Victoria Milan
Hei vaimo oli ollut huolimaton ja jättänyt sivumuistiin käyneensä Vctoria Milanin sivuilla.
Mitä kokemuksia teillä vaikka naiset on tästä sivutosta,oletteko kokeilleet.
Ja ennenkaikea mitä minun miehenä pitäisi ajatella vaimon toimista.mitä suunnittelee vai onko silkasta uteliaisuudesta käynyt sivuilla.
Kyselee hieman utelias mies.
Kommentit (45)
Rouvalla saattaa olla mukava ylläri tiedossa sulle pian :)
Meillä kanssa avovaimo tuota sivua käyttää niiden harvojen naisten joukossa, joita siellä on.
Ilmainenhan tuo on. Tai ainakin viestejä pystyy myös lähettämään.
Hei,
veikkaan, että on käynyt uteliaisuudesta / tarkistamassa ettei siippa ole siellä. :)
Osta vaimolles oma läppäri, ettei tarvii sen selaushistoriaa kyylätä. Varmaan räpläät sen puhelintakin.
Osta vaimolles lippu Leville kevät sesonkiin, niin ei varmaan tarvii vaimon viktorian sivuilla surffailla, takuuvarmaa .
rekisteröityä= vaimiten tunnistus?
Ei mikään ihme, että ette kotona saa.
Liity ILMAISEKSI.
Victoria Milan on palvelu, jonka jäseneksi voit liittyä ja jota voit kokeilla täysin ilmaiseksi ja nimettömänä. Tutustumisen jälkeen voit laajentaa jäsenyyttäsi valitsemalla jonkun ostopalveluistamme, jotka antavat sinulle suuremmat mahdollisuudet erilaisten yhteydenpitokeinojemme ja toimintojemme käyttöön.
Kävin sivustolla, muten löytänyt mitään mainintaa
- mitkä on niitä maksullisia palveluita
- mitä ne palvelut sitten maksaa
Selviääkö hinnat vasta kun on rekisteröitynyt?
Moni kai ajattelee tuon sivuston olevan jotenkin pois puolisoilta, mutta käytännössä se vain piristää seksielämää. Sieltä oppii ehkä jotain uuttakin :)
Nainen tuolla saa kyllä niin paljon huomiota, että kermat saa kuoria aivan aluksi päältä ja jatkaa niiden kanssa eteenpäin. Siellä miehillä kyllä kova yritys päällä, muttei tuolla sen kummemmin peräkamaripojat saa.
minä ainakin löysin sieltä aivan ihanan salarakkaan enkä ole sinne mitään koskaan maksanut!
varmaan aika moni kiinnostunut tästä kun niin paljon ollut esillä ja ihan mielenkiinnosta tsekkaa mikä on kyseessä, mutta mainostaahan se että löydä kadonnut intohimosi - hanki salasuhde. Nyt joulun aikaanhan oli jopa huimat 2 miljoonaa kirjautumista tullut yhden jutun mukaan eli kyllä siellä käyttäjiä on suomessakin. Itsekin olen mielenkiinnosta kirjautunut, olkoonkin että olen sinkku, mutta onhan se sinkuillekin tarkoitettu. Eikä se ole pelkkä seksinhaku=pettämissaitti kuten kaikki muutkaan deittisivut, ihmiset etsii niin monia eri asioita, osa vaan samanhenkistä juttuseuraa. tuolla kyllä tulee aika suoriakin ehdotuksia :D
Itsekin tapailen varattua miestä, joten minulla ei ole mitään moraaliongelmaa tuon sivuston suhteen......
Yummy!-blogissa mainostetaan tätä? Onkohan hän jotenkin suomalaissivuston taustalla?:
http://yummy.indiedays.com/2012/01/09/suhde-netista/
Jotenkin hämärästi kyllä kirjoitellut siitä miten salaa tapaillut lontoossa jotain miehiä :O
on ilmiselvästi lutka, miksi olet edes päästänyt hänet keittiöstä tai vienyt tietokoneen sinne?
Sivuista voi olla mitä mieltä tahansa.
Tuskin kukaan niin tyhmä on, että huhupuheiden perusteella komenttia heittää, onko ne VM:n sivut HUONOT vai HYVÄT.
