Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOKUISET 2012

Kommentit (535)

241/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilian, kiire on ikävä riesa näissä vauvanteko-puuhissa... Meilläkin on töiden takia nyt tällä kertaa hirveä järjestely, että peitot heiluisi suunnilleen oikeaan aikaan. Jospa ne siimahännät olisi teillä olleet pitkäikäisiä ja saisitte vielä varmisteltuakin. En ole edes ajatellut, että se ovistestin viiva voisi haaleta päivää ennen plussaa... Tänäänhän se selviää. :)

Wilhelmiina, onnea oviksen bongauksesta! Nyt sitten pari viikkoa odottelua ja hermojen repimistä. :D

ON: Juu ei ollut ovis ainakaan viime yönä vielä. Mutta talletus saatiin tehtyä eilen, eikä tuottanut mitään ongelmia. Tarvitsi vain mennä kodinhoitohuoneeseen satiinipyjama päällä ilman alushousuja odottelemaan suihkusta tulevaa miestä. ;) Ja ei se ovis kaukana ole, koska nyt on kahdella seksikerralla jo tuntunut yhdynnän aikana sellaista painetta tai jopa arkuutta alavatsalla. Minulla se ainakin on merkki lähestyvästä ovulaatiosta.

Harvoinhan minulla näin aikaiseen ovis olisikaan, mutta nuo Clomifenit saattaisi sitä aikaistaakin. Pitää tänään illalla testailla mitä ne viivat näyttää ja pohtia sitten ässäileekö tänä iltanakin vai jättääkö huomisiltaan. On kuitenkin aina yöunista pois nuo ässäilyt iltayhdentoista aikaan. Sen jälkeen homma onkin ihan herran haltuun, kun lähden pe-aamuna koulutusmatkalle.

Marjana kp 13/30-33 yk 20

Vierailija
242/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Minulla on käytössä sekä davidin tikut että clearbluen hymynaamat. Hymynaamat ovat sen verran kalliita, että testaan kaksi kertaa päivässä tikulla ja sitten jos viiva vaikuttaa vahvalta, niin varmistelen hymynaamalla. Tässä kierrossa vaati 9 tikkua ja 2 clearbluen testiä, joten ei tämä näinkään halvaksi tule. Raskauskeijulta ainakin sai hymynaamoja hieman halvemmalla, mutta kuulemma ulkomaisista nettikaupoista parhaimmalla hinnalla.

Oikeassa olet tuon suhteen että olen itsekkin ajatellut että mikä alkoholisti tästä vielä kehkeytyy kun juo niin paljon tuota punkkua. Mutta, tästä kierrosta meinaan kyllä juoda lasin illassa :)

Hienosti on teilläkin nyt peitot heiluneet. Nyt sitten vielä varmistelemaan ja sen jälkeen hyvillä mielin matkalle.

Ele: Itsekkin olen kuullut noista greippimehun huonoista puolista myös ja pistäähän se ajattelemaan. Toisaalta minulla on nuo limakalvot testattu aina niin että olen juonut greippimehua, joten en nyt sitten uskalla lopettaakaan :D

2äiti84: Tervetuloa! Kiitos, peittoja tulee nyt kyllä kerrankin varmuudella heiluteltua oikeeseen aikaan :)

ON: Todella pikaiset kuulumiset tällä kertaa... Eli, eilen sain ensimmäisen kerran ikinä hymynaaman!!!! Olo oli mahtava, hypin ilosta!! Testasin ensin davidin tikulla ja viiva oli vahvempi kun aamulla (ei kuitenkaan läheskään niin vahva kun kontrolliviiva) ja päätin sitten varmistella hymynaamalla ja tulihan se siihen! No, ässäilty on eilen illalla ja vielä tänä aamuna. Nyt yritetään vielä tsempata tänään illalla ja huomenna illalla. Toivottavasti kunto kestää... Mies lähtee huomenna päiväksi työmatkalle Joensuuhun, joten tulee sitten vasta yöksi kotiin.

Fiilis mitä mahtavin, jos vielä onnistutaan pari kertaa ässäilemaan niin olen kyllä niin ONNELLINEN!

Alexandra, kp17/28-32, yk6+km+yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on monella ovis pikkuhiljaa käsillä, itsellä menee ainakin vielä muutama päivä. Tsemppiä kaikille että talletukset osuisi kohdilleen.

Marbula: Meillä heilutellaan peittoja vähän fiiliksen mukaan, kierron keskivaiheilla kuitenkin yritän, että olisi vähintään joka toinen päivä.

Oletteko jo miettineet, kuinka pitkään olisitte kotona lapsen kanssa? Entä kuinka pitkään olette olleet kotona aikaisempien lasten kanssa? Itse haluaisin olla kotona niin pitkään kuin se on rahallisesti mahdollista, mieluiten sen kolme vuotta… Olen enemmänkin koti-ihminen kuin uraihminen, ja meidän alalla voi aina tehdä keikkapäiviä, jos kotona olo alkaa ahdistaa.

Gislie kp 11/29-36 yk 5

Vierailija
244/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuisten joukkoon myös nyt sitten siirtyisin!! Näyttääkin olevan tässä kuussa paljon yrittäjiä jo!

Eli tosiaan meillä esikoinen 1/08 ja toista nyt yritetään, yk2. Ikää löytyy jo 33 v ja esikoinen sai alkunsa nopsaa, jännäillään kuinka nyt käy:) Täällä syödään foolihappoa ja sitten perus D-vitamiinit ja omegat. Tikutteluun en ajatellut vielä lähteä, katotaan sitten jos tää kierros menee myös penkin alle, edellisessä täti kun tuli kylään jo kp 22.

Onnea kaikille tasapuoleisesti

MeaMinnis kp 7/28-32 ja yk 2.

Vierailija
245/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymynaama pätkähti aamulla tikkuun! Jes täällähän siis tapahtuu jotain!

Vierailija
246/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaa ketä tietää asiasta enemmän. On varmaan tyhmä kysymys mutta kysyn silti! Kuukautiset alkoi 11 päivää sitten ja loppuivat lauantaina. Nyt olen tikutellut ihan mielenkiinnosta tuosta lauantaista asti joka päivä aamuin illoin. Tikkuun on tullut melkein yhtä vahva viiva kuin kontrolli viiva joka kerta kun olen testannut. Tänään tosin tuli paksumpi viiva. Mutta voiko clomifen kuuri tehdä tämän. Tuleeko ovis nyt jo? Kun pongasin oviksen ennen clomifen kuuria niin ovis tuli kp27. Niin...siis...äh... olen ihan sekaisin :) Ymmärtääkö tästä edes kukaan mitää :)

Kesätyttö82

Vierailija
247/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ja sit asiaan. Miten voikin hymynaama ilahduttaa näin valtavasti =)

Gislie-en ole ajtellut kuinka kauan olen kotona. Olen yrittäjä joten mammaloman rahat riippuu siis YEListä. Onneksi mulla on mahdollisuus nostaa se ihan tappiin ja periaatteessa tienata enemmän lomalla kuin töissä...Toisaalta mies on ilmoittanut haluavansa jäädä kotiin. Pitää miettiä jos tarvetta ilmenee =)

Kesätytölle en ikävä kyllä osaa vastata. En tunne noita tikkuja enkä varsin noita lääkkeitä.

Mulla siis kierto näyttää olevan vähän oletettua pidempi 30-32 päivää (saa vaihtaa taulukkoon) ja h-hetki siis sattuu veronpalautuksille. Sormet ristiin...

248/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vihdoin se kp 1!!!!!!!! kauan se kestikin. lääkäri sanoi et joskus tuo estrogeeni saattaa viivästyttää menkkoja. Pääasia että alkoivat ja huomenna aloitan clomit 3 tabua päivässä. Toivottavasti niistä ei tule kauheesti sivuoireita, aloitan nimittäin huomnenna myös työt. Oli pakko oottaa tyyliin mitä tahansa työtä että saa sitten järkyttävän klinikkalaskun maksettua, huh.

Eli uudet tuulet puhaltaa jee olen niin innoissani. tämä syksy onkin ollut vähän tahmeista aikaa, tasan kolme vuotta vauvayritystä, kaksi vuotta hedelmöityshoitoja ja kaksi vuotta miehen kuolemasta ja tasan vuosi sitten ensimmäistä kertaa raskaana. Miten kaikki tuollaiset surulliset asiat onkin sattunut mulla aina syksyyn. No, mutta en lannistu, nyt on edes vähän työtä, uusi ihana vauvalääkäri ja kohta uusi keittiö eli mullahan on asiat ihan hyvin.

Onnea kaikille hymynaamoista ja oviksista. Puhuin muuten lääkärille että tunnen selvästi aina oviksen niin miten yhtäkkiä mulla ei paljoa olekaan noita munasoluja. Tyrmistys oli suuri kun hän kertoi että ne tuntemukset ei kerro mitään siitä onko rakkulan sisällä munasolua. Eli kun me naiset tunnetaan sitä kipua ja tulee ne ovislimat, niin se johtuu rakkulan puhkeamisesta. Toki jos siellä sisällä on se munasolu niin se myös silloin irtoaa ja puhutaan ovulaatiosta. Mutta kaikissa kierroissa ei välttämättä sitä munasolua ole mutta silti nainen tuntee rakkulan puhkeamisen. Olin ihan ällikällä lyöty, minä kun niin luulin että tottakai se munasolu on irronnut joka kuukausi kun kerran sen niin selvästi tunnen. Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.

Siirsin muuten mun keittiöremppaa viikolla niin saan olla omassa kodissa piikitysten aikana, huh onneksi onnistui.

Voi hitsit siskot, tehdään tästä nyt paras kuukausi ikinä. kommentoin teille tarkemmin myöhemmin, tulin vaan äkkiä kertomaan ilouutiset.

Terkuin evis kp1/30 yk 3 vuotta

Vierailija
249/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään teidät listalle vielä myöhemmin illalla.

Täälä alamasu ihan oudon tuntuinen. Tuntuu niinkuin vieläkin jomottelis?! Muutaman päivän myös ollut ällö olo. Hampaiden harjauskin yökötti aamulla ihan vietävästi. Mikähän mulla on? Eihän ne raskausoireet vielä voi tulla?! Oiskohan kroppa ihan sekasin vauvakuumeesta vai onko mulle tulossa joku mahatauti. Kääk! Joo ja mies ehdotti että ässäiltäis taas tänään. Huh, ei kyllä hetkeen olla ässäilty näin kovasti! Menkkojen jälkeen lähes joka päivä. :P

-Mami kp 16/28-31

Vierailija
250/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että niin monella alkaa ovisplussia ilmaantumaan. Itse ajattelin aloitella jo huomenna (kp 11), vaikka kierto onkin ollut suht pitkään 29 päivää. En vaan malta odottaa!

Marbula: Tervetuloa! Mä olen ymmärtänyt, että jos miehen siemennesteessä ei ole mitään häikkää, voi hyvin sekstailla joka päivä.Mulla on muutenkin samanlainen tilanne kun sulla: Esikoinen (muuten helmivauva 2009!)nappasi ensimmäisestä yrityksestä ja voitonvarmasti uskoin kakkosen kohdalla samanlaiseen onneen. Toisin kävi: ekan yrityskierron tädistä sisuuntuneena "ammatillisempi" lähestyminen. Mulla lähti ovistikut tilaukseen jo kierron alussa ja Fertility Friendiin merkkailen tunnollisesti aamulämpöjä ja limoja :)

Gislie: Mä en malttanut olla ensimmäisen kanssa kotona kuin 1,5 vuotta. Työhön palaamiseen oli kyllä taloudellisiakin syitä, mutta kyllä mua kotonaoleminen alkoi ihan aidosti turhauttaa. Katsotaan nyt seuraavalla kerralla, miten pitkään pinna riittää :)

Tsemppiä kaikille piinailijoille!!!! Me kaikki plussataan tässä kuussa.

Lumihiiri kp 10/29-30 yk 2

251/535 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Mahtavaa, että se hymynaama sieltä löytyi. Antaa varmasti enemmän uskoa taas koko hommaan!

Gislie: Kuin myös haluaisin olla kotona vauvan kanssa mahdollisimman kauan. Raha on varmasti se ainoa asia, mikä ajaa töihin, mutta toivon myös voivani tehdä osa-aikaisia hommia.

Kesätyttö: Clomifenin nimenomaan kuuluisi aikaistaa ovulaatiota. Ovisplussa on kuitenkin vasta silloin, kun viiva on yhtä vahva vai vahvempi. Toki testeissäkin on eroja... Sinulla taitaa olla tuossa kierron pituudessa niin suurta heittoa, mutta kannattaa varmaan jatkaa tikuttamista. Todennäköisesti ovulaatio on nyt aikaisemmin kuin viime kerralla.

Evis: Jee, tsemppiä ja nostan hattua hienosta asenteestasi! :)

Mami, ole vaan iloinen, että mies on noin innolla mukana vauvantekopuuhissa. :)

ON: Ei se ovulaatio sieltä sitten ihan niin nopeasti tullutkaan mitä odotin. Tikussa on edelleen melko haalea viiva. Ilmeisesti siis jätetään tänä iltana ässäilyt väliin ja kerätään paukkuja huomisiltaan sitten. Suorastaan pelottaa, että ei osu ajoitukset lainkaan kohdilleen. Yhtään kiertoa kun ei haluaisi heittää hukkaan tässä vaiheessa enää.

Näin tänään ystäväni pienen pojan ja on ne vauvat vaan ihania! :)

Marjana kp 13/30-33 yk 20

Vierailija
252/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti: Joko miehesi vastasi kirjeeseesi? Meillä oli niin että olimme molemmat sitä mieltä pitkään että lapsiluku on tässä. Välillä se vauvakuume poltteli minua kovastikin mutta kun aikaa kului niin miehelle tuli se vauvakuume ja alkoi siitä oma-alotteisesti puhua että josko se kolmas "tehtäisiin" (suluissa siksi koska mielestäni niitä lapsia ei tehdä vaan saadaan, sen olen ymmärtänyt vielä kirkkaammin tämän kuluneen vuoden aikana). Uskon että miehesi vielä sen vauvan haluaa kunhan et liikaa painosta:)

Aco: TK:ssa tuntuu muutenkin olevan vaikeaa saada jopa lääkäriaikaa! Viimeksi kun reseptiä ihan perusvoiteeseen kävin uusimassa niin se oli kadonnut jonnekin arkistojen uumeniin! Pyysin että laittaisivat suoraan apteekkiin mutta eihän se siellä sitten ollutkaan ja jouduin uudelleen sitä uusimaan. Mietein kuitenkin että tuskin olisin saanut minkäänlaista plussaa tämän vuoden aikana jos kilppareissa olisi jotain häikkää? (Keskenmeno maaliskuussa, kemiallinen toukokuussa ja uskon vahvasti että viime kierrossakin munasolu yritti kohdun pintaa raapaista ja olisi heikon viivan saanut jos vain olisin testannut). Mulla ei väsymysoireita tms ole mutta stressiä senkin edestä ollut joka varmasti vaikuttaa raskautumiseen. Toivon että tekib vielä sen vauvan saatte!:)

Alexandara: Onnea ovisplussasta, ihanaa!! Varmasti antaa toivoa yritykseen:) Tsemppiä!

