Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni fetissi on märät vaatteet?

Vierailija
04.11.2011 |

Vai jotain muuta? Huomasin asian, kun laitoimme kamerassa olleita kuvia tietokoneelle. Joukossa olikin myös ystäväni ottamia hevosen uittamiskuvia, jolloin menin bikineiden puuttumisen takia vaatteissa uittamaan.

Mieheni kiinnostui näistä kuvista ja kyseli kaikkea että miksis vaatteissa menin uittamaan yms. Illalla huimaa seksiä, mikähän sai kiinnostumaan noista kuvista? Olisi mukava kokeilla kastella vaatteita "vahingossa" jos tuo oli se asia, mutta talvella vaikeaa...

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pari viikkoa sitten kaupasta pyörällä ja olin kastunu kaatosateessa ihan vettä valuvaksi. Mies ei saanu sen jälkeen koko iltana käsiään irti minusta... Muistin tän viestiketjun ja tajusin, että tää taitaa sytyttää myös oman miehen?

Nyt vaan mietin että miten saisin tän kokeiltua tai jotenkin kysyttyä, pitäiskö kysyä suoraan vai vaan kastua "sattumalta", vai marssia vaikka pukeissa suihkuun kun mies on siellä...

Vierailija
82/154 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihan suoraan kysy, riippuu tietenkin ihmisestä, mutta monesti tälläiset fetissit voi olla noloja tai vaikeita asioita, vaikka sinusta tässä ei olisikaan mitään ihmeellistä ja noloa. Mene kurkkimaan ovelle, kun miehesi on suihkussa ja sanot, että olisi ihana tulla sinne. Ja tietenkin olet vaatteet päällä, kokeile alkaako miehesi houkuttelemaan sinua sinne. Ja sitten tietenkin menet, vaikka päälläsi olisi kuinka ykkös vaatteet. Jos miehesi tykkää, niin voit olla varma, että vaatteet poiskin lähtee tai ainakin housut laskee alas :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvin keksityltä neuvolta. Minuun tuo toimisi, mutta olenkin ihan hulluna vaatteensa tarkoituksella kastelevien naisten perään. Jos itse olisin tuo mies, niin varmaan sanoisin, että "tule vaan" ja varoisin mitenkään vihjaamasta siitä, että yleensä on tapana heittää vaatteet pois ennen suihkuun menoa. Jos mies on kovin ujo, niin sitten voi olla, ettei asiaan tule varmistusta. Itseäni rohkaisisi tuossa tilanteessa sellainen, että käsi tulisi jo suihkuun valmiiksi kokeillakseen veden lämpötilaa. Siinähän voisii hihan suu jo kastua vähän valmiiksi (oletan nyt pitkät hihat ...) vihjaten, ettei kenties naisella ole tarkoituskaan heittää vaatteita. Mitä tulee vaatetukseen, niin voihan ne itse tuohon testiin ennakkoon valita - valkeat housut ja pusero, joista märkänä näkyy alusvaatteet läpi saataisi olla aika kova juttu ja jotkut tietysti tykkää muunlaisesta varustuksesta.

Vierailija
84/154 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kokeillut?

Vierailija
85/154 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asia menee hieman alkuperäisen aiheen ohitse, niin laitan kuitenkin tähän, kun arvelen, että tämä voisi kiinnostaa lähinnä sellaisia, jotka tätä keskustelua seuraavat.

Onneksi nyt jo pois muodista menneen sanonnan mukaan asia, jos toinenkin, on puhujan mielestä parasta, mitä housut jalassa voi tehdä. Minulle se on seuraavaa:

Muutettiin uuteen asuntoon. Siellä olikin hierova suihku. Ei mennyt kauan, kun keksin, että kun kuitenkin joskus käyn vaatteet päällä suihkussa, niin voisi myös kokeilla samalla suihkun hierotaa. Hieronta päälle sopivalla voimalla ja suuntaus housuihin oikeaan paikkaan. Olipa muuten mahtavaa ... ei tietenkään voita rakastelua oman kumppanin kanssa, mutta olisko tuo sitten seuraavaksi parasta. Minulla ei ole tietoa toimiiko sekä miehillä, että naisilla ja arvelen, että en ole ainut joka tämän on keksinyt - kirjoitan vihjeeksi kuitenkin.

Luin jostain, että ihminen on terve, kun se ymmärtää viihdyttää myös itseään. Uskon, että näin on.

