Urheilullinen mies
Moi
Urheilullinne mies etsii salaista seuraa kivasta naisesta. Olen huumorintajuinen hyvä keskustelija ja romanttinen. Jos haluat tutustua kivaan ja mieheen niin vastaile.
Kommentit (31)
Siniset silmät, pidän sun rinnoista,,,, mikä sun e-mail on jatketaan sielläb
Seisooks sulla jo...?
Mäkin oon kyllä varattu joten se e-mail arveluttaa...
Haluisin ehkä kuitenkin ensiyönä uneksia meistä, yksin kun nukun... Jospa saisit mut syttymään kunnolla.
en lähde tähän .... jos et anna e-mail osoitetta sorry.. en halua kaikille juttuja kertoa .
Mä en ole koskaan, enkä kelleen antanut eka iltana mitään. Et silleen kiltti tyttö:D
en lähde tähän .... jos et anna e-mail osoitetta sorry.. en halua kaikille juttuja kertoa .
Mahtaa nyt urheilijaa harmittaaa, kun kiirehdit suotta. Toi misuhan alkoi selvästi lämmetä sulle ja kärsivällisesti toimien olisit kyllä taatusti saanut sen mailin. Siitä oikin ollut jo helppoa keplotella tie sen pöksyihin, mikä aloittelijan moka. Hätäilylläs säikytit sen pois.
mietippä sitä. Kyllä sä munkin mielestä mokasit, sillä olihan sulla saumaa ja jotain ehkä kehittymässä.
Mahtaa nyt urheilijaa harmittaaa, kun kiirehdit suotta. Toi misuhan alkoi selvästi lämmetä sulle ja kärsivällisesti toimien olisit kyllä taatusti saanut sen mailin. Siitä oikin ollut jo helppoa keplotella tie sen pöksyihin, mikä aloittelijan moka. Hätäilylläs säikytit sen pois.
Jep taisi olla jokin amatsupoika viikset väpättäen :)
Sory et oon ihan pikkasen myöhässä, mut meitä naisiahan saa aina odottaa=D
Kerro minkä väriset sun silmät on, joilla mua katsot?
Ihanaa tuntea kaikki sun suudelmat... Tykkäät sä mun rinnoista, vaik ne ei ookkaan mitkään isot?