vakava sairaus ja ero
miten selvitä? minulla todettiin juuri vakava sairaus ja mies on täysin myötätunnoton. tulin tänään sairaalasta ja mies pitää mykkäkoulua koska mielestään olin v**tuillut hänelle.
no joo, on aika paska fiilis, koko loppuelämä meni uusiks ja toinen suuttuu minulle ja pitää mykkäkoulua koska olin kuulemma sanonut pahasti.
no, itkin pari tuntia miehen kylmäkiskoisuutta ja pojan käytyä nukkumaan ilmoitin, etten halua enää jatkaa suhdettamme. miehellä ei ollut mitään sitä vastaan.
että se siitä sitten. nyt tekis oikeestaan mieli juosta junan alle.
Kommentit (3)
jos mies ei sinua tue, vaan pahentaa oloasi kiukuttelullaan.
myötätuntoinen mutta oikeasti luulin että tällaisessa tilanteessa tajuaisi tukea. nyt ollaan vaan jatkettu v**tuilua, sanottu jo pahasti enkä usko että kumpikaan edes katuu.
aika uskomatonta. no, toisaalta voin nyt oikeasti aloittaa loppuelämäni tyhjältä pöydältä.
Yrittäkää hakea apua teille. Varmasti vielä molemmilla shokkivaihe päällä. Aika sitten kyllä näyttää, että onko miehestä seisomaan rinnallasi, mutta älä nyt tässä tilanteessa tee mitään isoja ratkaisuja äläkä pakota miestäsikään niihin.