Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victoria Milan

Vierailija
03.11.2011 |

Hei vaimo oli ollut huolimaton ja jättänyt sivumuistiin käyneensä Vctoria Milanin sivuilla.

Mitä kokemuksia teillä vaikka naiset on tästä sivutosta,oletteko kokeilleet.

Ja ennenkaikea mitä minun miehenä pitäisi ajatella vaimon toimista.mitä suunnittelee vai onko silkasta uteliaisuudesta käynyt sivuilla.

Kyselee hieman utelias mies.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 18:50"]

Hei vaimo oli ollut huolimaton ja jättänyt sivumuistiin käyneensä Vctoria Milanin sivuilla.
Mitä kokemuksia teillä vaikka naiset on tästä sivutosta,oletteko kokeilleet.
Ja ennenkaikea mitä minun miehenä pitäisi ajatella vaimon toimista.mitä suunnittelee vai onko silkasta uteliaisuudesta käynyt sivuilla.
Kyselee hieman utelias mies.

Ei kai sinua oikeasti kiinnosta missä naisesi seikkailee, älä nyt ole lapsellinen. Mua ei ainakaan kiinnosta missä vaimoni surffailee.

Lähde pois provoilemasta

Vierailija
42/45 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sivu sopii hyvin yli 30v ja keskiikäisille. Nuorelle miehelle ei ole tossa mitään hyvää. Pari kakskymppistä naista on, mutta ne periaatteessa myös etsii vanhempia miehiä kovasti. Daddy issues..

Narsisstiset naiset haukkuu 25v miestä vauvaksi ja pojaksi kuka ei osaa sänkyssä mitään :D:D Voi voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää sua tälläkin hetkellä.. en ois saanu sanoo..

Vierailija
44/45 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole enää naisille ilmainen? Eikö voi maksaa kuin luottokortilla? Onko kellään maksutavoista kokemusta?

Aviomies pitäisi saada nalkkiin.

Vierailija
45/45 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin kivaa ole kun ei kotona saa.

Tarkoitatko että siellä on naimisissa olevat, jotka eivät kotona saa, eli asuvat kylmässä liitossa? Silloin minä jopa suosittelen sivustoa, siellä on silloin selvät "säännöt".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän