempi, samoin lainanehdoista oli helpompi neuvotella ja saada lyhennysvapaata.

Vierailija
16/86 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassahan on jatkuvasti ongelmia!

Vaihdat mihinvain niin paranee.

Vierailija
17/86 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Nordean vannoutunut vakiasiakas, myös isäni yritys ja äiti asiakkaana vuosikymmenet. Ostin asuntoa opkk:n kautta, sain tarjouksen. Nordealla sanoivat:"ei mitään ongelmaa, vihreää valoa näytetään mutta lainaa et saa. Valittivat kilpailusta ja niin kertoivat että meissä nuorissa uusissa on kaikki toivonsa. Noh menin sinne, mistä sain lainan, OP. kiitos heille, koko perhe, yritys ja minä lähdetään Nordeasta nyt.

P.s. Ne bonukset on kuin kärpäsen kakka valtameressä, joku muutama saturainen vuodessa. Mitä niillä tekee? Ei kiinnosta senttiäkään ;)

Vierailija
18/86 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Nordean vannoutunut vakiasiakas, myös isäni yritys ja äiti asiakkaana vuosikymmenet. Ostin asuntoa opkk:n kautta, sain tarjouksen. Nordealla sanoivat:"ei mitään ongelmaa, vihreää valoa näytetään mutta lainaa et saa. Valittivat kilpailusta ja niin kertoivat että meissä nuorissa uusissa on kaikki toivonsa. Noh menin sinne, mistä sain lainan, OP. kiitos heille, koko perhe, yritys ja minä lähdetään Nordeasta nyt.

P.s. Ne bonukset on kuin kärpäsen kakka valtameressä, joku muutama saturainen vuodessa. Mitä niillä tekee? Ei kiinnosta senttiäkään ;)

Vierailija
19/86 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 13:39"]

op maalaisten pankki

nordea liikemiesten pankki

[/quote]

Oikea Miljonääri!

Hahahahah vai noin sanot Nordeassa taitaa olla köyhiä asiakkaita kun on liikevaihtokin vain puolet Op-pohjolan liikevaihdosta. Mulla on koko suku pelkkiä liikemiehiä ja pankkiireita täynnä ja ollaan Op:lla eikä Nordealla, joten väitän että Liikemiehet ja oikeasti varakkaat ova Helsingin OP pankin asiakkaita eivätkä Svenssoneiden Nordea Bank Ab: lla Haahahahhaha

Vierailija
20/86 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean verkkopalvelu ei vaan toimi. OP:n verkkopalelu oli luotettavampi.

Nordean konttoripalvelu on surkeaa ja asiakaspalvelussa olen joka kerran jonottanut puolesta tunnista tuntiin.

Senkään jälkeen asiakaspalvelu ei osaa auttaa, ilmoittavat vaan nenäkkäästi että menkää konttoriin.