Vierailija
86/154 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen laittanut nahkahousut jalkaan illanviettoihin ja ne on ainoat kerrat, kun olen saanut kehuja miehilta, kuinka minulla on hienot housut ja vielä joka ikinen kerta, kun ne on ollut jalassa. Eli ei ihme, jos märkiä housujakin kehuvat, nehän tosiaan näyttävät ihan nahkahousuilta märkinä. Nyt tulikin pulma, pukeudunko nahkahousuihin vai käynkö välillä pulahtamassa farkut jalassa, vaikka suihkulähteessä :) Kun tuntuu, ettei muuten kehuja tule...

Vierailija
87/154 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juuri eilen baarista kotiin ja ajattelin vesisateessa että yllätänpä puolisoni. Siinä sateessa ajattelin että vähän hidastelen ja annan sateen kastella oikein kunnolla. Kotiin päästyäni oli lenkkarit, tuulipuvuntakki ja farmarihousut litimärät ja vähän mies katsoi kuin hullua kunnes ymmärsi että minulla oli mielessä jotain ihan muuta. Lopulta ilta jatkui vielä pitkään, kokeilin myös hieman pissiä miehen vatsalle ja siitäpä hän vasta innostuikin. Mahtava ilta!

Vierailija
88/154 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaaduin jäisellä tiellä eilen, tie oli aivan märkä ja farkkuni kastuivat takapuolelta melkein kokonaan. Onneksi ei mitään sattunut, mutta kotona mies ei saanut silmiään minusta irti, auttoi ottamaan märät housut pois ja...

Vierailija
89/154 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä on eroottisesti latautunut ketju ja hyvä että sen joku välillä nostaa.

Vierailija
90/154 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. En ehtinyt kaikkia vastauksia lukea, mutta otsikon takia luin muutamia. Onkohan sellainen yleinen fetissi naisilla, että tykkää kastella omat vaatteensa? Musta nyt alkoi tuntumaan, että vaimollani on mieltymyksiä siihen suuntaan. Jos on muita naisia, jolla on samantapaisia mieltymyksiä, niin olisi kiva kuulla mikä vaatteiden kastelussa on se "juttu" mikä kiihottaa? Olen lähes varma asiasta, mutta vielä en halua ruveta kyselemään vaimolta, koska voi olla hyvinkin nolo tai arka tilanne hänelle. Vaimoni on ollut aina ymmärtäväinen minua kohtaan ja nyt olisi hyvä tilanne antaa hänenkin nauttia omista fetisseistään minun avustuksella.

Vierailija
91/154 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:22"]

Hei. En ehtinyt kaikkia vastauksia lukea, mutta otsikon takia luin muutamia. Onkohan sellainen yleinen fetissi naisilla, että tykkää kastella omat vaatteensa? Musta nyt alkoi tuntumaan, että vaimollani on mieltymyksiä siihen suuntaan. Jos on muita naisia, jolla on samantapaisia mieltymyksiä, niin olisi kiva kuulla mikä vaatteiden kastelussa on se "juttu" mikä kiihottaa? Olen lähes varma asiasta, mutta vielä en halua ruveta kyselemään vaimolta, koska voi olla hyvinkin nolo tai arka tilanne hänelle. Vaimoni on ollut aina ymmärtäväinen minua kohtaan ja nyt olisi hyvä tilanne antaa hänenkin nauttia omista fetisseistään minun avustuksella.

[/quote]

Mielestäni on pieni vähemmistö sekä miehissä että naisissa joita kastuminen kiihottaa. Mun muutamat naiseni eivät niin kauheasti ole innostuneet. Mulle mieliksi ovat saattaneet itsensä kuitenkin kastella. Samoin ovat tulleet kanssani vaatteet päällä suihkuun, kylpyammeeseen tai kesällä uimaan.
Olisi kyllä mielenkiintoista tavata tuollainen märästä tykkäävä nainen.

Se "juttu" on jotain mitä en tarkemmin osaa selittää. Ainakin märät vaatteet tuntuvat päällä todella hyvältä. Julkisella paikalla märät vaatteet myös nolottavat ja se kiihottaa.

Vierailija
92/154 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa nauttia täysillä, jos et ole nauttinutkin. Itse olen aina pitänyt mieheni "kiusaamisesta". Esim pikineitä tai alusvaatteita sovittaessa, niin kotona, kuin kaupassakin.(en nyt tietenkään koko kaupan asiakkille), mutta pientä vilauttelua ja härskejä kuiskauksia.

