Mieheni fetissi on märät vaatteet?
Vai jotain muuta? Huomasin asian, kun laitoimme kamerassa olleita kuvia tietokoneelle. Joukossa olikin myös ystäväni ottamia hevosen uittamiskuvia, jolloin menin bikineiden puuttumisen takia vaatteissa uittamaan.
Mieheni kiinnostui näistä kuvista ja kyseli kaikkea että miksis vaatteissa menin uittamaan yms. Illalla huimaa seksiä, mikähän sai kiinnostumaan noista kuvista? Olisi mukava kokeilla kastella vaatteita "vahingossa" jos tuo oli se asia, mutta talvella vaikeaa...
Kommentit (154)
Eka kastuminen tuli oikeestaan puolivahingossa. Oltiin miehen kanssa mökillä ja meillä oli miehen nuoremmat veljet vieraana. Oli juuri edellisenä päivän satanut oikein kaatamalla ja mökille johtava soratie oli tosi huonossa kunnossa. Auto kuraantui, kun jouduttiin käymään kaupassa. Mies ehdotti, että pesisin auton käyttämällä kasteluletkua. Lupauduin.
Avasin hanan täysille ja vesi alkoi virrata kovalla paineella. Letku pääsi karkaamaan käsistäni ja alkoi ruiskiä vettä päälleni. Yritin tavoittaa paineen voimasta maassa kiemurtelevaa letkua ja kastuin aivan läpimäräksi. T-paitani imeytyi kiinni ihooni ja samoin trikoosortsini. Pesun jälkeen menin sanomaan miehelleni, joka istui veljiensä kanssa terassilla kaljalla, että valmista tuli. Miesten ilme oli sanoinkuvaamaton. Mieheni vei minut siitä paikasta makkariin ja sit naitiin.
Illalla nukkumaan mennessä huomasin parvelta alas katsoessani, kuinka mieheni veljet tumputtivat peiton alla alakerrassa kukin omalla pedillään. Näky oli ilmeisesti ollut heille tosi kiihottava.
Pari kertaa olen kastunut niin että on ollut ulkopuolisia näkemässä, mutta silloin on kyllä kyse ollut ainakin puoliksi ihan oikeasta vahingosta. Sen verran aina mietin etukäteen, että jos kastumisen vaara on niin laitan vaatteet jotka eivät märkinä paljasta aivan kaikkea... Mieskin tykkää enemmän farkuista tms. "kunnon vaatteista"...
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:56"]
Onko muita ollut näkemässä? Ajattelin vaan, että vaikka "vahingossa" putoaakin, niin onhan se vähän noloo, jos on muitakin ympärillä, kuin oma mies? Ihailen kyllä rohkeuttasi, jos on muitakin ollut näkemässä. Itse en kyllä, ehkä kehtaisi muuta kuin mieheni kanssa kaksin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 06:20"]
tulipa mieleen Silja Opera risteily, josta jo törkeen monta vuotta. Bailukannella oli poreallas, johon me, toisillemme tuntemattomat n 10 henkilöä mentiin vaatteet päällä. Meno pikkujoulukaudella oli villiä. Sanomistahan siitä tuli.
[/quote]
Olisipa ollut mukava osua paikalle samaan aikaan.
Itselläni on yksi kokemus ja ei meillä kummallakaan mitään fetissiä ollut tai tilanteesta tullut, mutta muisteltu ollaan monta kertaa ja luvattu tehdä se toisenkin kerran. Ihan seurustelun alkuaikoina kävelimme ihastuneina kesäyönä tyhjällä rannalla. Suutelimme ja kävelimme aluksi vahingossa veteen, jotain romanttista siinä oli, kun välittämättä mistään kävelimme hiljalleen syvemmälle veteen kengät jaloissa ja kaikki vaatteet päällä. Se oli ihana tunne, kun mieheni lopulta kaatoi minut veteen, jonka jälkeen nojasimme laituria ja jatkoimme suutelua. Siinä tilanteessa oli täysin sivuseikka, pieni kastuminen ja lopulta märkänä kotiin käveleminen, olimme vain me kaksi.
Joo, ei liian kuumaksi, itse asiassa ajattelinkin jotain 30-50 astetta eli sellaista kun esim. kesähelteillä hikoaa siten, että tekee mieli mennä uimaan vaatteet päällä.
Paras vaihtoehto olisi tietysti poreamme tai kylpytynnyri. Sellainen jossa vesi itsessään on lämmintä, olisi juuri paras vaihtoehto vaatteiden kastelemiseen, eli pysyisi lämpimänä mutta saisi silti olla märkä. Normaalisti märkyyden haittapuolena on se kylmyys, mutta lämpimässä vedessä olisi mukavaa olla vaatteet päällä ja nauttia märkänä olosta. Ja yhdessä naisen kanssa tietenkin, se olisi se tärkein elementti. Välttämättä naisella ei tarvitsisi olla edes vaatteita, vaan riittäisi sekin kun itselläni olisi märät vaatteet päällä ja nainen vieressä vaikka sitten bikineissä tai alusvaatteissa.
Tavallinen kylpyammekin kyllä kelpaisi tarkoitukseen. Vielä tuohon palatakseni, että toivoisin naisten olevan kiinnostuneita miehen märistä vaatteista, niin se on se kiilto ja tunne mikä niissä kiihottaa itsenkin päällä. Kun kangas kiiltää märkänä, se on hienoa vaikka ne vaatteet onkin vain itseni päällä.
Epäilemättä tästä asiasta innostunut naisseura olisi elämän herkkusuola. Olisi elämys levittää ja vaahdottaa suihkushappoo tms. saippua vaikkapa legginseille tai alushousuihin hameen alle. Ja kyllä, vastaavanlaisen "pesukäsittelyn" ottaisi mielellään myös itse vastaan.
Luin vuosia sitten palveluyrittäjästä, joka totetutti asiakkaileen seksiin liityviä fantasiota. Ei tullut otettua selvää olsiko tällainenkin palvelu järjestynyt ja mitä hupi olisi kustantanut. Enää ei ole mielessä, minkä niminen yritys olis kyseessä - muistelen, että oli vain yksi nainen ja paikka missä oltiin. Mene ja tiedä, vaikka vastaava löytyisi vielä nykyäänkin.
Yllätin mieheni eilen kun tiesin milloin tulee kotiin työmatkalta ja otin suihkun vaatteet päällä( valkoinen kauluspaita , kapea hame , mustat sukkahousut ) ja laitoin kylpytakin päälle ja voin sanoa että yllätys oli mieluinen.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2011 klo 14:10"]En ole kyseisestä asiasta koskaan kuullut, mutta olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta. Mietin, miten voisin kastella itseni "vahingossa", jotta näkisin miehen reaktion. Onko muiden miehillä vastaavaa kiinnostusta`? Peaet kylppäriä T paidassa ilman rintsikoita ja vahingossa paitaa kastuu suihkulla ,voit pikkasen hiplata nännejä pystyyn niin varmasti miehelläs aisa pystyssä saman tien
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:36"]
Yllätin mieheni eilen kun tiesin milloin tulee kotiin työmatkalta ja otin suihkun vaatteet päällä( valkoinen kauluspaita , kapea hame , mustat sukkahousut ) ja laitoin kylpytakin päälle ja voin sanoa että yllätys oli mieluinen.
[/quote]
Upea on ollut yllätys ja rakkauden siivittämänä keksitty. Aplodit. Joululahjaksi kylpytakki, jonka saa itse avata ja alta paljastuu toisenlainen suihkuteltu asu ...
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden huuhteluleiri!
Kastumisesta tykkäävälle, mutta kylmää kammoavalle, tämä kesä on vaatinut kärsivällisyyttä. Viimeinkin on lämmintä ja järviveden kanssa tulee toimeen. Tarvikkeet: vene varusteineen, vesipumppu, muutama vaatekerta, jotka sietävät vettä. Päivän ohjelma: leirikaste, matonpesu, veneretki ja sauna.