Gislie: Jos vauva meille vielä suodaan niin olen kotona niin pitkään kuin mahdollista. Vaikka sen kolme vuotta. Lapset ovat niin pienen hetken pieniä kuitenkin ja kolmas olisi meille se viimein lapsi (vannomatta paras :D)

Kesätyttö: Käsiittääkseni juuri nuo clomit voivat aikasitaa ovista.

Evis: Olen niin onnellinen ja iloinen puolestasi! Sinun asenteesi on niin positiivinen, tunnut lämpimältä ihmiseltä:) En olekaan tullut ajatelleeksi tuota ettei rakkulan sisällä välttämättä sitä munasolua olekaan. Jännä juttu. Paljon tsemppiä sinulle!

Mami: Hienoa että miehesi on täysillä projektissa mukana:)

Marjana: Älä liikaa ajattele tuota ajoitusten kohdalleen osumista, ymmärrän toki ettei yhtään kiertoa haluaisi heittää hukkaan kun yritystä jo noin pitkää, mutta ovis varmasti kuitenkin ihan lähipäivinä sinulla on ja kyllähän ne simpat siellä muutamia päiviä voivat odotellakin:) Varmasti ajoitukset ovat riittävät jos/kun vielä tänään saatte hyödynnettyä:) Tsemppiä!

ON: Selkä sitten sanoi sopimuksensa irti:( Voi itku sentään! Vanha< vaiva siellä muistuttelee olemassa olostaa. Istuminen ja makaaminen ovat tuskaa!! Kävely on ainoa joka tuntuu edes jokseenkin siedettävältä. Kävin eilen lääkärissä ja sain Panacod-kuurin. Kysyin lääkäriltä ja hän sanoi ettei se raskautta estä. Mutta kun olen lukenut noista tulehduskipulääkkeiden vaikutuksesta ovulaatioon niin kyllähän sitä tulee mieleen että estääkö oviksen tms. Panacodeissa kuitenkin on parasetamolia (joka pitäisi olla ihan ok raskautuessakin??). Käsittääkseni burana on se joka vaikuttaa ovikseen eniten. Mitenköhän on? Asenteella tulee jos on tullakseen, mennään. Jännää, kun teininä sanottiin kaikissa valistuksissa että jopa kuukautisten aikaan saattaa tulla raskaaksi ja toitotettiin ehkäisyn käyttöä. Tottakai olen sitä mieltä että nuorten pitää se ehkäisy hoitaa kuntoon mutta nyt kun se raskaus saisi vihdoin saada alkunsa niin ei se niin helposti onnistukaan. Niin moni asia raskautumiseen vaikuttaa ja on suoranainen ihme jos vauva alkunsa saa ja saa pienen ihmeen vielä syliinkin asti!

Ele

Vierailija
253/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, olipa karmeat menkat taasen, kuusi päivää kesti mutta loppuivat nyt sentään.. :)

Mulla nyt kiertopäivä kaheksan, eli ovis on ensi perjantaina-lauantaina mun laskujen mukaan.. Se onneksi tulee kellontarkasti ni ei pahemmin tarvi noiden tikkujen kanssa plarata. Olen vain luonteeltani niin malttamaton ihminen et tää odottelu ärsyttää. Toisaalta on hyvä, että mulla toi kierto on kellontarkka, melkein voi tietää jo kellonajan milloin ne alkaa. Tasan 14 päivää siitä kun oviskivut tuntuu.

Nyt meinasin kokeilla sitä, et pidättäydytään seksistä ainakin viisi päivää ennen ovista, ollaan oltu varmaan liiakin aktiivisia tolla saralla, ihan ilman yrittämistäkin seksiä on miltei päivittäin. Se vaan on niin mukavaa. :D

Itse muuten suosin yrittelyä iltaisin ni voi jäädä pötköttelemään. Antaa siimahännille reilun mahollisuuden edetä. Molemmat mun lapset on saanu alkunsa juuri näin. ;) Toivottavasti tärppää nyt mahdollisimman monella tässä kierrossa.