Tälläinen tilanne olisi aivan mahtava. Tiedät miehesi fetissin, mutta miehesi ei tiedä, että sinä tiedät sen. Jos ajattelen, esim viime kesää ja minun kohdalleni osuisi sama tilanne, niin luulen, että olisin aika monta kertaa kastunut "vahingossa". Esim. Mattoja pesemässä, jäätelöt syötiin usein yhdellä laiturilla, siitä olisi voinut tipahtaa veteen. Sitten tietysti, jos tietäisin mieheni olevan kotona ja rankka sade yllättää kotimatkalla, niin en olisi mennyt suojaan odottamaan sen loppumista. Baarista tullesta kävellään usein uimarannan ohi, siinähän voisi vain yllättäen ehdottaa, että haluaisin kokeilla miltä tuntuu uida vaatteet päällä :)

Loppukesästä oltiin pileissä tiloissa, missä oli uima-allas, niin loppuillasta sinne olisi voinut molskahtaa ja laittaa siiderin piikkiin koko jutun, ja olisi hyvä syy lähteä kotiin, kun ei olisi vaihtovaatteita. Itse olen ainakin sen verran vapaamielinen, että mitä muut minusta ajattelee, ei minua juurikaan kiinnosta, joten luulen, että tilanteessasi olisin näitä kokeillut.

Ja ylipäätään tämä on niin varmaan hauska ja sanotaanko, että viaton fetissi, että tästä varmaan nauttisi toinenkin osapuoli, tai ainakin sillä olisi hauskaa.

Voisihan sitä itsekin kokeilla, esim tiukassa valkoisessa t-paidassa uintia, ilman rintsikoita, mutta luulen, että täydessä vaatetuksessa uinti ei taida miestäni kiihottaa...

Vierailija
93/154 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin harrastetaan sitä, että vaimon kanssa mennään vaatteet päällä suihkuun, vaimo yleensä pukeutunut tiukkoihin mustiin tai valkoisiin farkkuihin ja toppiin. Yleensä ei ole rintaliivejä alla, pakko sanoa että kiihottaa pirusti ja panohommiksi ajautuu aina :).

Vierailija
94/154 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten käveltiin baari-illan jälkeen poikaystävän kanssa läheisen järven rantaan ja ajateltiin mennä laiturille ihailemaan auringonnousua. Kuinka ollakkaan horjahdin korollisissa saappaissani laiturilla sillä seurauksella että molemmat mulahdettiin veteen oikein kunnolla. Ei meinattu sinä aamuna kotiin päästä, melkein jouduttiin matkan varrella puskassa hoitamaan hommat...

Tämän jälkeen on aina silloin tällöin käynyt "vahinko" ja olen kastunut, ja siitä yleensä seuraa jotain ennenkokematonta. Yhdet nahkasaappaat on menneet pilalle useiden kastumisten jälkeen, mutta se on pieni vahinko...

Vierailija
95/154 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei meillä sama homma, paitsi että ensimmäisellä kerralla mieheni työnsi minut veteen, ihan kaikki "bilevaatteet" päällä. Aluksi olin raivona, mutta lepyin jo laiturilla kun sain niin kiihkeän suudelman ja me ei tosiaan kotiin ehditty vaan jouduttiin puskassa hoitamaan hommat :)

Pari kertaa minulle myös on käynyt "vaihinko" ja olen pudonnut laiturilta kesäyössä ja lainatakseni sanojasi, niin tosiaan siitä seuraa jotain mahtavaa...Toisella kerralla oli kyllä naapurinmiehen ilmekin mahtava, kun tulin rapussa liti märkänä vastaan. On kyllä ihan totta, että yhdet kengät nyt ei haittaa... Meillä meni ekalla kerralla vyö ihan ruttuun :)

Me ei tästä olla juurikaan puhuttu, mutta huomasin heti, että mieheni innostui normaalia enemmän tästä ja siksi olen pari kertaa tipahtanut tahallaan.

Minkalaisia "vahinkoja" sinulla on käynyt , ajattelin vaan että vinkkejä olisi kiva saada. Vaikka ensi kesälle...

Vierailija
96/154 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla avovaimo sanoi käyvänsä suihkussa. Tulikin sieltä makkariin sitten märkä paituli päällä. Kiihottuneet nisät ja pystytissit näkyivät ihanasti paitulin läpi. Meni nainnisksi sekin ilta ja vielä pitkälle yön puolelle. Oli mahtavaa. Kiihotuin valtavasti.