Heti perille tultua eväät jääkaappiin, kengät pois, taskut tyhjäksi ja järveen. Matala ranta, jonne ei voi hypätä, mutta kahlaus plus sukellus ja kaikki sekunneissa märkänä. Auringossa lekottelua, uusintakastautumisia
ja suihkuja kastelukannusta. Vaateet kuivamaan, kuivaa ylle ja Välipalan jälkeen matonpesua.Maton pesussa tärkeää oli järjestää työ niin, että kastuu: ollaan roiskeiden tiellä, istuskellaan märillä matoilla ja kannetaan matot olalla kuivamaan niin, että valuva vesi osuu sekä lahkeelle että menee paidan kautta housuihin. Viimeisen maton kohdalla homma villiintyi siten, että vettä laskettiin vesipumpulla jo suoraan verkkarihousuihinkin, eikä vaan matolle. Lopulla mäntysuopaliuoksella pestiin päällä olleet vaatteet: levitys ja hinkkaus sienellä ja sitten suihku vesipumpulla. Riisutaan ja kuivamaan maton kavereiksi. Kuivaa päälle, ruokatauko ja lämmittelyä.
Soutaminen on selälle mannaa, mutta pääasia veneretkessä oli retkeilijän kastuminen. Lähtö ja rantautuminen hoidettiin merirosvoelokuvien tyyliin, eli kahlataan aluksi lahkeet alhalla ja vasta sitten veneeseen ja pois veneestä veden kautta vaikka kuivin jaloinkin olisi onnistunut.
Pysähdys ja rantatuminen matalaan lahdelmaan, jossa vesi olikin lämmintä. Kahlailua munia myöten verkkarit jalassa. Paluumatkalla kaadettiin vettä äyskärillä veneilyliivien kaula-aukosta sisään. Mukavaa ja viilentävää.
Päivän viimeinen ohjelma oli sauna, jonne sinnekin mentiin (yllättäen!) vaatteet päällä. Sauna lämmitettiin höyrysaunaksi. Äkkiä siellä paita nahkaan liimautuikin ja housut alkoivat takertua polviin ... Nautiskeltiin ihoon kiinni liimautuvasta kankaasta ja vaatteissa valuvan veden aiheuttamista tuntemuksista. Vettä meni tietty useampi sangollinen sitä paidalle ja housuihin kauhalla valuttaessa,
Osa vaatteista kerkesi kuivaa päivän mittaan, mutta osa jäi yöpymään kuivausnarulle. Tämmöinen oli "leiripäivä".
Kuulostaa hauskalta päivältä, tuollaiseen olisi mukava osallistua. Pitäisin kyllä myös kengät jalassa, niitäkin on paljon hyviä sellaisia mitkä eivät kastumisesta pahastu. Veneillessä on erittäin fiksua että käytätte liivejä, niistäkin saa iloa kun voi turvallisesti vaikka "pudota" veneestä lämpimään järviveteen.
Voin vakuuttaa, että oli mukavaa! En yleensä pidä kenkiä ja sukkia, kun ne ovat minulle tunnelman kannalta tarpeeton, mutta sitten kuitenkin kuivausta vaativa tavara. Vanhat kengät löytyy kyllä tarkoitusta varten ja ovat joskus käytössä. Myöhemmin testasin vielä ne veneilyliivit - tietty sama motivaatio kuin tuossa "leiripäivässä", mutta "järjellä rationalisoitu". Painan enemmän kuin liivit lupaa kelluttaa, joten testaus oli "hyvin perusteltua". En tietysti epäillyt asiaa, kun olin ne testannut samassa hengessä viime kesänäkin ... Järkeily menee niin, että liivien tarvitsee varmaan kantaa myös vaatteiden paino veden varassa olevan ihmisen lisäksi, joten varustauduin normaalisettiin kuuluvan t-paidan sijaan pitkähihaisella paidalla, veryttelytakilla ja lyhyvien sijaan pitkillä kalsareilla. Tämä varustus vastaisi aika lähelle todellista vaatekertaa varsinkin vähän viileämmillä keleillä. Toimi ne liivit, jonka voi päätellä siitäkin, että en hukkunut vaan olen tätä kirjoittamassa. Vähän viileätä oli vaan vesi, joten pitkää uintireissua ei päässyt tällä kertaa tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on suihkussa, menet vaan muina naisina selkää pesemään tai jotain muuta asiaa toimittamaan, vaikka viemään uutta shampoopulloa suihkuun vaatteet päällä.
On tuo fetissi jollain naisillakin, tuttavantuttavana on nainen joka melkein joka juhlissa ns vahingossa kompastuu lampeen tai putoaa uima-altaaseen tms täydessä tällingissä juhlamekkoineen kenkineen päivineen.
