Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni fetissi on märät vaatteet?

Vierailija
04.11.2011 |

Vai jotain muuta? Huomasin asian, kun laitoimme kamerassa olleita kuvia tietokoneelle. Joukossa olikin myös ystäväni ottamia hevosen uittamiskuvia, jolloin menin bikineiden puuttumisen takia vaatteissa uittamaan.

Mieheni kiinnostui näistä kuvista ja kyseli kaikkea että miksis vaatteissa menin uittamaan yms. Illalla huimaa seksiä, mikähän sai kiinnostumaan noista kuvista? Olisi mukava kokeilla kastella vaatteita "vahingossa" jos tuo oli se asia, mutta talvella vaikeaa...

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monet innostuvat märistä vaatteista.Vahingossa on kesällä helppo kastella vaatteet jos haluaa esim. horjahtaa laiturilta.Itsekin olen pudonnut laiturilta (vahingossa kylläkin)kaikki vaatteet päällä.

Vierailija
2/154 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsityksen mukaan lähes kaikki miehet tykkäävät märista vaatteista, vai miksi muuten mis märkä t-paita kisoja oltaisiin pidetty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samantyylinen tapaus paitsi että vain minä kastuin. Olin tulossa töistä kun alkoi sataa kaatamalla , sateenvarjo oli tietysti jäänyt kotiin, olin kuin uitettu vaikka ei ollut edes pitkä matka, näytin varmaan seksikkäältä märässä jakkupuvussani, ainakin siltä tuntui.... Varmaan pitää kastua joskus uudelleen?

Vierailija
4/154 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mielestä siinä ei ole mitään erikoista, jos miehen mielestä nainen näyttää seksikkäältä märissä vaatteissa. Siinähän muodot tulee esiin, kun vaatteet liimautuu ihoa vasten tai valkoisista vaatteista iho näkyy läpi. Sanoisinko, että ennemmin normaalia, kuin epänormaalia. Itse ainakin pulahtaisin veteen vaatteet päällä, jos mieheni vain pyytäisi ja antaisi siitä hyvästä jotain vastikkeeksi...

Vierailija
5/154 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

On tuo fetissi jollain naisillakin, tuttavantuttavana on nainen joka melkein joka juhlissa ns vahingossa kompastuu lampeen tai putoaa uima-altaaseen tms täydessä tällingissä juhlamekkoineen kenkineen päivineen

Herättää huomiota kun putoaa veteen. Tyttöystäväni on pudonnut myös kerran veteen juhla-asussaan( mekko,sukkahousut,korkokengät ja näytti kyllä tosi seksikkäältä ,oli tosin aika raivona kun jouduttiin kävelemään kaupungin halki ja ihmiset tuijottivat mutta hyvältä näytti.

Vierailija
6/154 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme kesää sitten olin mummollani kuskina kauppareissulla ja sehän kesti. Kuluttelin aikaa autossa istuen parkkipaikalla ja lähettyvillä ajellen. Yllättäen iski oikein kunnon rankka sade. No ihmiset juoksi suojaan ja muutamat pyöräilijät ajoivat vauhdilla ja kyydyssä etsien suojaa. Paitsi yksi nuori nainen. Hän ajoi pyörällä hiljaa ohi, siis todella hiljaa ja välillä pysähdellen. Valoristeykseen hän pysähtyi, vaikka paloi vihreä valo, jonka jälkeen ylitti tien ja sen jälkeen taas kääntyi takaisin ja jäi valoihin odottamaan. Vettä satoi koko ajan kaatamalla. Ihan selvästi hän kasteli itsensä ihan tahallaan. Eikä ainakaan vaikuttanut känniseltä tai aineiden käyttäjältä. Hän ajoi ohitseni kolme kertaa hiljalleen ja kun sade alkoi loppumaan hän jatkoi vasta matkaa.

Tuli vaan tuosta mieleen, että jos jotkut naiset tipahtelee tahallaan lampeen tai altaaseen vaatteet päällä, niin saattaa olla, että näkemälläni tytöllä oli jonkinlainen fetissi vaatteiden kastelusta.

Vierailija
7/154 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nähnyt naisen kävelevän kaatosateessa oikein hitaasti. Onhan se yksi tapa kastella itsensä ja kunnon sateella tosiaan kastuukin kunnolla, samalla tavalla kun suihkuun menisi.

Vierailija
8/154 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuo fetissi. Olen yli 30-vuotias sinkkumies enkä ole koskaan edes seurustellut, mutta märät vaatteet naisten päällä on aina kiinnostanut ja pidän itsekin vaatteiden kastelusta. Minulla on paljon netistä ladattuja kuvia ja videoita naisista märissä vaatteissa, mutta joskus haluaisi kokea jotain aitoakin, haluaisin löytää naisen jonka kanssa voisi mennä vaatteet päällä suihkuun.

Erityisesti kiinnostaisi sellainen, että nainen pesisi minut vaatteet päällä. Liekö tähän vaikuttanut se, että kerran lapsena äiti pesi minut vaatteet päällä, kun en halunnut mennä saunaan.

Teini-ikäisenä rupesin kokeilemaan, miltä se tuntuu jos kastelen itseni vaatteet päällä, se tuntui ihan hyvältä. Parikymppisestä lähtien olen harrastanut sitä silloin tällöin. Kun vaatteet liimaantuvat ihoon, ja vesi lotisee farkkujen sisällä, se on jotenkin jännä tunne.

Se ajatus, että naiset märissä vaatteissa kiinnostavat, on syntynyt eri tavoin, tv-ohjelmissa näyttelijöiden vaatteet päällä uinti kiinnosti jo niin nuorena, että en vielä osannut sitä seksuaalisuuteen yhdistää.