Muuten, jos miehen spemassa on "vikaa" ja päädytään inseminaatioon, pitääkö naisenkin syödä jotain hormooneja vaikka kaikki ok? Itse olen ihan pihalla näistä asioista kun molemmat lapset on tullu vaan sillai puolihuolimatta. >:/ Eipä osannu sitäkään silloin arvostaa tarpeeksi.

Vierailija
254/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Nimenomaan näin, se ensimmäinen hymynaama ikinä sai sellaisen hymyn omallekin naamalle että! Saa tosiaan taas vähän uskoa tähän hommaan ihan erilailla kun mitä nyt on ollut. En toki uskalla uskoa vielä että tästä kierrosta nappaisi, mutta toivoa voi aina :)

Ymmärrän täysin pelkosi siitä että ovis jää teiltä hyödyntämättä, se on viimeinen asia mitä sitä tässä vaiheessa haluaa. Toivotaan parasta! Pidän peukut pystyssä! Muista kuitenkin että ne simpat elää siellä useamman päivänkin. Toivoa ei siis ole heitetty vaikka sattuisikin matkasi aikaan olemaan se ovis.

Ele: Kiitos! Antaa kyllä toivoa!! Ihanaa! Voi harmi sentään sinun selkäsi kanssa! Itselläni ollut myös selkäongelmia ja niitä vastaan saa taistella kyllä ikuisesti, kun niihin kerran on joutunut. Joten tiedän mitä hirveyksiä käyt nyt läpi. Panacod ei tosiaan käsittääkseni vaikuta raskautumiseen.

Itse sain johonkin bakteeritulehdukseen sieltä gyneltä kuurin, joka laitetaan suoraan emättimeen. En ole aloittanut sitä vielä, kestää viikon putkeen. Gyne ei osannut päättää että onko paras odottaa oviksen yli vai ei. Mutta sanoi sitten että lääkettä ei kannata ottaa ässäilyn lähellä ja lääke pitää laittaa aina yöksi. Joten, päätös oli siinä mielessä helppo, meillä ässäilyt yleensä iltaisin. No, joko tänään tai huomenna aloitan nyt sitten sen kuurin ja toivon ettei se vaikuta raskautumiseen mitenkään. Gyne oli kyllä sitä mieltä ettei se sitä tee, mutta oudoltahan se kuulostaa, kun kuitenkin sinne emättimeen lääke laitetaan. Joten, tunnistan mietteesi noista lääkkeistä! Toivottavasti auttavat pian! Ja oikeassa olet, on se ihme että nuoria aina pelotellaan ja itsekkin olin silloin huolissani siitä että jos joskus käy vahinko ja nyt kun sitä tosiaan haluaisi, niin ei sitten millään onnistu. :D

Eve: Hienoa!!! Olet niin ihanan positiivinen että tartutat sen muihinkin!

ON: Ovista on yritetty hyödyntää nyt kunnolla. Mies kyllä sanoi eilen illalla että tänään ei kyllä kunto enää kestä :) No, eiköhän noiden kertojen pitäisi riittää. 3 kertaa kuitenkin plussan jälkeen. Toivoa on siis ihan erilailla kun muista kierroista nyt. Saa nähdä kuinka pitkältä aika tuntuu...

Sain maanantaina huonoja uutisia. Tuttaviemme lapsi kuoli perjantaina. Hän oli siis raskaana ja LA oli helmikuun alussa. En tiedä sen enempää asiasta, kun että jostain syystä hän joutui synnyttämään ja pojalle annettiin hätäkaste ja hän kuoli sen jälkeen. En ole heitä häirinnyt kysymyksillä, en voi kuvitellakaan kuinka kauhealta tuntuu. KM on yksi asia, se mitä he ovat juuri käyneet läpi on jotain ihan muuta. Kauheinta tilanteessa on se että tiedän että he saivat KM:n viime talvena, joten tämä on heille jo toinen. Muistakaa siis naiset että meillä on tilanne oikeastaan ihan hyvä. On se hirveää että vasta toisten epäonni ja muut kauheudet herättävät huomaamaan että omassa elämässä kaikki on oikeastaan ihan hyvin.

Nautinnollisia oviksen hyödyntämishetkiä kaikille!

Alexandra, kp18/28-32, yk6+km+yk3

255/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täyttää tänään 3kk ja kun ei hänkään ihan kertalaukauksesta alkuaan saanut ja kun mulla ikääkin on jo hulppeat 37v, päätettiin antaa toisen tulla heti kun on tullakseen. Yk1 siis menossa ja kp:t taitaa olla 17 tai jotain.

Onko jollain kokemuksia noista CM:ssa myytävistä ovistesteistä? Pregcheck taisi olla merkiltään. Tuntuivat olevan herkkiä, mutta toisaalta myös vaikeasti tulkittavia (vai johtuuko se vaan siitä, että viimeksi olen tulkinnut r-testejä ja ne on huomattavasti helpommin ymmärrettäviä: viiva on viiva oli se vahvuudeltaan minkälainen hyvänsä). Ovis kuitenkin ajoittui jonnekin kp12-13 tienoille, joten eiköhän tästä ihan normi 28 päivän kierto tule.

Paneudun muiden tarinoihin tässä lähitulevaisuudessa, niin pääsen mukaan kommentoimaan.

Niisku kp17/28? Yk1

Vierailija
256/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Itse kuulin myös samoisen tarinan ja se laittoi minut miettimään, että miten helpolla olemme lapsemme saaneet ja pelkäämään, että jos tässä vielä sitä kolmosta pääsee yrittämään niin jospa sattuukin jotain vastaavaa...elämä on ja riskithän tässä elämässä aina on. Ei kai pidä murehtia olematonta etukäteen.

ON:Ei ole kirjettä näkynyt eikä kuulunut. Mies vastaa kyllä, kun keksii mitä vastaa :D Olen yrittänyt vihjailla, että odotan kirjettä, ei kuitenkaan ole tuottanut vielä tulosta.

äiti kp 7/28

Vierailija
257/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken elämäni ensimmäisen ovistestin ja aika haaleaa viivaa se vielä näytti, niin kuin odotinkin. Jospa se siitä vielä vahvistuu. Sitkeä flunssa ei ota loppuakseen. Tänään kävin jopa työterveydessä näyttämässä nieluani ja sainkin saikkua huomiseksi.

Toivottavasti tämä sairastelu ei vaikuta alakerran kuvioihin...

Lumihiiri 11/29-20 yk 2

258/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt toivon etten olisi raskaana! Just oli ovis ja yritystä oli kovastikin ja sitten tulee postissa tietoo et papa kokeessa löytynyt solumuutoksia ja kolmos luokka se ny sitte on :(

Tähystykseen tuli samantien aika ja koepalan ottoon, toivottavasti ei löydy mitään vakavaa!

Oon kyllä vähän arvellutkin et jotain on kun ei ole tärpännyt ja muut on sellasia hetipian lapsia, muuten ei oireita ole.

murheellinen wattu :(

259/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele, Panacod ei ole tulehduskipulääke, joten se ei vaikuta raskautumiseen millään lailla. Popsi vaan huoletta siis niitä nappeja sen verran mitä tarvitsee. :)

keijunen: Taitavat klinikoilla suosia sitä, että nainen syö sen Clomifen-kuurin ennen inseminaatiota. Varmistellaan ilmeisesti, että munasolut kypsyy hyvin jne. Ainakin näin meillä on tarkoitus tehdä, jos helmikuussa on inseminaatio edessä.

Alexandra: Pitäisi muistaa aina olla kiitollinen niistä hyvistä asioista, kun ei koskaan oikeasti tiedä mitä voi tapahtua.

äiti84: Tuo kirjeen kirjoittaminen oli kyllä varsin hyvä idea, että sai rauhassa ajatuksena pukea sanoiksi. Toivottavasti saat mieheltä yhtä huolellisen vastauksen.

wattu: No voi itku! Toivottavasti koepalasta ei löydy mitään ikävää! Minäkin olin siinä koepalan otossa ja tähystyksessä vasta pari kuukautta sitten. Se oli onneksi odotettua helpompi tutkimus.

ON: NYT on tikussa ovisplussa! Toivon sydämeni pohjasta, että saan miehen houkuteltua hommiin, kun hän tulee töistä. Hänellä on ollut pari todella huonoa päivää töissä ja mieli maassa, joten saa nähdä... Painostaa en haluaisi sillä hetkellä, mutta tosiaan hyödyntää tämä pitäisi...

Enpä muistakaan milloin ovis olisi tullut näin ajoissa. Clomit on jotain siis saaneet aikaan ainakin.

Marjana kp 14/30-33 yk 20

Vierailija
260/535 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskurouva: Tervetuloa mukaan, aina mahtuu!

2äiti84: Onhan se niin että tuon tarinan ja sen jälkeen kun toisetkin tuttavamme menettivat lapsensa tänä syksynä, kohtukuolema, rv noin 30, sitä on alkanut ymmärtää että vaikka se plussa sieltä tulee, niin se lapsi on varma vasta synnytyksen jälkeen. Onhan se jotenkin hirveätä ettei uskalla yhtään luottaa siihen että käy hyvin ja nauttia raskaudesta, vaan se on sellaista jatkuvaa huolehtimista. Kysyin tämänkin parin mieheltä noin kuukausi sitten että miten he uskaltavat luottaa että raskaus onnistuu, mistä löytävät sen uskon, kun yksi km jo takana. Hän sanoi että nyt kun on raskaus niin pitkällä, niin nyt uskaltaa jo luottaa. Ja sitten käy näin :(

Lumihiiri: Kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu. Kuinka usein tikutat? Itsellänihän aamulla oli haalea viiva ja sitten samana iltana plussa. Joten, joskus voi kannattaa kahdesti päivässä tikuttaminen.

Wattu: Halaus!!! En itse varsinaisesti ymmärrä mitä tuo papa kokeesi tulos tarkoittaa. Jaksatko selittää? Tsemppiä!!

Marjana: Hienoa!!! Miten on, jaksoitteko eilen vielä hyödytää? Toivottavasti. Mahtavaa että se plussa tuli nyt ennen matkaasi, niin voit sitten hyvillä mielin tänään lähteä sinne, tietäen että kaikkenne olette taas tehneet. Nautinnollista viikonloppumatkaa!

ON: Kerrankin on sellainen tunne että oviksen hyödyntäminen ainakin meni nappiin :) Toivottavasti näin myös jatkossa! Samanaikaisesti kuitenkin huolehdin sitä antibioottikuuria, jonka aloitin eilen illalla, on siis jonkinlainen voide joka laitetaan emättimeen. Pähkäilen tässä että voiko se vaikuttaa raskautumiseen. Kysyin siis sitä myös siltä gyneltä kun hän antoi kuurin ja vastasi heti että ei. Sitten hän alkoi kuitenkin pähkäilemään että koska olisi hyvä aloittaa kuuri, koska oviksen aikaan hän sanoi että ei ässäilyn kanssa samoihin aikoihin saa laittaa voidetta ja sehän pitää siis yöksi laittaa ja samanaikaisesti olisi ollut siittiöiden liikkuvuuden kannalta parempi hoitaa vaiva jo ennen ovista. No, nyt pitää yrittää lakata huolehtimasta. Tällä hetkellä ei itse pysty tilanteeseen enää vaikuttamaan, joten nyt pitäisi vaan nauttia siitä tunteesta että kaikkensa on tehnyt :)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

Alexandra, kp19/28-32, yk6+km+yk3