Olin vähän aikaa sitten juhlissa jossa saunatiloissa oli myös pieni uima - allas. Illan kuluessa altaaseen päätyi kaksikin ladya , molemmat täydessä juhla - asussa.
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän aikaa sitten juhlissa jossa saunatiloissa oli myös pieni uima - allas. Illan kuluessa altaaseen päätyi kaksikin ladya , molemmat täydessä juhla - asussa.
Heitettiinkö vai päätyivätkö jotenkin omatoimisesti?
Kerro tarkemmin mitä oli yllä?
Molemmat heitettiin tai tönäistiin, en tiedä mistä tilanne sai alkunsa. Toisella oli musta kotelomekko, sukkahousut , korkkarit ja toisella punainen pitsimekko , sukkahousut ja korkkarit .
Olen lueskellut tätä ketjua monet kerrat, mutta vasta ajattelin itse kirjoittaa... Olen 44-vuotias nainen, ja märkyys on kiihottanut lapsesta asti. Silloin en vielä toki tiennyt, mistä oikein on kyse.
Toisten naisten näkeminen märissä vaatteissa, varsinkin valkoisessa t-paidassa ilman liivejä, kiihottaa valtavasti. Samoin oman paidan kasteleminen. Mulla on isot rinnat, ja nännit herkät ja usein kovana. On tosi kiihottavaa kun paita liimaantuu ihoon ja rintoihin ja se vielä näyttää niin hyvältä...
Välillä katselen youtubesta videoita naisista märissä vaatteissa.
En ole oikein muuten kastellut itseäni, paitsi tietysti kotona suihkussa. Viime kesänä tuli kyllä kuljettua ilman liivejä paljonkin, ja osuin mukavasti kaupungilla kävellessä vesisateeseenkin...
Olisi kyllä ihana päästä kastelemaan joku hyvännäköinen isorintainen nainen, ja kastua tietysti itsekin. Tässä mielessä naiset kiihottavat vaikka miehistä pidän muuten enemmän. Mahtaakohan muilla naisilla olla kiinnostusta vastaavaan, olen joskus mietiskellyt.
Ex-mieheni sulatti mieltymykseni jollain lailla, ja oli ok kun halusin joskus saunaan ja suihkuun valkoisessa paidassa ja pikku tangat jalassa. Nykyisen miesystäväni "testasin" mökillä viime kesänä, istuin laiturin nokassa jalkoja vilvoittelemassa ja päätin siitä pulahtaa uimaan. Hän sitten jälkeenpäinkin vielä ihmetteli, ettei vieläkään tajua miksi sinne vaatteet päällä piti mennä... enpä taida tohtia uudelleen kokeilla.
Muutamille asiasta pitäville miehille olen lähettänyt kuvia itsestäni märkänä suihkussa, ja olisivat kiinnostuneita lähemminkin juttuja yhdessä toteuttamaan.
Jaa-a, harmi ettei miesystävä ymmärrä näin hyvän asian päälle. Selitä ensi kesänä niin, että kun on hirveän kuuma, niin on pakko mennä veteen, kun sitten märät vaatteet viilentävät mukavasti.
Arvelen, että olet harvinainen nainen siinä suhteessa, että märkä ihoon liimautuva vaate kiihottaa. Perustan ajatuksen siihen, että tämä keskustelu on jo aika pitkä ja lienet vasta toinen/kolmas nainen, joka kertoo, että märkä vaate saa tunnetta aikaan. Eniten näyttää olevan äänessä miehet, jotka haikailevat tällaisten naisten perään (tunnustan - niin minäkin) ja sitten naisia, jotka ovat kastelleet itsensä miesten mieliksi, mutta eivät kerro miltä märkyys tuntui - ei siis kenties oikein miltään.