Vierailija
97/154 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin jotkut kirjoitti, että olivat nähneet naisten kastelevan vaatteensa tarkoituksella. Itse olen myös nähnyt ainakin kaksi kertaa ja molemmat kerrat vaikutti tahalliselta. Puolituttuni nainen alta kolmikymppinen viime kesänä kasteli itsensä kesämarkkinoiden iltajuhlissa. Vettä satoi kaatamalla ja hänen kaverillaan oli sateenvarjo. Hän ei edes yrittänyt kaverinsa varjon alle, eikä isojen pöytävarjojen alle, vaikka siellä oli tilaa. Avovaimonikin sanoi minulle, että miksei tuo nainen mene suojaan. Pari tuntia satoi kaatamalla ja he vain juttelivat ihan normaalisti, eivätkä olleet ainakaan missään kaatokännissä, saattoivat olla jopa selvinpäin. Ihan litimärkä oli, mutta oli niinkuin ei sataisi ollenkaan. Toisen kerran olen nähnyt alta parikymppisen naisen pyöräilevän sateessa. Hän pyöräili kilsan matkaa varmaan 15 minuuttia. Vettä satoi ja hän polki varmasti pienimmällä vaihteella mitä pyörästä löytyi, siis ihan kävelyvauhtia. Loivan ylämäen hän polki niin hiljaa, että lähes pysähtyi ja vilkuili vain ympärilleen. Tästä ylämäestä, minkä sattumalta näin meni noin 15 min, kun lähdin kaupungista pois ja näin saman tytön uudelleen alta kilsan päässä edellisestä näkemisestä ja aina vaan pyöräili yhtä hiljaa ja vettä satoi kaatamalla. Auton peilistä näin vielä, että hän pysähtyi yhtäkkiä. Veikkaisin, että jotain mielihyvää ainakin näille näkemilleni naisille märät vaatteet tuottaa, tai en ainakaan muuta selitystä keksi.

Vierailija
98/154 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 04:21"]

Minkalaisia "vahinkoja" sinulla on käynyt , ajattelin vaan että vinkkejä olisi kiva saada. Vaikka ensi kesälle...

[/quote]

Pari kertaa olen rannassa "pudonnut" veneestä, pari kertaa laiturilta, joskus on lähdetty kävelylle tai tultu baarista kävellen vaikka oon tiennyt että hetken päästä tulee ukkosmyrsky tms.

Ehkä parhaat muistot jäi kerrasta kun putosin matkoilla ollessa täydessä tällingissä hotellin uima-altaaseen...

Vierailija
99/154 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harrastaa valokuvausta ja on joskus koneella näyttänyt tämän ketjun. Poseeraan usein mallina. Eilen lähdettiin mökkirannalle kuvaamaan pin-up -tyyliisiä kuvia, punainen pallomekko, saumasukat, punaiset korkoavokkaat. mies ohjasi ja sanoi miten pitää liikkua ja poseerata. Jossain vaiheessa aivan vesirajassa mies pyysi ottamaan askeleen taakse. Vilkaisin vesirajaa ja mitään sanomatta vain siirsin jalan järven puolelle ja tunsin veden tulvivan kenkiin. Poseeraukset jatkuivat yhä syvemmälle ja mies tuli peräsä veteen, kengät ja housut jalassa. Pyysi kyykistymään ja nousemaan sitten nopeasti vedestä. Jossain vaiheesa pyysi istuutumaan veteen, heiluttelemaan sääriä niin että vesi roiskui kengistä ja lopulta ottamaan kengän pois ja kaatamaan sillä vettä rinnuksille ja viimeiseksi makaamaan selällään matalassa vedessä silmät kiinni. Mies laittoi kameran pois ja suutelimme ehkä kiihkeimmin koskaan jonka jälkeen siirryttiin mökin sisäpuolelle arvaatte varmaan mitä varten. Sen jälkeen huuhdottiin vaatteet ja kengä ja laitettiin ne kuivuumaan ja paperia kenkiin. Aamulla herätessäni mies oli jo valikoinut ja käsitellyt kuvat ja niistä tuli käsittämättömän hienoja, märät saumasukat loivat varsinaiset säihkysääret ja kengistä lennähtänyt vesipisaroiden kaari kimmelsi ilta-auringossa uskomattoman hienosti. Samoin myös ilmassa ylöspäin nouseva vesi niissä kuvissa joissa nousin kyykystä ylöspäin. Mies on laittamassa minulle aamupalaa ja tuntuu käyvän edelleen aivan kuumana, ehkä tänäänkin joutuu vielä jäähdyttelemään järvessä jossain vaiheessa.

Vierailija
100/154 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita ollut näkemässä? Ajattelin vaan, että vaikka "vahingossa" putoaakin, niin onhan se vähän noloo, jos on muitakin ympärillä, kuin oma mies? Ihailen kyllä rohkeuttasi, jos on muitakin ollut näkemässä. Itse en kyllä, ehkä kehtaisi muuta kuin mieheni kanssa kaksin.