Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni fetissi on märät vaatteet?

Vierailija
04.11.2011 |

Vai jotain muuta? Huomasin asian, kun laitoimme kamerassa olleita kuvia tietokoneelle. Joukossa olikin myös ystäväni ottamia hevosen uittamiskuvia, jolloin menin bikineiden puuttumisen takia vaatteissa uittamaan.

Mieheni kiinnostui näistä kuvista ja kyseli kaikkea että miksis vaatteissa menin uittamaan yms. Illalla huimaa seksiä, mikähän sai kiinnostumaan noista kuvista? Olisi mukava kokeilla kastella vaatteita "vahingossa" jos tuo oli se asia, mutta talvella vaikeaa...

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Mutta ei mulla mitään fetissiä tästä tullut enemmän olin loppumatkasta jo katumapäällä kun alkoi olla kylmä. Mutta tulipa kokeiltua miltä tuntuu uida mekko päällä ja korkkarit jalassa.

Kylmähän se helposti tulee.  Tästä syystä minusta ketään ei saisikaan heittää vasten tahtoaan veteen tai muutenkaan uittaa, vaan homma pitäisi aina perustua jonkinasteiseen "yhteistyöhön" ja varmistaa, ettei mene kalliit kännykät ja ei toivotut kengät tms. mukana ja että näytöksen lopuksi pääsee varmasti lämpimään.  Itse pelaan vesien kanssa vaan luonnossa keskikesällä ja kylmällä saunassa/suihkussa. Käsillä on siis aina kuivat vaihtovaatteet.

Palstaa lukiessa tuli mieleen: vaikuttaako kellään, joka tästä "harrastuksesta" on innostunut, innostus siihen, millaisia vaatteita kaupasta ostaa? Omalta osaltani kyllä: valinta kohdistuu sellaisiin alushousuihin (boxerit tms.), joissa on kangasta muuallakin kuin munien ympärillä.  Kerran ostin myös mustat tarjousverkkarit automarketista - maksoikohan peräti 8 euroa - juuri tätä hommaa varten.  Tuntui hassulta kävellä järveen ne verkkarit jalassa parin päivän päästä, kun olivat ihan käyttämättömät ja puhtaat. Mutta sen takia ne oli hankittu. Nuo verkkarit osoittautuivatkin hyväsi hankinnaksi: kuivavat nopeasti, myös jalassa aurinkoisella kelillä, ja puolessa tunnissa kangas liikkuu kuten kuiva, vaikka on vielä vähän kostea. Ts. sivullisen on on vaikea huomata, että jalassa ei olekaan ihan rutikuivat pöksyt. Lisäksi sen hetken, kun vettä on jäljellä, kangas tarttuu nahkaan "mukavasti".  Kun seuraavan kerran ostan päällyshousuja, niin tätäkin tulee varmaan taas vähän mietittyä ... arvelen, että valinta on puuvillahousuissa, jotka imaisevat vettä ja tarttuvat märkänä nahkaan, päin vastoin kuin pelkkä keinokuitu.

Vierailija
122/154 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.... Farkut "täyttyvät" vedellä ja se tuntuu hyvältä kun se vesi lotisee niissä. ...

Arvelen tietäväni mitä tarkoitat - sellainen "irstas lotina" - ilmauksen mahdollisimman positiivisessa merkityksessä :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nyt ensimmäistä kertaa tennareita tänä keväänä. Aamupakkasen jälkeen oli kuivaa, mutta iltapäivällä jalkakäytävät olivat sulaneet ja olivat täynnä loskaa ja vesilammikoita. Jalat kastuivat enkä lopulta enää jaksanut välittää lammikoista. Kotona poikaystävä oli suihkussa kun kävelin ovesta sisään... Muistin tämän viestiketjun ja sen kuinka tämä oli salaa minua kiihottanut. Heitin vaan takin ja laukun pois ja marssin suoraan suihkuun täysissä pukeissa poikaystävän luo. Lopun varmaan arvaattekin, oli ehkä mieliinpainuvin ilta ikinä. Tänä aamuna kyllä vähän hymyilytti kerätä litimärät vaatteet ja kengät suihkun lattialta pois, mutta oli se sen arvoista... 

Vierailija
124/154 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites saitteko lapsena tai teininä uida vaatteet päällä, vai kieltikö porukat? Jotkut mun frendit sai ihan vapaasti, itselle tuli aina sanomista. Mites uitteks pikkuhousuissa tai stringeissä? se oli kivaa, ku sai katseita kaikilta.

Vierailija
125/154 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu.  Muistan, että olisin yrittänyt perustella asian harmittomuutta jo valmiiksi likaisilla vaatteilla. Muttei auttanut.