Se kiinnostaisi, onko ketään naista, jota kiihottaisi mies märissä vaatteissa, vai onko tämä aina vain miehen päässä oleva ajatusmaailma?

Vierailija
9/154 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena voisi sattua jotain, mitäs raati ehdottaa, päivällä farkuissa ja T-paidassa "vahingossa" laiturilla kompurointia ja järveen putoamista, vai tansseista tullessa mekko päällä ja korkkareissa laskea rannalla lasten liukumäkeä veteen?

Vierailija
10/154 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile molempia :)

Vierailija
11/154 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korkkarit kuulostaa hyvältä!

Vierailija
12/154 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bileissä pienen harha-askeleen seurauksena putosin veteen jakkupuku päällä ja oli todella nolo tilanne. Jälkeenpäin ajateltuna sain kyllä tavallista enemmän huomiota miespuolisilta työkavereilta liekö tuosta sitten kyse? Valokuvista katsottuna märkä jakkupuku + korkkarit ja sukkikset näyttää kyllä aika hyvälta!

Vierailija
13/154 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena mökillä oli tarkoitus kompastua laiturilla farkuissa ja t-paidassa, mutta eihän siitä sitten mitään tullut, olisi mennyt ylinäyttelemisen puolelle. Illalla tansseihin lähtiessä oli sitten päätös tehtynä että kuivana ei reissusta palata, uikkarit ja pyyhkeen otin mukaan selityksellä että jos käydään vielä illalla uimassa, eipä tainnut mies aavistaa millaisesta uintireissusta on kyse :) Tyttökaverin ja miehensä kanssa mentiin, oma mies oli kuskina. Tanssittiin yms, ja pari siideriäkin juotiin. Pois lähtiessä ilmoitin etä nyt lähden uimaan ja siitä sitten vaan suoraan rantaan, lykkäsin käsilaukun miehelle ja suoraan korkkarit jalassa veteen ja kahlaamaan liukumäkeen, ja sitten vaan liukumäestä alas pylly edellä veteen. Miesparat näytti siltä kun eivät olisi tienneet mihin silmänsä laittaa :) Läiskyttelin hetken ja sitten kävin vielä raahaamassa kaverinikin veteen, hiukan vastusteli ensin mutta tuli kyllä suunnilleen vapaaehtoisesti. Hetken roiskimsen jälkeen tuli veilä otettu hiukan leikkimielistä painia matalassa vedessä, ja sitten tuli jo miehetkin. Vedestä noustessa rannalla oli jotain muutakin porukkaa ja taputtivat kun kengät litisten marssittiin autolle. Kesämekon alta ei kyllä paljoa tainnut jäädä arvailujen varaan :) Autolla kaadettiin kengät tyhjäksi ja vähän väännettiin vettä pois vaatteista, uimakassista pyyhkeet penkeille ja sitten takaisin mökille päin. Miehellä tuntui olevan pahoja keskittymisvaikeuksia ajamiseen, ja takapenkillä oli jonkunmoista kuhinaa havaittavissa. Mökille päästyä piti tieysti omassa rannassa vielä huuhtoa hiekat vedessä, mekko edelleen päällä tietysti. Tuli kyllä aika ikimuistoinen juhannusyö, tempun teho on testattu ja todistettu. Kenkiin kun laittoi illalla paperia niin eivät näyttäneet mennen miksikään.

Vierailija
14/154 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarinasta ja onpa mukava lukea että tällä oli onnellinen loppu :)

Vierailija
15/154 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen mies sulla.

Vierailija
16/154 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut muutama vuosi sitten synttäribileissä missä päivänsankari kannettiin järveen illan päätteeksi juhla-asussaan (Kapea hame,pusero, sukkahousut, korkokengät). Tämä lady on nykyisin vaimoni!

Vierailija
17/154 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tässä eräänä päivänä suihkussa t-paita ja farkut päällä. Oli sen verran jännän tuntuista, että täytyy keksiä joku keino toteuttaa tämä myös mieheni kanssa! T: N24v

Vierailija
18/154 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitilinpäätöksenä voinee todeta, että tämä keskustelu ei ole valunut hukkaan. Taitaa olla niin, että ainakin kolme on tämän keskustelun inspiroimana vaatteissa uintia/suihkussa käyntiä kokeillut. Jos lisäksi uskotaan, että tässäkin asiassa pätee jäävuorimalli, niin sitten kai aika moni on jo kokeillut ilman, että siitä on tullut tähän keskuteluun kerrottua...

On käynyt ilmi, että miehet voivat kiihottua itse omista märistä vaatteistaan, puhumattakaan nähdessään naisen märissä vaatteissa. Myös naiset ovat kertoneet saaneensa tämän ansiosta parempaa seksiä. Minulle ei vielä selvinnyt, että kiihottuvatko naiset itse vaatteitaan kastellessan, vai toimiiko tämä vaan mekaanisena välikappaleena parempaan seksiin? Voisiko joku vielä tätä näkökulmaa valaista?

Vierailija
19/154 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tuttavantuttava jatkaa juhlia? Märkänä vai lähteekö pois?

Vierailija
20/154 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tunnustan, että jonkin verran kiinnostusta löytyy. Muutaman kerran olen bileistä palatessa yksin käynyt lämpiminä öinä pulahtamassa. Ja parikertaa ihan selvinpäinkin, mutta siihen ei pokka riitä, että jossain juhlissa tahallaan tipahtaisin lampeen tai altaaseen, vaikkakin ajatuksena olisi ihan mielenkiintoinen. Se ei minua taas haittaisi, jos joku minut tönäisisi veteen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi