Kuinka kauan tätä raiskauspropagandaa pitää lukea?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/raiskaukset-lisaantyivat-suomessa-huo…
Jos suurin osa Suomen tilastoiduista raiskauksista tapahtuu pk-seudulla ja pk-seudulla entisen nollan %:n sijaan raiskauksista noin 70 %:a on mamujen tekemiä niin eikö se nyt ole aika selvää miksi raiskaukset ovat lisääntyneet. Tuostahan on tehty useita tutkimuksia esim Ruotsissa ja Norjassa ja ihan sama kohtalo eli mitä enemmän mamuja virtaa maahan, myös sitä enemmän rikollista ja raiskaavaa aineistoa valuu maahan. VIime viikollahan joku pyöritteli tilastot uusiksi ja nyt tämä, minkä tahon propagandaa tämä on ja ennen kaikkea MIKSI? Miksi pitää valehdella kun kaikki kuitenkin tietää ja mitä sillä voittaa, niin ei mitään. Rehellisyys maan perii.
Kommentit (45)
mutta sen sanon, että Suomessa ei arvosteta naisia. Eivät edes naiset itse! Seuraus on se että raiskauksista ei saa juurikaan mitään tuomiota.
Lotistahan se alkoi eli olisko Linnan syytä?
VIime viikollahan joku pyöritteli tilastot uusiksi ja nyt tämä, minkä tahon propagandaa tämä on ja ennen kaikkea MIKSI? Miksi pitää valehdella kun kaikki kuitenkin tietää ja mitä sillä voittaa, niin ei mitään. Rehellisyys maan perii.
kyse ei ole siitä että valehdeltaisiin vaan siitä että asiat ei kerta kaikkiaan ole niin että tilastoista voisi vetää suoria johtopäätöksiä sillä tavalla kuin persut niitä vetää. Niillä jotka tämän asian tietää on VELVOLLISUUS puhua tästä asiasta juuri siksi, ettei ap sun kaltaiset ihmiset levittäisi netissä harhaanjohtavaa tietoa pyrkimyksessä kiihottaa kansanryhmiä vastaan. Itse mä uskon kyllä että mamut on jonkin verran yliedustettuina, mutta en usko että niin paljon kuin pelkkä puhdas tilastoihin tuijottaminen antaa ymmärtää. Esim. jos tosiaan suhteutettais mamut vastaavaan sosioekonomiseen ryhmään eli huonosti koulutettuihin, nuoriin kantaväestön miehiin, saatettaisiin saada mielenkiintoisia tuloksia.
perättömäksi raiskausilmoituksen vain mututuntumalla. Eiköhän se vaadi jotain todisteta, tai sitten ilmoitus jätetään voimaan. Joko niin että raiskattu itse peruu tai sitten poliisi pystyy osoittamaan ettei raiskatun puheet pidä paikkaansa. Ja jos on kyse näistä keksityistä tuntemattomien raiskauksista, niin niissä ei voi olla mikään parisuhdeväkivaltakuvio kyseessä.
Poliisin toiminta perustuu lakiin. Se määrää, että rikos on tutkittava, jos sellaista epäillään. Lievä pahoinpitelykin on nykyään syytteen alainen rikos eli et voi itse ilmoitusta perua. Se tutkitaan, ja joudut oikeuteen todistamaan, vaikkei enää hotsittais.
Valvontakameroita on monessa paikassa, ja niistä esim voi katsella, miten asiat todella menevät. Ketään ei saa raiskata, mutta vähän mietityttää, miksi kanssasiskot vetävät kauheat kännit, lähtevät käsikädessä tuntemattoman matkaan, ja seuraavana päivänä lampsivat laitokselle kertomaan, että "Se raiskas."
Sivusta yleisiä linjoja kuulleena monet näistä raiskausilmoituksista ovat epämääräistä känniläisten sekoilua. On myös ihan oikeita ja törkeitä rikoksia. Ulkomaalaisiakin on, mutta myös pellavapäisiä suomipoikiakin.
t: poliisin puoliso
että raiskaukset ovat "lisääntyneet" koska
"Ilmiö johtuu Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen mukaan siitä, että yksittäisten rikossarjojen kaikki osateot on joissain tapauksissa kirjattu rikoksiksi."
ja ap:n mielestä tämä tosia-asia pitäisi jättää huomiotta ja kertomatta ja sen sijaan huutaa kurkku suorana että ne on lisääntyneet koska mamut raiskaa!!111 Oikeasti mun tekis mieli joskus itkeä näitten persujen äärellä, ihan todella!
juttu ei käsittele lainkaan sitä aihetta mistä ap mouhkaa.