Joku syy teilläkin ollut siellä vierailla...
menkään peilineteen !!!
Ja kysyjälle komentti:
Etsinyt sinua tai toista miestä...
Pitäiskö kiinittää huomiota siihen ongelmaan siinä parisuhteessa, ennemmin kuin siihen miten se ongelma ilmenee.
Antakaa neuvoja mitä pitää tehdä toisin, että puoliso ei mene niille sivuille... !!!
Niin moni kuulostaa niin täydelliseltä ja hyvässä parisuhteessa olevalta. Eikös pettäminen ole sitä, että toinen ei tiedä... TIEDÄTTEKÖ TE ???
Jos on kokemuksia, niin jakakaa niitä. Jos ei ole... miettikää mitä kirjoitatte. Jospa se sieltä parannus löytyisi.
SYY ja SEURAUS... se tässäkin pätee
Naiset on siellä tosi tyhmiä,kun uskovat miesten luritukset kauneudesta ja ainutlaatuisuudestaa.Samat viestit ne laittaa läskeille ja rumille.Kaverille tulee samat viestin kuin mulle.Miehistä on hyvin edustettuina reissu työläiset,insinöörit ja johtajat.Seksiä ei muka kotona heru.En ihmettele yhtään,osa ei osaa naisille antaa mitään nautintoa.Tehkää kaksi profiilia,niin petetty "valittunne" lupauksiin.Mitä muutakaan pettäjiltä voi odottaa.....Osa on aivan tunnevammasia narsisteja,eivät pysty naista kunnioittamaan,nainen on niille esine.Palvelu maksaa miehille,mutta hommaa jatketaan mm;Facebookissa.t:Ex-Milan aktivisti 6kk
Moi.
Suosittelen että välttäkää viimeiseen asti ko sivustoa ym. muita vastaavia palveluita jos elätte avioliitossa ja etenkin jos teilä on lapsia
Meidän perheessä tuolle tiellle lähdettiin 7 vuotta sitten , ero maksoi minulle n. 500.000 € joten kalliit oli sivut ja huom. minä en ollut sivuilla kävijä vaan vaimo.
Hän jäi koukkuun tähän deittihömppään enkä tietenkään voinut sitä määräänsä pidemmälle katsoa. Kattilat jakoon ja lasku pöytään.
No, nyt on uusi elämä ja en takuulla sekaannu moisiin sivuihin vaan laitan kaikki paukut omaan suhteeseeni.
Miettikää siis toisenkin kerran ennenkuin tuolle tielle lähdette, sieltä ei ole paluuta.
.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2012 klo 13:47"]
Moni kai ajattelee tuon sivuston olevan jotenkin pois puolisoilta, mutta käytännössä se vain piristää seksielämää. Sieltä oppii ehkä jotain uuttakin :)
Nainen tuolla saa kyllä niin paljon huomiota, että kermat saa kuoria aivan aluksi päältä ja jatkaa niiden kanssa eteenpäin. Siellä miehillä kyllä kova yritys päällä, muttei tuolla sen kummemmin peräkamaripojat saa.
[/quote]
Aoi keltä pois että toinen pettää ja menee nussimaan toisia? Mieti sitä?
KAKKOSELLE: Dorka, KVG! Ja kysele sitten...
KOLMOSELLE: Eiköhän enemmänkin mainosta tuo saitti itseään salarakasta etsiville varatuille kuin pareille. Tosin sopii varmasti niillekin.
Yleisesti: omakohtainen kokemus on että todella hyvä saitti ja loistava idea. Mulle ois ainakin tarpeeseen kun kotona ei juuri ollenkaan saa mitään, korkeintaan muutaman kerran vuodessa ihan vaan velvollisuudesta, pimeessä peiton alla lähärissä - äkkiä nyt sitten...
Miinuksena tuossa todellakin sen hinta, mutta ei sekään haittaisi jos vaan uskaltaisi maksaa (mutta kun rouvan kanssa yhteiset käyttöoikeudet tileihin...)
vastaava suomalainen saittihan on iskuri.net. Sitä tosin ei tunnu kukaan tuntevan, ainakaan paikalliset rouvat - ei mitään kontakteja sitä kautta siis, harmittavaa. Se saitti voisi mainostaa enemmän itseään. On ilmainen ja hyvin toimiva muuten.