Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tyhjensi suihkusaippuapulloni

Vierailija
25.10.2011 |

Miesystäväni asuu eri paikkakunnalla ja olemme vuorotellen toistemme luona viikonloppuisin. Toin hänen luokseen puolen litran suihkusaippuapullon, joka sopii molemmille. Hän ei koskaan ottanut siitä vaan hänellä oli oma.



Suihkusaippua käy kyllä sekä miehille että naisille ja on tosi hyvä merkki. Hän tiesi, että toin sen siksi, että ei aina tarvitse tuoda mukanaan kun tulen hänen luokseen.



Olimme joko lomalla tai minun luonani muutaman viikon ja kun menin hänen luokseen oli lähes täysi pullo käytetty liki loppuun. Ihmettelin sitä ja hän vähätteli ja sanoi, että käytti sitä.



Mitä ajattelet tällaisesta miehestä? Hänellä ei ole rahapula eli ei ole köyhä, mutta ei rikaskaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että mies ollut vuosia työelämässä ja itse olen päätoiminen "köyhä" opiskelija.

Vierailija
2/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vitsi? Provoksi tosi huono ainakin.



Mutta jos tämä on ainoa oire ongelmista pihiyden kanssa, niin selityksiä kyllä löytyy. Todennäköisesti mies vain käytti saippuaa sen kummemmin ajattelemastta, kun oma oli loppunut eikä muistanut ostaa uutta. Niin minäkin olisin tehnyt ja olisin ostanut uuden pullon samaa, kun vanha loppuu. Nythän sitä oli vielä jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kylppärissä olevia tuotteita saa käyttää se kuka niitä tarvitsee riippumatta siitä kuka ne on maksanut. Sanoitko sä miehelle että saippua on tarkoitettu pelkästään sulle? Mikset sä voi käyttää vuorostasi miehen suihkusaippuaa?

Vierailija
4/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin mies ei käyttänyt mutta sitten käyttikin mokoma koko pullon?



Onhan tuossa jotain hämärää.

Vierailija
5/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää miehen, koska miehen tuotteet ovat miehelle tarkoitettuja eli Axea yms. ja minun ihoni ei kestä noista tavaratalojen tuotteista kuin ainoastaan tuota yhtä jonka olin tuonut itselleni ja myös maininnut siitä.



Mies ei ostanut uutta enkä koe oikeaksi, että minä opiskelijana joudun kustantamaan työssä käyvän perheettömän ja eri taloudessa asuvan aikuisen miehen puhtaustuotteet.

Vierailija
6/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta halvempaa. Kyllä kai mulla menee puoli pulloa varmaan kerralla, joten tuskin jää sit kauheasti "toiselle tuhlattavaksi".

Tai kuljeta vaan mukanasi.

Mulla on muuten miesystävä, joka huutaa siitäkin, että käytän liikaa vessapaperia. Luultavasti ensi kerralla vien sitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä.. kyllä on hirveää. varmaan pahin parisuhdeongelma mitä olen vähään aikaan kuullut.. Mies on ihan selkeesti psykopaatti vähintään. ajatella, käyttää nyt saippua loppuun. Juokse jo, juokse jo! kohta loppuu myös hammastahna! ja huuu.. mitä jos se käyttää sun hammasharjaa seuraavaks, sitä ei kestä edes ajatella.



kehitätkö ap useinkin mitättömistä jutuista hirveää draamaa?

Vierailija
8/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan teidätkin mammat on ristikseen saanut, oikeita riivinrautoja ja kotkia. Ei käy kateeksi.



Tuohonkin kysymykseen löytyi vain yksi järkevä vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ap:ta vituttaa se, että mies ei tarjoa hänelle mitään, vaikka on paremmin toimeentuleva. Mutta siitähän täällä ei ole sallittua valittaa, joten hän nyt löysi syyn valittaa, että mies elääkin hänen siivellään.



Muakin totisesti ottaa kupoliin, että saan maksaa kaiken itse miehen luona, tai hän tarjoaa korkeintaan josku kaikista halvinta (siis tyyliin xtra-tuotteet), ja syö itsekin esim. lihaa vain silloin kun minä en ole paikalla, ettei vain joutuisi tarjoamaan. Juo salaa olutta, jne.

Koska vaikka meillä tulot ovat samat, mulla on kuitenkin asumiskulut yms. ja joudun olemaan usein päiviä syömättä.

t.7

Vierailija
10/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa oli järkevä vastaus, joka ap:lle kelpasi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen naisvieraat sen pullon on tyhjentäny.


mielessä, ennenku ajauduin muille poluille. Se ei ole edes huomannut/ajatellut asiaa, niin ei ole voinut ostaa uutta..

t.7

Vierailija
12/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tommonen paska, tai vaadi sitä ainaki ostaan uus puolen litran suihkusaippuapullo joka sopii sekä miehille että naisille.

Miehellä tietty ollu hirveet orgiat siellä ja se on pannu ties ketä ja sitte käyty suihkussa ja käytetty sun ostamaa puolen litran suihkusaippuaa! Sun kannattais kyllä nyt heti käydä HIV-testissä! Ja seuraavan kerran kun sa ostat miehen kämpille jotain niin laitat siihen ison lapun, että "Miian" puolen litran suihkusaippua, EI SAAA OTTAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei se kelpaa karjullesi.

Vierailija
14/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies sitä käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattele asiaa vaik niin, ett äijä osaa pitää ittensä puhtaana :D. Hei oikeesti, pitäiskö sun ensin opiskella (elämää) vähän lisää ja harkita parisuhteilua vaik sitten uudestaan...

Vierailija
16/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän normaalikokoisellakin suihkusaippualla pärjää pitkään jos silloin vaan tarvit. Vie sinne seuraavalla kerralla jotain kukkaistuoksua, ellet halua miehen käyttävän.



Toinen näkökulma: Ehkä miesystävälläsi oli ikävä sinua ja pesi itsensä sen vuoksi saippuallasi. Sai sinun ihanan tuoksun itseensä... =)



Koitahan pärjäillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi