Mitä mieltä tällaisista mitoista? Kuulin lauantaina yökerhossa
olevani upea (nainen kommentoi) ja eräs mies taas piti läskinä...olipa tosi kivaa :(
168cm, mitat 90-74-88.
Kommentit (36)
Et ainakaan järjellä ole pilattu...
Miksi koet tarvetta keskustella mitoistasi?
Eikös tämä ollutkaan keskustelupalsta? Vai Tyrnävän surmien isästä tai BB:stäkö täällä vaan saa keskustella?
Et ainakaan järjellä ole pilattu... Miksi koet tarvetta keskustella mitoistasi?
Eikös tämä ollutkaan keskustelupalsta? Vai Tyrnävän surmien isästä tai BB:stäkö täällä vaan saa keskustella?
Keskustella saa toki. Haluaisin lisätä keskusteluun sävyjä.
Minua kiinnostaa, miksi naisille mitoistaan keskustelu on niin tärkeää?
Keskustella saa toki. Haluaisin lisätä keskusteluun sävyjä.
Minua kiinnostaa, miksi naisille mitoistaan keskustelu on niin tärkeää?
niin vääristynyt, että joku uppo-outo ihminen näkee sen aivan plösönä. Kun itse olin baariin lähtiessä ihan kivan näköinen. Tai sitten olin juonut itseni hyvännäköiseksi ;)
et kuulosta lihaksikkaalta
noilla kiloilla olet kyllä läski...
Miltä kuulostaa lihaksikas :D
Ei saa sanoa Tyrnävä!
Kaikki Tyrnävä-ketjut poistetaan.
Mittojen perusteella olet todellakin upea nainen. Tätä mieltä on 43v mies :-)
Aina on ollut miehiä, jotka pyrkivät hallitsemaan naisia ulkonäkökommenteilla.
Nainenkin voi juoda naisen upeaksi. Mutta kauneus on aina katsojan silmissä ja kauneden salaisuus on hämärä valaistus. Paha on sanoa mittojen perusteella, oletko ok. Se kuitenkin loppujen lopuksi ratkaiseen, miten itsensä kantaa, ryhti jne...
AP:ta sanottiin UPEAKSI, ei OK:ksi. Oletko sinä jokin auktoriteetti joka määrittää kuka on upea ja kuka vain normaali?
Vituttaa tää kuikeloihanne. Jos nainen on alle 60 kg niin se on UPEA, mutten voi olla vain semikaunis pullukka tms. Ja vitut sanon mä. :)
T. mies
Nainenkin voi juoda naisen upeaksi. Mutta kauneus on aina katsojan silmissä ja kauneden salaisuus on hämärä valaistus. Paha on sanoa mittojen perusteella, oletko ok. Se kuitenkin loppujen lopuksi ratkaiseen, miten itsensä kantaa, ryhti jne...
AP:ta sanottiin UPEAKSI, ei OK:ksi. Oletko sinä jokin auktoriteetti joka määrittää kuka on upea ja kuka vain normaali? Vituttaa tää kuikeloihanne. Jos nainen on alle 60 kg niin se on UPEA, mutten voi olla vain semikaunis pullukka tms. Ja vitut sanon mä. :) T. mies
Tyypillistä akkojen vouhotusta tämä vastaus.
AP:ta sanottiin UPEAKSI, ei OK:ksi. Oletko sinä jokin auktoriteetti joka määrittää kuka on upea ja kuka vain normaali? Vituttaa tää kuikeloihanne. Jos nainen on alle 60 kg niin se on UPEA, mutten voi olla vain semikaunis pullukka tms. Ja vitut sanon mä. :) T. mies
Tyypillistä akkojen vouhotusta tämä vastaus.
naisten mielipiteet ovat vouhotusta? Miesasianainen paikalla?
Harmittaa kai sitä kuikeloa kun joku kyseenalaistaa, että hän ei ripakinttuineen olekaan ainoa kaunis vartalotyyppi maailmassa. :)
T. sama mies
Mitat eivät kyllä minulle sano mitään.
Ole ylpeä itsestäsi sinut huomattiin ja sinua uskallettiin lähestyä.
ps. toiset tykkää pulleasta ja toiset hoikista. Mikään ei anna meille kenellekkään lupaa tai oikeutta arvioidan fyysisten ominaisuuksien perusteella.
pss. urheilullinen mies olis kiva...
Harmittaa kai sitä kuikeloa kun joku kyseenalaistaa, että hän ei ripakinttuineen olekaan ainoa kaunis vartalotyyppi maailmassa. :) T. sama mies
Mikään vartolotyyppi ei ole toistaan kauniimpi.
ei tarvitse arviointia itsestään missään, vähiten tällaisella palstalla.
Olen naisvaltaisella alalla ja pitkä ja hoikka nainen saattaa näyttää kuivalta ja 20v ikäistään vanhemmalta tyyliin elämä ohi ja sitten nuoria pullukoita, upeita naisia, jotka ovat tyylinsä löytäneet ja ovat elämäntahtoa tulvillaan.
ei tarvitse arviointia itsestään missään, vähiten tällaisella palstalla.
Olen naisvaltaisella alalla ja pitkä ja hoikka nainen saattaa näyttää kuivalta ja 20v ikäistään vanhemmalta tyyliin elämä ohi ja sitten nuoria pullukoita, upeita naisia, jotka ovat tyylinsä löytäneet ja ovat elämäntahtoa tulvillaan.
Missit ovat luonnossa aika mitättömän näköisiä. En tunne missikroppaisiin minkäänlaista vetovoimaa. p.m.
ei ole kotona omassa kropassaan eli sinut itsensä kanssa.
ei ole kotona omassa kropassaan eli sinut itsensä kanssa.
kuvittele olevani hoikempi tai luule olevani läski. Ihmetyttää siksi moiset kommentit.
Et ainakaan järjellä ole pilattu...
Miksi koet tarvetta keskustella mitoistasi?