Mieheni fetissi on märät vaatteet?
Vai jotain muuta? Huomasin asian, kun laitoimme kamerassa olleita kuvia tietokoneelle. Joukossa olikin myös ystäväni ottamia hevosen uittamiskuvia, jolloin menin bikineiden puuttumisen takia vaatteissa uittamaan.
Mieheni kiinnostui näistä kuvista ja kyseli kaikkea että miksis vaatteissa menin uittamaan yms. Illalla huimaa seksiä, mikähän sai kiinnostumaan noista kuvista? Olisi mukava kokeilla kastella vaatteita "vahingossa" jos tuo oli se asia, mutta talvella vaikeaa...
Kommentit (154)
Eilen pikkujoulujen jälkeen oltiin miehen kanssa varattu hotellihuone ja huoneeseen pääsyn jälkeen kun mies meni pesulle päätin kokeilla, mitä tapahtuu kun menen täysissä pukeissa suihkuun. Mies oli hetken aikaa aika hämmentynyt mutta seurasi perässä, ja lopun saatte arvata...
Aamulla tajusin herätessä ettei mulla ollut kuin nuo yhdet kengät, pitkävartiset korkosaappaat, mukana kun kuitenkin tänään oltiin jo tulossa kotiin. Kun oli käyty aamupalalla mun saappaat edelleen vedestä litisten, päädyttiin vielä uudelleen sänkyyn ennenkuin luovutettiin huone... Oli toisaalta vähän inhottavaa olla koko päivä jalat ihan märkinä, mutta oli tuo sen arvoista, varmasti teen tämän vielä joskus toistekin.
Kesällä juotiin kuohuviiniä terassilla. Avasin isoa pulloa ja minulla oli ohut toppi päällä. Korkkia avatessani pullun suusta ruiskaisi täydellä paineella kuoharit rinnuksilleni. Pullon pohjalle jäi vain sentti. Olin aivan märkä tissejä myöden. Huomasin kuinka mieheni silmät alkoivat kiiltää kummasti ja sit pian jo naitiinkin täyttä häkää. Siis noi pystytissini olivat liikaa miehelleni sieltä märän topin alta kuultaessaan. Sittemmin olen kylllä joskus käyttänyt tuota ilmiötä hyväkseni ihan tahallanikin, täytyy myöntää.
Uskalsin viimein aikaisin loppuneiden pikkujoulujen jälkeen kokeilla tuota, kun kotiin tullessani mies sattui sopivasti olemaan suihkussa. Heitin vain päällystakin pois ja kävelin bilevaatteissa suihkukaapin ovelle. Mies hieman hämillään kysyi että ajattenlinko tulla suihkuun, kokeilin vettä kädelläni ja hinan suu kastui ja sanoin "mikä ettei" ja astuin hitaasti suihkun alle. Bilevaatteet ja kengät kastui mutta hetken suutelun jälkeen myös putosi suihkun lattialle ja siirryimme sängylle jatkamaan. Vaatteille ja kengille ei käynyt kuinkaan, kuivateltiin niitä yhdessä miehen kanssa myöhemmin.
Seksielämä on piristynyt muutenkin tämän jälkeen, varmasti myös tulen kastumaan toiste mutta suosittelen kaikille että kannattaa rohkeasti kokeilla jotain uutta. Mies ainakin tunnusti ihan suoraan tuon jälkeen että nainen märissä vaatteissa kiihottaa häntä todella kovasti.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 09:51"]
Uskalsin viimein aikaisin loppuneiden pikkujoulujen jälkeen kokeilla tuota, kun kotiin tullessani mies sattui sopivasti olemaan suihkussa. Heitin vain päällystakin pois ja kävelin bilevaatteissa suihkukaapin ovelle. Mies hieman hämillään kysyi että ajattenlinko tulla suihkuun, kokeilin vettä kädelläni ja hinan suu kastui ja sanoin "mikä ettei" ja astuin hitaasti suihkun alle. Bilevaatteet ja kengät kastui mutta hetken suutelun jälkeen myös putosi suihkun lattialle ja siirryimme sängylle jatkamaan. Vaatteille ja kengille ei käynyt kuinkaan, kuivateltiin niitä yhdessä miehen kanssa myöhemmin.
Seksielämä on piristynyt muutenkin tämän jälkeen, varmasti myös tulen kastumaan toiste mutta suosittelen kaikille että kannattaa rohkeasti kokeilla jotain uutta. Mies ainakin tunnusti ihan suoraan tuon jälkeen että nainen märissä vaatteissa kiihottaa häntä todella kovasti.
[/quote]
Ihanaa ♥.
Se oikeen lämittää tietää että on naisia tässä maassa jotka tykkää kastua. Ihailen rohkeuttanne jos julkisella paikalla päättää kastua ja yleensä vain päätöstä kokeilla. Ujona ihmisenä voin kertoa että se on kuin lottovoitto nähdä nainen märissä farkuissa ulkosalla ja varsinkin hymyissä suin, kuin se ei haittaisi.
Kuten edellä oli mainittu, uskon että syyt mielenkiintoon ovat monisyisiä ja varmaankin jokaiselle eri syyt minkä takia miellyttäviä nähdä/kokea.
Se on ihailtavaa avoimuutta parisuhteessa jos toinen pystyy jakamaan tälläisen fetissin ja toinen on niin avarakatseinen että ei tuomitse, vaan suostuu edes kokeilemaan sitä.
Mullakin on valokuvia muutaman vuoden takaa kun kaverini synttäreitä juhlittiin ja heitettiin Päivänsankari järveen vaatteet päällä ja lopulta uimassa oltiin koko naisporukka. Kyllähän ne vastaantulevien ilmeet oli aika huvittuneita kun lauma likomärkiä neitejä käveli kaupungilla.))
Mutta onko ketään naista, jota kiinnostaisi miehen märät vaatteet? Sellainen farkut-kauluspaita tyyppinen vaatetus esimerkiksi, jossa itse olen käynyt suihkussa. Itse miehenä toki ymmärrän, että asiaa ei välttämättä voi kääntää näin päin, mutta toisaalta miehenä voi myös kärsiä siitä, ettei voi miellyttää naista samoilla jutuilla kuin nainen voi miellyttää miestä.
Minä kiihotun sekä naisista märissä vaatteissa että omistani, mutta jos oltaisiin yhdessä suihkussa, olisi minulle hyvin tärkeää olla siellä itsekin vaatteet päällä ja kengät jalassa. Ja nainen kastelisi minut.
Jo sekin tuntuu hyvältä, kun parturissa nainen pesee hiukseni, ja ajattelen, että tuntuisi varsin mahtavalta jos nainen pesisi minut kokonaan vaatteet päällä. Itsekin haluaisin toki tehdä niin naiselle, mikäli hän olisi kiinnostunut siitä.
Ja jos mahdollista, olisi mukavaa olla joskus saunassakin yhdessä vaatteet päällä ja kengät jalassa. Ensin löylyteltäisiin hikiseksi, ja sitten suihkuun vaatteet päällä ja pestäisiin toisemme.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 03:02"]
Mutta onko ketään naista, jota kiinnostaisi miehen märät vaatteet? Sellainen farkut-kauluspaita tyyppinen vaatetus esimerkiksi, jossa itse olen käynyt suihkussa. Itse miehenä toki ymmärrän, että asiaa ei välttämättä voi kääntää näin päin, mutta toisaalta miehenä voi myös kärsiä siitä, ettei voi miellyttää naista samoilla jutuilla kuin nainen voi miellyttää miestä.
Minä kiihotun sekä naisista märissä vaatteissa että omistani, mutta jos oltaisiin yhdessä suihkussa, olisi minulle hyvin tärkeää olla siellä itsekin vaatteet päällä ja kengät jalassa. Ja nainen kastelisi minut.
Jo sekin tuntuu hyvältä, kun parturissa nainen pesee hiukseni, ja ajattelen, että tuntuisi varsin mahtavalta jos nainen pesisi minut kokonaan vaatteet päällä. Itsekin haluaisin toki tehdä niin naiselle, mikäli hän olisi kiinnostunut siitä.
Ja jos mahdollista, olisi mukavaa olla joskus saunassakin yhdessä vaatteet päällä ja kengät jalassa. Ensin löylyteltäisiin hikiseksi, ja sitten suihkuun vaatteet päällä ja pestäisiin toisemme.
[/quote]
Minusta on jo tarpeeksi kiihottavaa sekin kun näkee miehen ihan kiimassa jostakin hänelle tärkeästä asiasta. Fantasioiden suhteen tulee aina niin lämmin ja rakastettu olo kun oma kumppani haluaa luottaa niin yksityisen osan itsestään jaettavaksi. Noiden asioiden takia varmasti kiihottuisin miehenkin märistä vaatteista ja haluaisin vesileikkeihin osallistua, jos se olisi miehen juttu.