Minulla oli urheilushortsit, joita  käytin aina ammeessa ja jotka sai kuivatettua "salaa". Jos olin yksin kotona, sai tietysti muutkin vaatteet kuivaksi "selän takana".  Itsenäistyminen ja  oma opiskeluasunto aukaisi vasta mahdollisuudet rauhassa tehtäville kokeiluille.

Uintikokeilut vaatteet päällä tulivat vasta sitten, kun pääsin omin päin kulkemaan mm. mökille.  Aiemminkin oli satunnaisia saumoja, kun kunnon helteellä vaatteet kuivuivat riittävästi järvellä ollessa, niin ei tarvinnut märkänä rantaan tulla.

Vierailija
126/154 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä vastaustani, kun tuli eilen ihan pyytämättä mieleen .... Eräällä teini-iän kaverin porukoilla oli kai lupa ja tapa.  Asiasta oli puhetta vain kerran ja muistan sen seuraavasti:  Asuttiin melkein vierekkäin olevissa taloissa.  Kerran oltiin kesäkuumalla lähdössä ja kaverini piti tulla meidän pihaan.  Odottelin jo ulkona ja kaveri tulikin ajoissa. Käveli vaan ihan verkkaisesti hätäilemättä pihanurmikolla käynnissä olleen sadettimen vesisateen kautta.  En muista tuliko kulkureittä kommentoitua vai olisiko ilme ollut kysyvä.  Sitten kaverini kysyi jotenkin, että eikö meillä ollut tapana mennä mökillä vaateet päällä veteen.  No ei ollut, kuten tuossa edellä kerroin.  Muistelen, että kaveri kertoi heidän uivan vaatteissa - tai johtopäätelmä oli siinä kysymyksen asettelussa.  Eli siis melko varmaa on, että minulla aikoinaan oli ainakin yksi kaveri, joilla oli siskonsa kanssa jonkinlainen lupa tähän hauskuuteen. 

Vierailija
127/154 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona ilta-auringossa laiturilla kuivatellessa tuli mieleen, että minulla voisi olla vähän samankaltaista riippuvuutta vaatteiden kasteluun, kuin mitä alkoholiriippuvaisellakin: kun saa muutaman tipan vettä päällensä, niin lisää alkaa heti tekemään mieli.  Mökillä oli osin porukoita paikalla ja täysin uitettuna oleminen ei käynyt päinsä. Ylenmääräinen kuivausnarunkin käyttö olisi voinut johtaa kysymyksiin.  Minulla oli jalassa mustat verkkarit ja päällä urheilupaita, joka vaihtaa kyllä väriään märkänä, mutta roiskeet kuivuvat nopeasti. Mustista verkkareista ei näy helposti matkan päähän, vaikka ne vähän märät olisivatkin - eli päällä oli jotakuinkin katseen kestävä varustus. Illan mittaan homma lopulta eteni niin, että pääsin ilman katseita sadettimen ulottuville.  Aluksi vähän oleilua kantaman rajoilla, mutta kohta teki mieli sinne roiskeisiin uudestaan ja vierailuaikaa olisi halunnut jatkaa.  Kun olin vähän kuivunut, niin sitten sadetin veti taas puoleensa entistä enemmän ja lähemmäksi "ydintä", missä kastuu tietysti reilummin.  Myöhemmin illalla, kun paljastumisriski vaikutti mitättömältä alkoi vielä järviveden päälle roiskiminen.  Sama kuvio toistui, eli ennalta päätetyt kolme roiskausta ei kauan riittänyt, vaan kohta mieli teki kolme kertaa lisää ja otettiin viisi .... Työvälineenä käytin rappuharjaa, jonka käyttökelpoisuuden tähän keksin kerran sattumalta tupeltamisen takia eli sain sählätessä vettä päälleni.  Harjan kun lyö veden pintaan sopivassa kulmassa, niin vettä saa päällensä, samanlaisella suihkulla, kuin mitä vaikka autonrenkaasta lähtee lätäkön kohdalla. No joo, ei tuokaan kauan riittänyt, vaan lopuksi paita ja housut olivat läpimärät ja vielä senkin jälkeen piti kohta taas saada vielä lisää vettä päällensä.  Siinä välissä auringossa rannalla istuessa tämä ajatus verrata vaatteidensa vähittäistä kastelua alkoholiriippuvuuteen tuli mieleen.

Vierailija
128/154 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusaattona lähdetään avovaimon kanssa tansseihin, täydessä tällingissä fiftarimekossa ja saumasukissa, ja tietää kyllä mikä odottaa tanssipaikalta mökille palatessa.. kenkineen päivineen.. ja mitä seuraa sen jälkeen :)

Vierailija
129/154 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta naimisissa olleena, olen aika varma, että vaimoa ei tällaiset vesileikit mitenkään nappaa.  Olen varmuuden vuoksi ollut omasta innostuksestani hiljaa.  Loman lopulla kuitenkin kävi asian suhteen yllättävä onni.  Oltiin mökillä ja mieli teki uimaan.  Vaimolla ei ollut uimapukua, joten päälle valikoitui T-paita ja verkkareiden kaltaiset pitkälahkeiset housut - en osaa sanoa millä nimellä sellaisia housuja kutsutaan: naiset tietää paremmin. Risuin itse sukat ja kengät. Mentiin rantaan. "Etkö tulekaan": vaimo kysyi.  "Kyllä, mutta haluan tulla myös vaatteet päällä": vastasin.  Sitten mentiin veteen peräkkäin - minulla oli verkkarit ja T-paita (ja alkkarit tietty). 

Enpä olisi uskonut, että ainakin kerran elämässä tällainen ääneen lausumaton haave toteutuu: naisen kanssa uimassa ja molemmilla vaatteet päällä.  Kun elokuu alkoi, niin tuuli mylläsi vedet viileäksi ja uintisessio jäi tämän kesän viimeiseksi. Mutta olipahan ikimuistoinen hetki!

Vierailija
130/154 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduimme tänään avopuolison kanssa kävelemään pitkän matkaa sateessa, joka oli jotain lumen, rännän ja veden sekoitusta. Mulla oli päällä talvitakki, farkut ja nahkasaappaat. Kengät kastuivat ihan litimäriksi samoin kuin takki ja perille kotiin päästessä oli tosi kylmä. Hississä sanoin miehelle, että kun pääsen sisälle menen saman tien kuumaan suihkuun. Miehen ilme oli näkemisen arvoinen kun menin ovelta suoraan suihkuun riisumatta märkiä vaatteita päältä, mutta hetken päästä tuli perässä. Kun oli saatu hetken päästä vaatteet pois päältä, jäi niiden kuivattelu myöhemmäksi...

Vierailija
131/154 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni on "pudonnut vahingossa" veteen ainakin 3 kertaa, viimeksi viime viikonloppuna syntymäpäiväjuhlissa tyylikkäässä asussaan. Onkohan tästä kyse?

Vierailija
132/154 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? kirjoitti:

Yksi tuttuni on "pudonnut vahingossa" veteen ainakin 3 kertaa, viimeksi viime viikonloppuna syntymäpäiväjuhlissa tyylikkäässä asussaan. Onkohan tästä kyse?

Onko kyseessä mies vain nainen? Kerrotko hiukan tarkemmin. Ihan mielenkiinnolla kysyn, kun eräs tuttava nainen on kerran pudonnut veteen samoissa juhlissa missä olin ja mielestäni se ei ollut vahinko. Myöhemmin kuulin, että samalla naisella oli käynyt jossain muissa bileissä"huono tuuri" kun oli pudonnut veteen. Ja siksi kysyn, koska jossain määrin itseänikin kiinnostaa nainen märissä vaatteissa.

Vierailija
133/154 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wetwf kirjoitti:

??? kirjoitti:

Onko kyseessä mies vain nainen? Kerrotko hiukan tarkemmin. Ihan mielenkiinnolla kysyn, kun eräs tuttava nainen on kerran pudonnut veteen samoissa juhlissa missä olin ja mielestäni se ei ollut vahinko. Myöhemmin kuulin, että samalla naisella oli käynyt jossain muissa bileissä"huono tuuri" kun oli pudonnut veteen. Ja siksi kysyn, koska jossain määrin itseänikin kiinnostaa nainen märissä vaatteissa.

Nainen , viimeksi oli pukeutunut polvipituiseen kotelomekkoon ja korkkarit ja sukkikset jalassa . En osaa sanoa varmaksi oliko vahinko vai ei .

Vierailija
134/154 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? kirjoitti:

Onko tuttavallasi ollut mies aina mukana näissä juhlissa, missä on veteen tippunut? Mietin sitä, että nostan kyllä hattua tälle naiselle, jos on pokkaa juhlissa tehdä tahallaan veteen putoaminen miehensä mieliksi. Jos näin on, niin varmaan juhlien jälkeen nainenkin on saanut "palkintonsa"...

Vierailija
135/154 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wetwf kirjoitti:

??? kirjoitti:

Oliko tuo tuttava nainen pukeutunut ihan juhla-asuun?

Nainen , viimeksi oli pukeutunut polvipituiseen kotelomekkoon ja korkkarit ja sukkikset jalassa . En osaa sanoa varmaksi oliko vahinko vai ei .

Vierailija
136/154 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 04:21"]

Minkalaisia "vahinkoja" sinulla on käynyt , ajattelin vaan että vinkkejä olisi kiva saada. Vaikka ensi kesälle...

Pari kertaa olen rannassa "pudonnut" veneestä, pari kertaa laiturilta, joskus on lähdetty kävelylle tai tultu baarista kävellen vaikka oon tiennyt että hetken päästä tulee ukkosmyrsky tms.

Ehkä parhaat muistot jäi kerrasta kun putosin matkoilla ollessa täydessä tällingissä hotellin uima-altaaseen...

Minut heitettiin hotellin uima-altaaseen uudenvuoden juhlissa (Kanarialla) ja olin myös pukeutunut viimeisen päälle (mekko, korkkarit jne.)

Vierailija
137/154 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsellä on myös tämä fetissi on pakko kysyä miten reagoit? Äkkiä ylös vai jäitkö joksikin aikaa polskimaan kun kerran altaassa jo olit läpimärkänä?

Vierailija
138/154 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itsellä on myös tämä fetissi on pakko kysyä miten reagoit? Äkkiä ylös vai jäitkö joksikin aikaa polskimaan kun kerran altaassa jo olit läpimärkänä?

No en hirveesti "polskinut" kun ei oikein huumorintaju riittänyt vaan räpiköin äkkiä tikkaiden luo ja ylös altaasta. Suututti mutta kun oli aika paljon porukkaa näkemässä yritin vähän hillitä itseäni enkä hirveesti raivonnut vaan läksin sipsuttamaan vettä valuvana kohti omaa hotelliani (kaverini kanssa).

Vierailija
139/154 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H2O kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Mutta ei mulla mitään fetissiä tästä tullut enemmän olin loppumatkasta jo katumapäällä kun alkoi olla kylmä. Mutta tulipa kokeiltua miltä tuntuu uida mekko päällä ja korkkarit jalassa.

Palstaa lukiessa tuli mieleen: vaikuttaako kellään, joka tästä "harrastuksesta" on innostunut, innostus siihen, millaisia vaatteita kaupasta ostaa? Omalta osaltani kyllä: valinta kohdistuu sellaisiin alushousuihin (boxerit tms.), joissa on kangasta muuallakin kuin munien ympärillä.  Kerran ostin myös mustat tarjousverkkarit automarketista - maksoikohan peräti 8 euroa - juuri tätä hommaa varten.  Tuntui hassulta kävellä järveen ne verkkarit jalassa parin päivän päästä, kun olivat ihan käyttämättömät ja puhtaat. Mutta sen takia ne oli hankittu. Nuo verkkarit osoittautuivatkin hyväsi hankinnaksi: kuivavat nopeasti, myös jalassa aurinkoisella kelillä, ja puolessa tunnissa kangas liikkuu kuten kuiva, vaikka on vielä vähän kostea. Ts. sivullisen on on vaikea huomata, että jalassa ei olekaan ihan rutikuivat pöksyt. Lisäksi sen hetken, kun vettä on jäljellä, kangas tarttuu nahkaan "mukavasti".  Kun seuraavan kerran ostan päällyshousuja, niin tätäkin tulee varmaan taas vähän mietittyä ... arvelen, että valinta on puuvillahousuissa, jotka imaisevat vettä ja tarttuvat märkänä nahkaan, päin vastoin kuin pelkkä keinokuitu.

Itse ostan paljon käyttövaatteita sitä silmälläpitäen, että niillä todennäköisesti myös uidaan. Jotain kalliimpia vaatteita en niinkään uita, mutta esim. netin kautta ostan ihan laadukkaita huppareita n.15 eurolla, jotka käytännössä aivan kaikki ovat jossain vaiheessa päälläni meressä. Samoin kaikki farkut otan käyttöön uimalla ne päällä heti uutena; jonkin verran ostan raakafarkkuja, ne muotoutuvat hienosti päälle kun niillä ui ja sitten antaa niiden kuivua päälle. Kuuman kesäpäivän ihanuus, saa olla märissä vaatteissa koko päivän. Sattumoisin tykkään yleensäkin käyttää samantyyppistä vaatetusta normaalielämässä sekä uidessa, kenkiä myöten, joten lämpiminä aikoina mulla on iltaisin liki aina parit converset, farkut, huppari ja alusvaatteet kuivumassa. On niin helppoa pukea aamulla päälleen ja jos päivän mittaan tekee mieli uida, ei muuta kuin veteen vain. Puhelinkin on vedenpitävä.

Vierailija
140/154 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wetwf kirjoitti:

??? kirjoitti:

Huono "tuuri" jatkui tänäkin kesänä, kun sama nainen putosi veteen täydessä tällingissä.