Mieheni fetissi on märät vaatteet?
Vai jotain muuta? Huomasin asian, kun laitoimme kamerassa olleita kuvia tietokoneelle. Joukossa olikin myös ystäväni ottamia hevosen uittamiskuvia, jolloin menin bikineiden puuttumisen takia vaatteissa uittamaan.
Mieheni kiinnostui näistä kuvista ja kyseli kaikkea että miksis vaatteissa menin uittamaan yms. Illalla huimaa seksiä, mikähän sai kiinnostumaan noista kuvista? Olisi mukava kokeilla kastella vaatteita "vahingossa" jos tuo oli se asia, mutta talvella vaikeaa...
Kommentit (154)
.! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wetwf kirjoitti:
??? kirjoitti:
Yksi tuttuni on "pudonnut vahingossa" veteen ainakin 3 kertaa, viimeksi viime viikonloppuna syntymäpäiväjuhlissa tyylikkäässä asussaan. Onkohan tästä kyse?
Onko kyseessä mies vain nainen? Kerrotko hiukan tarkemmin. Ihan mielenkiinnolla kysyn, kun eräs tuttava nainen on kerran pudonnut veteen samoissa juhlissa missä olin ja mielestäni se ei ollut vahinko. Myöhemmin kuulin, että samalla naisella oli käynyt jossain muissa bileissä"huono tuuri" kun oli pudonnut veteen. Ja siksi kysyn, koska jossain määrin itseänikin kiinnostaa nainen märissä vaatteissa.
Nainen , viimeksi oli pukeutunut polvipituiseen kotelomekkoon ja korkkarit ja sukkikset jalassa . En osaa sanoa varmaksi oliko vahinko vai ei .
Huono "tuuri" jatkui tänäkin kesänä, kun sama nainen putosi veteen täydessä tällingissä.
Minkalainen tilanne oli tällä kertaa ja miten oli pukeutunut?
>> Eikö enempää uimareita näin lämpimänä kesänä?
Kyllä - aika monta kertaa. Olin nimittäin lomalla ja mökillä heinäkuun kaksi viimeistä täyttä viikkoa. Koska mittarissa oli 25-30 astetta melkein koko ajan, niin tarmo suuntautui lähinnä "mökkirannanparannus projekteihin" . Suoja aurinkoa ja paarmoja vastaan oli hyvä syy pitää verkkareita ja t-paitaa päällä ja siinä "työn" varjolla tuli kyllä kastauduttua/uitua lähes päivittäin, eikä sen jälkeen kuumuuskaan ollut vaatteista haituvan veden ansiosta niin tukalaa. Noissa oloissa "uimavaatesetti" kuivui reilussa tunnissa, joten äkkiä oli taas kuivaakin päällä. Ikimuistoinen loma.
Töissä kastuin aivan likomäräksi. Jouduin yllättäen katsomaan myyntiin tulevaa saaritonttia ja alkoi sataa kaatamalla kesken venematkan.
Jokos huono tuuri on saanut jatkoa?
Tuli tämä vanha ketju meileen kun mies on vähän vihjaillut siihen suuntaan että juhannuksena tuttavien mökillä saattaisin päätyä järveen vaatteineen päivineen.
Uintikausi tuli ja meni taas, mutta kyllä tänäkin kesänä järvivesi tuli tutuksi monelle adidaksen verkkaripuvulle, eri merkkisille irtoverkkareille, hupparille ja muutamalle adidaksen verkkaripuvun takille joiden housut on jo loppuunkäytetty. Jos ei ole kiirettä ja oikein lämmin vesi, niin ei millään meinaa viitsiä lopettaa verkkaripuvulla uintia ja kellumista.
Kevään paras märkäkausi alkaa olla takana, kuraisilla lenkkipoluilla voi helposti "vahingossa" kastella kengät ja kurata housut. Kesällä hankalampaa, onneksi voi sateella lenkkeily on mukavampaa lämpötilojen ollessa paremmat.
Olen miettinyt että mitkä ovat parhaat harrastukset jossa voi huomiota herättämättä kastella tai sotkea itsensä esim. urheiluvaatteissa ja farkuissa? Tai jopa missä näkisi muita mutaisina tai märkinä?
Meillä on myös tuo fetissi, siis miehelläni. Ja olen ottanut kaiken ilon irti siitä. Sitä ei siis aina tarvita seksiin, mutta vahinko kastumisia on tapahtunut mieheni yllätykseksi monta kertaa :)
Vierailija kirjoitti:
En ole kyseisestä asiasta koskaan kuullut, mutta olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta. Mietin, miten voisin kastella itseni "vahingossa", jotta näkisin miehen reaktion. Onko muiden miehillä vastaavaa kiinnostusta`?
Et ole koskaan kuullut märkä t-paita -kisoista?
Ei ole suihkua missä kastella?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös tuo fetissi, siis miehelläni. Ja olen ottanut kaiken ilon irti siitä. Sitä ei siis aina tarvita seksiin, mutta vahinko kastumisia on tapahtunut mieheni yllätykseksi monta kertaa :)
Miten ja missä ja millaisissa asuissa kastumisia on tapahtunut ?
Voisin ehkä kokeilla itsekin.
Eikö enempää uimareita näin lämpimänä kesä nä?
Jopa meilläkin emäntä kävi useaan kertaan mekko päällä uimassa mökillä. Puuvillamekko liimautuu märkänä iholle niin, että tekee häijyä katsella.
Ei kyllä kehtaa yleisellä rannalla.
Harvoin vaatteet päällä uimareita bongaa. Kerran satuin näkeen. Oltiin Teneriffalla ja yöllä kuului ääniä uima-altaalta. Menin parvekkelle tupakalle ja siellähän oli kaksi britti-leidiä uimassa. Bilevaatteissa altaasta nousivat. Kengätkin oli jalassa. Niillä oli miehet mukana, luulen että ne oli menneet kuitenkin vapaaehtoisesti. Kun kerroin tuosta emännälle, hän vähän lupaili käydä itsekin, mutta jätti käymättä.