Omat vaatteet märkänä ei yleensä varsinaisesti kiihota, mutta on se vaikka kesällä sateessa tai uimassa hauskaa. Märässä erityisesti löysässä t-paidassa on kiva olla. Nousee uidessa houkuttelevasti ylöspäin, kuivalla maalla märkä ja karhea kangas hieroo kylmästä pystyssä olevia nännejä ja reaktio on täysissä pukeissakin muiden nähtävänä. Saunassa märässä t-paidassa kangas alkaa vähitellen poltella iholla. Jos siinä vielä mies vieressä kuola valuen katsoisi, niin johan alkaisi ne märät vaatteet itseäkin panettaa :D N27
Minulla on vähän ellainen tuntuma kokeilun kautta, että jos aikoo kylpeä vaatteet päällä, niin saunaa ei kannata lämmittää kovin kuumaksi. Tällöin hiki irtoaa paremmin, mutta ei haidu ennen aikojaan pois, joten vaatteiden kastuminenkin sujuu paremmin. Löylykauhalla ja vedellä on tilanteessa muutakin käyttöä kuin löylyn heitto: sillä on mukava valella viileää vettä vaiika paidan tkauluksesta sisään ja kuulostella, kun vesi valuu pikkuhiljaa alaspäin. Tietty silloin ei myös kuumota, eikä polta. Jos meinaa viipyä pitempään, niin pitää muistaa juoda paljon. Kerran lekottelin haaleassa saunassa varmaan toista tuntia verkkareissa ja t-paidassa nauttien ihoon kiinni takertuvasta kankaasta ja vaatteissa kulkevasta vedestä. Juomisesta huolimatta meinasin saada päänsäryn, eli nestemäärä ei ihan riittänyt.
Kesäloma alkoi ja ajoin töistä suoraan mökille jossa mieheni jo oli ja sauna + palju valmiiksi lämpimänä. Mieheni oli uimassa ja menin laiturille ja hetken mielijohteesta hyppäsin järveen vaatteet päällä. Kannatti!
Mies on työreissulla ja tulee tänään kotiin. Mä lueskelin tätä aikani kuluksi ja äsken kaipaisin suihkuun vaatteet päällä. Mulla oli harmaa-valkoraidallinen maksimekko päällä, joten sopivasti valkoisista raidoista näkyy läpi. Suihlun jälkeen vettä valuvana peilin eteen ottamaan kuva ja lähetin sen miehelle. Mulla ei ole mitään hajua että tykkääkö mies sellaisesta vai ei. Äsken tuli vastaus: "Toivottavasti tuo ei ehdi kuivua iltaan mennessä!" Jaaha, löytyipä kiva keino kiusoitella miestä kun se on työreissulla! ;)
Oman vaimoni olen nähnyt muutaman kerran märissä vaatteissa ja aina hyvän näköinen ja seksikäs (myös märkänä). Yleensä sade on kastellut mutta kerran humalainen tuttumme hyppäsi uima-altaaseen ja veti täysin yllättäen perässään vaimoni altaaseen kaikki vaatteet päällä. Kyllähän se tietysti näytti seksikkäältä hame,kauluspaita (valkoinen) ,mustat sukkahousut,korkokengät ym. Aika hankala tilanne tietysti vaimolleni.
Vaatteiden huuhteluleiri!
Kastumisesta tykkäävälle, mutta kylmää kammoavalle, tämä kesä on vaatinut kärsivällisyyttä. Viimeinkin on lämmintä ja järviveden kanssa tulee toimeen. Tarvikkeet: vene varusteineen, vesipumppu, muutama vaatekerta, jotka sietävät vettä. Päivän ohjelma: leirikaste, matonpesu, veneretki ja sauna.
Heti perille tultua eväät jääkaappiin, kengät pois, taskut tyhjäksi ja järveen. Matala ranta, jonne ei voi hypätä, mutta kahlaus plus sukellus ja kaikki sekunneissa märkänä. Auringossa lekottelua, uusintakastautumisia
ja suihkuja kastelukannusta. Vaateet kuivamaan, kuivaa ylle ja Välipalan jälkeen matonpesua.