Otan vielä lopuksi vapauden pohtia sitä, miten minun arki olisi muuttunut, jos kohtalo olisi meidät yhteen tuonut. Mökillä uitaisiin aina vaatteet päällä ja jos se ei jostain syystä käy, niin sitten ei huvittaisi lähteä ollenkaan uimaan. Saunavarusteisiin kuuluisi minulla vähintään alushousut ja ehkä joskus jotain muutakin, vaikka verkkarihousut lisäksi. Sikseenkin innostunut alakerran pikku veitikka vesileikeistä ja märistä housuista tuntuu olevan. Ja kun vaatteet pestessä kuitenkin kastuvat, niin kaipa pyykkikoneeseen on turha kuivaa laitaa - voisi kai sinne pistää mahdollisimman usein jotain päällä kastunutta. Esimerkiksi siksi että tuli käytyä vaatteet päällä suihkussa - vähän niin kuin tekisi lialle esiliotuksen.
Olen kerran hypännyt laiturilta järveen tahallaan ravintola illan jälkeen (yllytyksen seurauksena ja ehkä siiderillä myös oli osuutensa) täydessä tällingissä . Sain aplodit paikalla olleilta ja keräsin katseita kotimatkalla etenkin miehiltä. Mutta ei mulla mitään fetissiä tästä tullut enemmän olin loppumatkasta jo katumapäällä kun alkoi olla kylmä. Mutta tulipa kokeiltua miltä tuntuu uida mekko päällä ja korkkarit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lueskellut tätä ketjua monet kerrat, mutta vasta ajattelin itse kirjoittaa... Olen 44-vuotias nainen, ja märkyys on kiihottanut lapsesta asti. Silloin en vielä toki tiennyt, mistä oikein on kyse.
Toisten naisten näkeminen märissä vaatteissa, varsinkin valkoisessa t-paidassa ilman liivejä, kiihottaa valtavasti. Samoin oman paidan kasteleminen. Mulla on isot rinnat, ja nännit herkät ja usein kovana. On tosi kiihottavaa kun paita liimaantuu ihoon ja rintoihin ja se vielä näyttää niin hyvältä...
Välillä katselen youtubesta videoita naisista märissä vaatteissa.
En ole oikein muuten kastellut itseäni, paitsi tietysti kotona suihkussa. Viime kesänä tuli kyllä kuljettua ilman liivejä paljonkin, ja osuin mukavasti kaupungilla kävellessä vesisateeseenkin...
Olisi kyllä ihana päästä kastelemaan joku hyvännäköinen isorintainen nainen, ja kastua tietysti itsekin. Tässä mielessä naiset kiihottavat vaikka miehistä pidän muuten enemmän. Mahtaakohan muilla naisilla olla kiinnostusta vastaavaan, olen joskus mietiskellyt.
Ex-mieheni sulatti mieltymykseni jollain lailla, ja oli ok kun halusin joskus saunaan ja suihkuun valkoisessa paidassa ja pikku tangat jalassa. Nykyisen miesystäväni "testasin" mökillä viime kesänä, istuin laiturin nokassa jalkoja vilvoittelemassa ja päätin siitä pulahtaa uimaan. Hän sitten jälkeenpäinkin vielä ihmetteli, ettei vieläkään tajua miksi sinne vaatteet päällä piti mennä... enpä taida tohtia uudelleen kokeilla.
Muutamille asiasta pitäville miehille olen lähettänyt kuvia itsestäni märkänä suihkussa, ja olisivat kiinnostuneita lähemminkin juttuja yhdessä toteuttamaan.
On harmi kyllä jos miehesi ei ymmärrä.
Minä olen mies jota kiihottaa sekä naisten näkeminen kuvissa märkänä, että myös itseni kasteleminen. Tykkään kastella itseni niin, että vaatteita on normaalisti päällä, alla t-paita/alushousut, sekä päällä farkut ja kauluspaita, ja kengät jalassa sukkineen päivineen. Ja naisella vastaavan tyylinen vaatetus on myös paras.
Farkut "täyttyvät" vedellä ja se tuntuu hyvältä kun se vesi lotisee niissä. Minä haluaisin että nainen kastelisi minun vaatteeni ja minä naisen. Olisi kiihottavaa tulla naisen kastelemaksi. Kun sen tekee vain yksin, siitä aina puuttuu jotain.
tulipa mieleen Silja Opera risteily, josta jo törkeen monta vuotta. Bailukannella oli poreallas, johon me, toisillemme tuntemattomat n 10 henkilöä mentiin vaatteet päällä. Meno pikkujoulukaudella oli villiä. Sanomistahan siitä tuli.