Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
521/535 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin tuon listan kun en Mamin listaa pääse tietenkään muokkaamaan.

Just kun meinasin tulla kertomaan omia kuulumisia niin äsken vessassa ekat punaiset jäi paperiin, eli näyttää siltä että minäkin tuonne syyskuisiin lampsin huomenna. Katson nyt vielä aukeaako hana kunnolla.

En ole josatin syystä kauhean pettynyt -omituista!

522/535 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina: Eikun uutta yritystä vaan sitten perään! :)

ON: Mulla ollut kipuilua tuolla vasemmalla puolella tietyssä kohtaa... Aika alhaalla... Menkkakivut mulla ei ole koskaan ollut tälläiset.

Sitten kävin tupakalla ja sieltä tultuani tuli sellainen yökkö olo, mutta meni nopeasti ohikin..

Onkohan tämä nyt sit sitä raskautta? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/535 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanat auki joten siirryn syyskuisiin.

Miljoonasti tsemppiä ja onnea teille kaikille muille! Tulen kyllä lukemaan miten tässä ketjussa hommat edistyy =)

Vierailija
524/535 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuoroon lähtiessä päätti Täti tulla kyläilee, ja on melko ärsyttävä. Vuoto on jatkuvaa, ja valtavaa.

Mutta ei tarvitse enää stressta "olen, en, olen, en.." raskaana tunnetta.

Syyskuisissa siis nähdään.

Onnea plussanneille!

pieni.rakkaus kp1/kp39

Vierailija
525/535 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sylintäydeltä gabriela ja ompunpomppou!!!!!! Ihan tuli tippa linssiin teidän puolesta. Voimia piinailijoille ja tsemppiä uuteen kiertoon Pyörähtäville! Pitää kurkottaa enempi ens vkol ku on aikaa.

Mulla ei oo oireita muutakuin nippailu alamahassa, mutta niitä nyt on aina ennen menkkoja. Niin ja aamulla oli nenä tukossa. Lämpöä ei kyllä ole suuntaan tai toiseen, mutta eiköhän vauvakuumeinen tästäkin jo jotain kehitä.

Aika normaali olo. :) ja jouluinen.

Vierailija
526/535 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pääse tietokoneelle niin pysty kommentoimaan muiden kirjoituksia. Puhelimella nyt naputan. Kaikkien kirjotukset kuitenkin luen ja myötäelän! :)

Minulla on tänä iltana vihlonut emättimen sisälle, tuntuu niissä seinämissä. Mistä ihmeestä voisi johtua, joku tulehdus? Onko kokemusta kenelläkään?

Mahaakin viihloo jos oikein nopeita liikkeitä tekee. Pissillä olen käynyt useasti, mutta ei ole kirvelyä tms. Toivottavasti ei mitään pahempaa tulehdusta tulis.

Äiti kp 22/28?

Vierailija
527/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo siirtynyt syyskuisiin. Voi poistaa listalta. Onnea plussanneille ja toivotaan että niitä plussia tulisi paljon lisää :)

Kesätyttö

Vierailija
528/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille pudonneille.

Itse aloitin siis hätähousuna jo testailun. Pregcheck liuskoilla on nyt sitten eilen tullut eka haamu, jota en katsonut testiajan sisällä. Teinpä siis illalla uuden ja haamuhan se siihenkin tuli, hieman vahvempi kuin edeltäjänsä. Nyt aamulla jälleen haamu. Josko tuo tuosta vahvistuisi.... voisiko olla totta että nyt se on alkanut!

529/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasu2011: kyllähän tuo taitaa olla totta, kun niin monta kertaa haamua jo näyttää ;)

Onnea ja paljon!!!!

Ja pahoitteluni pois tippuneilta uuteen kiertoon yritystä ja stemppiä!!

ON: ei ole menkkoja kuulunut, valkovuotoo tullut sikana, eilen jomotti tosiaan tuonne vasemmalle alas. Teen testiä jossain vaiheessa sitten jos ei tosiaan ala menkat.

Vierailija
530/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

? KUUMEILIJALISTA SU 4.12.2011?

KP 31->

pikkunuppu kp 47/54 yk 1

Marbula kp 36/32 yk 1

Riinuska kp 35/(26-)28-30 yk 3

Niisku kp 34/28? Yk1

Hooligan kp 33/27-28 yk ?

CatNip kp 32/23-25 yk 6

Pikriina kp 32/28

KP 21-30:

Vacsu kp 30/28-36, yk12

Gislie kp 29/29-36 yk5

Jenniina kp 29/30-32, yk 1

Lumihiiri kp 28/29-30 yk 2

Katmam kp 28/29-46 yk7

Muttis 28/37-43 yk 1,5v.

Nasu2011 kp 27/28-36

Gabriela kp 26/27-31

keijunen kp 25/30

MeaMinnis kp 25/28-32 yk 2

Elita, kp 25/30-32, yk2

Tiitu kp 25/35-36 yk 1

äiti kp 24/28

KP 11-20:

evis kp 19/30 yk 3v.

Raparperisyrän kp 18/33 yk 4

Catti kp 17/25-28 yk vajaa 1v.

Lennon kp 12/29

KP 1-10:

Tinde kp 9/27-30 yk 2

evelina kp?

? PLUSSANNEET, ONNEA!!! ?

Wilhelmiina kp 42/34-49 yk 4

Ompunpomppu

Vierailija
531/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juu ja siis tuo viimeisin on jo aikaslailla selkeä.. haalea mutta selkeä.. Taidan käydä ostaan apteekista erittäin herkän testin koska noi on 25 tarkkuudella.

Vierailija
532/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut jo plussanneille!

Ja pahoittelut niille, jotka siirtyivät jo syyskuisiin. Pidetään peukkuja kaikille ensi kuussa uudelleen yrittäville!

ON: Tätiä ei ole näkynyt, ja tänään tuossa päivällä testasin. Haalean haamun se pukkasi. Ei nyt 40 sekunnin sisällä mutta kuitenkin 5 minuutin sisällä. Noita nettitestiä se oli millä testasin. Yks clearblue odottaa myös kaapissa. Vielä en kyllä yhtään usko, menkkajuilimisia on kovasti ja sellainen olo, että kohta alkaa! Testaan aikaisintaan tiistaiaamuna jos ei tätiä tule. Eikös se aamupissa oo se paras siihen?

Marbula

Vierailija
533/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pidän hirmuisesti peukkuja ja varpaita, että teillä viivat vahvistuis!! bd bd bd

Kiitos kaikille toivotuksista ja peukuista! Mulla vaan valitettavasti ei ole viiva vahvistunut, ja olen aika allapäin, vaikka vakuuttelen itselleni, että vielä on toivoa, nythän on kuitenkin vasta dpo12...

Pe kp24 ja dpo10 sain siis haalean haamun ihan testiajan sisällä ja laitoin siitä kuvankin tänne. Vaikka yritin olla innostumatta, olin koko päivän ja illan säteilevän onnellinen ja oikeasti tunsin olevani raskaana :-) Mutta sitten eilen, tyhmäminä! Kuvittelin, että viiva olis siitä vahvistunut, enkä yhtään tajunnut varoa, että viivaa ei ehkä tulekaan! :-o Tai jos tuli jotain, niin sen viivanpaikan näkee vain vauvakuumeinen hyvällä mielikuvituksella, edes valokuvaan ei saa mitään :-( Ja tänään entistä tyhmempi minä, tein Clearbluen viikkonäytöllisen, joka oli ainoa herkkä jota kotoota löytyi, ja sieltä tuli miinus. En vaan halua uskoa sitä! :-( Elättelen toivetta vielä keskiviikkoon, jolloin testaan, jos ei ole sitä ennen alkanut.

Tuntemukset ovat samat kuin aiemmin, nännit on arkana ja nippailuja on tullut päivän mittan molemmilla puolilla. Perjantaina vielä ne nippailut tuntui niin kivalta!! Ajattelin että siellä ne kasvaa! Tänään ehkä aavistuksen kivuliammilta. Eilen iltapäivällä oli tosi kipeä alaselkä ja yöllä tuli ihan vähän vaalenruskeeta tuhrua paperiin, aiemmin ei koskaan ja tänään ei enää noista kumpaakaan oiretta...

Toivottavasti muille kuuluu parempaa!

t. Gabriela kp26/27-31 dpo12

Vierailija
534/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan kai sitä neljännestä pitää uskoa! Haalea on mutta selkeä plussa clearbluen testillä! Meille tulee vauva (toivottavasti)!!!

535/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nasu plussauksen puolesta.

Marbula(ko) kertoi että on tullut myös nega? :(

Minä testasin just sillä clearbluella sen haamun.. :/ liekkö ihan luotettava testi ???

ON: Nyt ei ole koskenut minnekkään, menkkojakaan ei ole kuulunut. Testailen uudelleen ma-ti jos uskallan :D Se negahan siellä aina pelottaa :/