Urheilullinen mies
Moi
Urheilullinne mies etsii salaista seuraa kivasta naisesta. Olen huumorintajuinen hyvä keskustelija ja romanttinen. Jos haluat tutustua kivaan ja mieheen niin vastaile.
Kommentit (31)
Moi...
... Jos haluat tutustua kivaan ja mieheen niin vastaile.
Hmm, luin rivien välit ja nyt askarruttaa. Millainen kiva sulla on?
Kiva ota selvää.... onko sulla meiliä
Mikä on lajisi, tai mä arvaan... jos ei oo saappaan heitto, niin entä keihäs?
kuntosalia, pyöräily, sexy kivan naisen kanssa
Otaksun, et urheilullinen mies on siis kestävä polkija.
Mäkin tykkään pyöräilystä, vaik joskus on vaikeuksia satulan säädön kanssa;)
Joidenkin mielestä ihan tavis, joidenkin mielestä söpö. Mitä haluaisit tietää?
Entä sinä, kerro jotain. Kysymys kysymyksestä.
olen pitkä 189 / 89 sopusuhtainen vartalo, ruskeat hiukset, huumorintajuinen... miten pukeudut
165cm/52kg, kuppikoko A/75, jäntevä urheilullinen vartalo, puolipitkät hiukset, just nyt poninhännällä. Pukeudun tilanteen mukaan, nyt on päällä pepun peittävä toppi...Haluutko tietää mitä alla?
.., elikäs pikkarit ja rintsikat. Muista, kysymys mysymyksestä. Mitä sulla on päällä, ja ihan koko setti.
Tulin suihjusta vain pyyhe lanteella alla pos... sheiv.. voinko laittaa sulle postia
Kirjoita jotain, susta, musta. Ihan mitä vaan mikä herättäis kiinnostuksen toiseen potensiin. Treffit täällä vaik reilun tunnin päästä. Luen mitä kirjoitit ja katotaan sitte, jookos?
vaan haet salaista seuraa? Et kuulosta lainkaan mukavalta, oletpa urheilullinen tai et. Todennäköisesti olet plösöhkö, kaljaan menevä mies.
Koska olet valmis salassa toimimaan vaimoltasi, onnistuu pienet valkoiset valheet muutenkin.
Haluan pitää sinua hyvänä hellästi, katsoa sinua silmiin kun nähdään. Kiusoitella suudella ja kosketella sun kaulaa ja rintoja. Haluan sua ....
Kirjoita jotain, susta, musta. Ihan mitä vaan mikä herättäis kiinnostuksen toiseen potensiin. Treffit täällä vaik reilun tunnin päästä. Luen mitä kirjoitit ja katotaan sitte, jookos?
Haluan pitää sinua hyvänä hellästi, katsoa sinua silmiin kun nähdään. Kiusoitella suudella ja kosketella sun kaulaa ja rintoja. Haluan sua .... o
Olen naimisissa