Mieheni fetissi on märät vaatteet?
Vai jotain muuta? Huomasin asian, kun laitoimme kamerassa olleita kuvia tietokoneelle. Joukossa olikin myös ystäväni ottamia hevosen uittamiskuvia, jolloin menin bikineiden puuttumisen takia vaatteissa uittamaan.
Mieheni kiinnostui näistä kuvista ja kyseli kaikkea että miksis vaatteissa menin uittamaan yms. Illalla huimaa seksiä, mikähän sai kiinnostumaan noista kuvista? Olisi mukava kokeilla kastella vaatteita "vahingossa" jos tuo oli se asia, mutta talvella vaikeaa...
Kommentit (154)
En ole kyseisestä asiasta koskaan kuullut, mutta olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta. Mietin, miten voisin kastella itseni "vahingossa", jotta näkisin miehen reaktion. Onko muiden miehillä vastaavaa kiinnostusta`?
niin mun miehellä vois olla. Oltiin nimittäin kesällä miehen kanssa kahdelleen mustikassa ja siellä meidät yllätti tosi raju ukkoskuuro. Molemmat kastuttiin ihan litimäriksi, kun ei ollut edes minkäänlaisia sadevaatteita kummallakaan. Mullakin oli vain alusvaatteiden lisäksi pelkkä T-paita ja vanhat kauhtuneet farkut jalassa. Siinä sateen jälkeen märässä metsässä kun taivallettiin takaisin mökille, mies oli yritti jatkuvasti puristella tisseistä ja pepasta. Sanoi että mulla pikkarirajat ja vako paistaa kilometrin päähän niin houkuttelevasti, ettei voi pitää näppejään kurissa.
Vähän samoin kuin sulla Ap, harvoin on mies ollut niin kovana, kuin sinä iltana, kun rakasteltiin.
Siis meidänhän pitääkin alkaa miettimään tuota ja aletaan testata noita miehiämme, vai joko sä Ap.ennätit vahingossa kastua?
On tuo fetissi jollain naisillakin, tuttavantuttavana on nainen joka melkein joka juhlissa ns vahingossa kompastuu lampeen tai putoaa uima-altaaseen tms täydessä tällingissä juhlamekkoineen kenkineen päivineen.
Olisipa hienoa päästä noihin juhliin. Yhden kerran olen päässyt tuollaista naista tuijottamaan. Yleisellä rantasaunalla nuorehko nainen uiskenteli ihan tavallisissa päällysvaatteissa monta kertaa. Miesystävänsä oli uimahousuissa. Tuo nainen ei yhtään välittänyt muiden katseista. Oli kiihottavaa katseltavaa.
En ehtinyt kastua vahingossa. Joten niin täytyy testata, onko ideoita ;)
kaipaisin itsekin ideoita, miehelläni voi olla sama tilanne
Tämä fetissi taisi pelastaa seksielämämme. Meillä sänkyhommat oli harventuneet hälyttävästi, enkä saanut miestäni oikein syttymään millään. Olimme olleet yhdessä silloin ehkä 5 vuotta. Kerran kastuin täysin, sadekuuron takia ja mieheni sattui olemaan vapaalla. Täytyy sanoa, että harrastettiin kiihkeintä seksi ikinä :) Seuraavana päivänä vasta tajusin, märät vaatteet päälläni sai mieheni kiihottumaan. Parasta oli mielestäni silloin kun tajusin asian, mutta mies ei siitä vielä kehdannut puhua. Seuraavana iltana houkuttelin hänet syrjäiselle uimarannalle, ja tietysti unohdin pikinit kotiin, joten uin farkut jalassa. Eipä ehditty kotiin saakka, pukukoppi riitti hyvin...
Toisen kerran jälkeen puhuttiin asiasta oikein kunnolla ja sain mieheni kertomaan siitä. Sen jälkeen meillä muuttui kaikki paremmksi ja tuntuu, niinkuin olisimme vastarakastuneita. Mielestäni ihaninta on tehdä miehelleni juuri yllätyksiä.
Ei muuta kuin hiipikää suihkuun mukaan, kyllä ne vaatteet lopulta päältä lähtee pois:)
Itse en ole enää kaivannut peiton alla seksiä, koska saan paljon parempaa suihkussa. Kerran olen käynyt pulahtamassa baari-illan jälkeen joessakin aivan täydessä pukeissa ja omasta tahdosta. Vaikka loppumatka vähän hävettikin, kun naapuri tuli vastaan. Mutta eipä haitannut, kun tiesin mitä kotona saan lämpimässsä suihkussa.
Kannattaa kokeilla ja heittäytyä kunnolla mukaan ja unohtaa kaikki vanhat tottumukset, huumoria unohtamatta. Ja vaikka miehellänne ei fetissiä asiaan olisikaan, kannattaa silti kokeilla. Mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä, jos nyt joskus joku vyö tai kengät menee pilalle, kun ei ehdi ottaa pois...Toimiva parisuhde on kuitenkin tärkein:)
Kiitos vastauksista.Tuo suihkuun meneminen vaatteet päällä on vain jotenkin niin "outoa" (kun en ole tuosta fetissistä niin varma), että mielummin kastelisin itseni juurikin sadekuurossa/uimaan menemällä kun ei ole bikineitä tms. "pakon edestä", jotta näkisin mieheni reaktion. Mutta tähän voidenaikaan vaikeaa :(
Oli senverran kiihottavaa lukemista #10.
Eli naiset! Löysätkää nutturoitanne ja kokeilkaa miestenne kanssa kaikkea uutta. Esim. just näitä märkiä vaatteita ja muutakin ihan pähkähullua. Pissaa syliin tai housuihin yllättäin tms. Ei tuollainen tapa, vaan saattaa olla parisuhteen ja seksielämän pelastus. Pitkän parisuhteen seksi kuihtuu, jos kaikki on aina täysin ennustettavissa.
#2.
Totta se, että "pakon keksiminen" on tähän vuodenaikaan vaikeaa. Kuulun itse siihen kuoroon, jota lämpöisen veden valuminen housuihin kiihottaa. Määrissä vaatteissa oleva nainen saa kyllä herpaantumattoman huomioni juuri siitä syystä, jota tässä viestiketjussa jo aiemmin kuvattiin.
Seuraavassa on fiktiivinen skenaario, jolla ainakin minut pystyisi helposti testaamaan.
Ajatuksen lähtökohta on se, että koska märissä vaatteissa oleva nainen on tosi kiihottava, niin tilaisuus päästä itse kastelemaan olisi kenties jotain vielä parempaa - toki täytyy lisäksi olla varmaa, että toinenkin haluaa kastua. Näin talvisaikaan hommaan tarvitaan saunaosasto tai kerrostalon pyykkitupa ja matto tai pari pestäväksi ja mies kaveriksi (johon auttavaisena itse kyllä suostuisin). Homma täytyisi saada pelittämään niin, että vettä varmasti roiskuu myös päälle. Näin ollen kastumista tapahtuisi enenevässä määrin työn edettessä "pienten vahinkojen sarjassa". Jos itse olisin ko. tilanteessa, niin lopulta pyrkisin huolehtimaan siitä, että vettä roiskuu entistä enemmän, jos kerran näyttää, että naista ei kastuminen haittaaa. Uskon, että tässä kohtaa "käryäsisin" itse ja vasta puoli saisi asian selville.
Jos luonteet ovat leikkisiä, niin tilannetta vois vielä yrittää eskaloida vesisodaksi. Jos saan vesiroiskeista tarkoituksella osakseni ja annetaan ymmärtää, että kostoisku on suotava ja mielellään pakollinen, niin varmaan käyttäisin senkin tilateen hyväkseni.
Toivottavsti asia selviää viimeistään ensi kesänä. Olet korvamaton kumppani miehellesi, jos epäilys osoittautuu aiheelliseksi ja tuosta löydätte vielä lisää yhteistä hupia.
Kiitos hyvästä ideasta, harmi että tästä ei ole hirveän kauan kun matot viimeksi pestiin :( Mutta täytyy tässä jotain keksiä. Tiedän että ihmiset ovat yksilöitä, mutta kysyn silti. Onko teistä kenellä tämä fetissi on, kiihottavampaa, jos kastelen vaattet tahallaan vai vahingossa? Ja naisilta kaipaisin vertaistukea, jos joku on jotain vähänkään vastaavaa tehnyt :D
Kannattaa harrastaa märkiä juttuja verkkarit päällä, tuntuu ja näyttää tosi hyvältä märkänä. Verkkarit ei kärsi vaikka kastuu lukemattomia kertoja ja kuivuukin nopeasti.
nimim. kokemusta on.
Helppojahan nuo verkkarit on, mutta mun mielestä farkut naisella on sexyt. Märkänä sitten hyvinkin kiihottavat. Verkkarit yleensäkin menettelevät ainoastaan kaunisvartaloisilla naisilla. Miehenä en suostu pitämään verkkareita edes kotona.
Talvi meni ilman, että osasin tehdä mitään. Kesää odotellessa ;)
on oikeesti kokeillut kastella vaatteensa tahallaan?
Mukavaa kuulla, että tuosta testausskenaariostani oli ideoitiapua. Hmmm, jos löytyy mahdollisuus järjestää tarkoitukseen sopivalle matolle jokin "onnettomuus", niin uusintapesu saattaisi tulla tarpeelliseksi vielä ennen joulua ...
Minulle on kiihottavampaa se, että nainen kastelee vaatteensa tahallaan. Tulin pohtineeksi tätä sen jälkeen kun kirjoitin tähän keskusteluketjuun aiemmin. Päädyin siihen että selityksenä on itseäni kiihottavat märät vaatteet. Näin ollen samanlaista tunnetta kuvittelee myös muilta samoin tekeviltä (vaikka asian ei oikeasti näin tarvitse ollakaan) ja josta syystä tämä asia on minulle juuri näin päin ja se ilmenee myös tuossa "paljastusskenaariossa".
Minäkin arvelen, että molempia koulukuntia täytyy olla tässäkin jutussa.
Onko teistä kenellä tämä fetissi on, kiihottavampaa, jos kastelen vaattet tahallaan vai vahingossa?
Ainakin itsellä mieluummin tahallaan. Toiset taitaa tykätä farkuista ja t-paidasta, itse pidän enemmän näteistä vaatteista, hame, sukkanauhat, korkkarit jne.
Ehkä teet asiasta hiukan turhan ison numeron, mitä hävittävää tuossa oikein on jos nyt sitten joku kerta miehen ollessa suihkussa menee sinne ihan tavalliset vaatteet päällä ja pussaat ja katsot mitä tapahtuu?
Tahtoo itsellänikin talviaika olla hiljaisempaa. Sisätiloissakin märistä vaatteista tulee äkkiä kylmä eikä se onää tunnu kivalta. Kesällä tilanne onkin sitten ihan toinen juttu. Salarakkaani kanssa olemme olleet luonaan muutaman kertaa vaatteet päällä kylvyssä. Ainakin itselleni se on ollut hyvin eroottista ja on johtanut pitkään seksiin. Kiihottavuutta on lisännyt se ettei minulla ole ollut vaihtovaatteita mukana. Se että on jotenkin pulassa, lisää kiihottumista. Hän on myös parikertaa pissinyt syliini. Se on tuntunut ihanalta. Tietää jo, miten minut vangitaan ;).
Nuo pari viestiä aiemman sateessapyöräilijät kiihottaisivat itseäni. Harmi kun en ole koskaan nähnyt.
Kirjoittaja #2
AP: Tähän liittyen tulee mieleen, että jos mietityttää oma reaktio vaatteissa suikutteluun, niin varmaan sen saisi testattua omalta osalta ennakkoon.
Kun tulee tilanne, että on oma rauha asiaa kokeilla ja päällä esimerkiksi heti kohta pesuun menevät vaatteet, niin toimeksi.
Pyykinpesukoneelle on se ja sama syötetäänkö sille kuivaa vai märkää pyykkiä ja kokeilun tulokset kuivavat muun pyykin seassa sivullisten mitään aavistamatta. Ja jos tuntui inhalta, niin leikin saa poikki, kun jatko on tässä vaiheessa vain omasta itsestä kiinni.
Putkiremontti alkaa kohta olemaan valmis, ja päästään evakkokämpästä takaisin omaan asuntoon.
Pitäisiköhän järjestää uuden kylpyhuoneen avajaisjuhlat tilaisuuden arvokkuuden mukaisesti pukeutuneena? Ehdotuksia?
Pakko heittää tähän väliin oma kokemus. Tästä on pari vuotta aikaa. Olin suihkussa ja vaimoni oli lähdössä työpaikkansa järjestämään ilta luentoon. Hän tuli vielä ennen lähtöä kertomaan, että häntä ei kiinnosta yhtään lähteä, mutta on pakko. Sitä ennen olin vihjannut hänelle, että jää kotiin ja tehdään jotain kivaa. Vaimo lähti, mutta hänelle oli kotipihassa tullut viesti, että luento peruttu. Säikähdin aivan hulluna, kun yhtäkkiä suihkun ovi aukesi ja vaimo kertoi aivan onnessaan, että hänen ei tarvinnutkaan mennä. Siitä hän käveli suoraan suihkuun pussailemaan minua jalassaan uudet farkut, korkkarit, ja kauluspaita.
Vaikka minulla ei ole mitään fetissiä märistä vaatteista ynm.Olekaan, Niin minulle tuli ainakin hieno olo/ tunne, kun ajttelin, että vaimoani ei kiinostanut uusienkaan vaatteiden/ kenkien kohtalo, koska halusi minua niin paljon.
Olin kyllä onnessani pitkään tapahtuneen jälkeen.
Suosittelen :)
Ja luuulen, että vaikka tälläista fetissiä ei olisikaan, niin enemmistö varmasti on sitä mieltä, että märät vaatteet naisen päällä on seksikkäämmät, kuin kuivat.
Kun mies on suihkussa, menet vaan muina naisina selkää pesemään tai jotain muuta asiaa toimittamaan, vaikka viemään uutta shampoopulloa suihkuun vaatteet päällä.
On tuo fetissi jollain naisillakin, tuttavantuttavana on nainen joka melkein joka juhlissa ns vahingossa kompastuu lampeen tai putoaa uima-altaaseen tms täydessä tällingissä juhlamekkoineen kenkineen päivineen.