Maton pesussa tärkeää oli järjestää työ niin, että kastuu: ollaan roiskeiden tiellä, istuskellaan märillä matoilla ja kannetaan matot olalla kuivamaan niin, että valuva vesi osuu sekä lahkeelle että menee paidan kautta housuihin. Viimeisen maton kohdalla homma villiintyi siten, että vettä laskettiin vesipumpulla jo suoraan verkkarihousuihinkin, eikä vaan matolle. Lopulla mäntysuopaliuoksella pestiin päällä olleet vaatteet: levitys ja hinkkaus sienellä ja sitten suihku vesipumpulla. Riisutaan ja kuivamaan maton kavereiksi. Kuivaa päälle, ruokatauko ja lämmittelyä.
Soutaminen on selälle mannaa, mutta pääasia veneretkessä oli retkeilijän kastuminen. Lähtö ja rantautuminen hoidettiin merirosvoelokuvien tyyliin, eli kahlataan aluksi lahkeet alhalla ja vasta sitten veneeseen ja pois veneestä veden kautta vaikka kuivin jaloinkin olisi onnistunut.
Pysähdys ja rantatuminen matalaan lahdelmaan, jossa vesi olikin lämmintä. Kahlailua munia myöten verkkarit jalassa. Paluumatkalla kaadettiin vettä äyskärillä veneilyliivien kaula-aukosta sisään. Mukavaa ja viilentävää.
Päivän viimeinen ohjelma oli sauna, jonne sinnekin mentiin (yllättäen!) vaatteet päällä. Sauna lämmitettiin höyrysaunaksi. Äkkiä siellä paita nahkaan liimautuikin ja housut alkoivat takertua polviin ... Nautiskeltiin ihoon kiinni liimautuvasta kankaasta ja vaatteissa valuvan veden aiheuttamista tuntemuksista. Vettä meni tietty useampi sangollinen sitä paidalle ja housuihin kauhalla valuttaessa,
Osa vaatteista kerkesi kuivaa päivän mittaan, mutta osa jäi yöpymään kuivausnarulle. Tämmöinen oli "leiripäivä".
Itse siis olen mies ja märät vaatteet itsellä tai muilla kiihottavat ihan valtavasti. Kyse ei ole ollut mistään ohimenevästä ilmiöstä vaan jo teini-ikäisenä tuosta kiinnostuin ja nyt ikää on jo noin 45. Naiseni tuon ymmärtää, mutta ei ole itse ollut koskaan siitä kiinnostunut.
En ole kyseisestä asiasta koskaan kuullut, mutta olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta. Mietin, miten voisin kastella itseni "vahingossa", jotta näkisin miehen reaktion. Onko muiden miehillä vastaavaa kiinnostusta`?
tuollaista piirrettä itsessäni havainnut.
En ainakaan että itse olisin märissä vaatteissa. Eikä itseasiassa kiinnosta/kiihota sekään että nainen olisi.
tosin...ajatus ja mielikuva siitä että näen märän t-paidan läpi naisen kauniit muodot ja ehkä nöpöttävät nännit saattaisi herättää mielenkiinnon, samoin kuin märkien housujen painautuessa naisen vakoa vasten voisiaiheuttaa ajatusten karkaamisen ..monestihan kaikkein seksikkäintä/eroottisinta on juuri se mitä ei näe ja mielikuvitus hoitaa loput. En kuitenkaan koe että kiihottuisin siitä jotenkin poikkeuksellisesti tai suoraan.
vahingossa voisit kastella itsesi vaikkapa arkisissa askareissa kuten siivotessa, astianpesun tai pyykinpesun yhteydessä. Toki voisit ikäänkuin hullutella ja kun miehesi on vaikkapa suihkussa..ja mennä t-paita ja pikkuhousut päällä miehesi kanssa...
tai sitten..kiusoittelet ihan suoraan miestäsi märissä vaatteissa..kysy suoraan häneltä värähtääkö viisari voimakkaammin nyt kun olet kokovartalomärkä...
tietty uskallatko ottaa riskin että kiihottumisen syy et ollutkaan sinä vaan niiden kuvien hevonen...oops sorry...huono ja törkeä vitsi...
En ole kyseisestä asiasta koskaan kuullut, mutta olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta. Mietin, miten voisin kastella itseni "vahingossa", jotta näkisin miehen reaktion. Onko muiden miehillä vastaavaa kiinnostusta`?
Kerran tipuin festareilla laiturilta veteen ja päällä oli tiukat harmaat farkut ja ohut paita, niin tuli tosi paljon kehuja miehiltä, kuinka näytin seksikkäältä ynm. Yksi sanoi, että hienot housut, näyttää märkänä ihan nahkahousuilta :)