Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan tätä raiskauspropagandaa pitää lukea?

Vierailija
02.11.2011 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/raiskaukset-lisaantyivat-suomessa-huo…

Jos suurin osa Suomen tilastoiduista raiskauksista tapahtuu pk-seudulla ja pk-seudulla entisen nollan %:n sijaan raiskauksista noin 70 %:a on mamujen tekemiä niin eikö se nyt ole aika selvää miksi raiskaukset ovat lisääntyneet. Tuostahan on tehty useita tutkimuksia esim Ruotsissa ja Norjassa ja ihan sama kohtalo eli mitä enemmän mamuja virtaa maahan, myös sitä enemmän rikollista ja raiskaavaa aineistoa valuu maahan. VIime viikollahan joku pyöritteli tilastot uusiksi ja nyt tämä, minkä tahon propagandaa tämä on ja ennen kaikkea MIKSI? Miksi pitää valehdella kun kaikki kuitenkin tietää ja mitä sillä voittaa, niin ei mitään. Rehellisyys maan perii.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihminen käyttäytyy kuulustelutilanteessa. Jos nainen on esim. pois tolaltaan tai hysteerinen, niin tuskin sitä ilmoituksta perättömäksi merkitään vain sillä perusteella ettei raiskattu osaa tarkasti kertoa mitä tapahtui tai puheessa on pieniä epäjohdonmukaisuuksia jotka menee traumaattisen tilanteen piikkiin. Mutta jos ilmoitus tehdään tietynlaisella asenteella ja seuraavana päivänä tullaan perumaan poikaystävän kanssa, niin takuulla poliisia vituttaa ajanhukka ja ylipäänsä koko mekanismi.

Vierailija
22/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein vaikeaa ymmärtää uhrienkin toimintaa. Siis vaikka raiskaus olisi tapahtunut, siitä tehty ilmoitus ja käyty lääkärillä, niin kuitenkin se rakkaus pahoinpitelevään puolisoon voittaa ja mennään perumaan ne ilmoitukset. Usein nämä ihmiset tulee asiakkaaksi uudelleen ja uudelleen... Ja osa sitten lopulta ikävä kyllä menettää henkensä tai terveytensä, kun ei heillä ole voimia irtautua ajoissa sairaasta parisuhteesta. Ja sitten nämä "kaverin kaverit" levittävät juttua että täysin perättömiä ilmiantoja on jopa 20%...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt mm. Tukinaisen koulutuksen, jossa oli ihan tutkimustietoa lähdeluetteloineen kaikkineen.

Siitä aiheesta millä perusteella poliisi merkitsee jonkun ilmoituksen perättömäksi? Koska sitähän tässä nyt seuraavaksi kaivattaisiin.

Sitä en tiedä, onko tehty tutkimusta jossa näiden tutkimusten valossa selvitettäisiin todellisten perättömien ilmiantojen määrää. Siinäpä jollekin olisi hyvä oikeustieteen tai sosiaalipsykologian gradun aihe.

Vierailija
24/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein vaikeaa ymmärtää uhrienkin toimintaa. Siis vaikka raiskaus olisi tapahtunut, siitä tehty ilmoitus ja käyty lääkärillä, niin kuitenkin se rakkaus pahoinpitelevään puolisoon voittaa ja mennään perumaan ne ilmoitukset. Usein nämä ihmiset tulee asiakkaaksi uudelleen ja uudelleen... Ja osa sitten lopulta ikävä kyllä menettää henkensä tai terveytensä, kun ei heillä ole voimia irtautua ajoissa sairaasta parisuhteesta. Ja sitten nämä "kaverin kaverit" levittävät juttua että täysin perättömiä ilmiantoja on jopa 20%...

Eli sun teoria on nyt sitten se, että tällainen perätön åarisuhteessa tapahtuvien raiskausten ilmoitus-perumiskierre koskee vain mamuja? Tuskin.

Sitä paitsi tuossa Turun sanomien jutussahan oli nimenomaan puhuttu tuntemattomien raiskaajien perättömistä ilmoituksista, joissa siis valitaan raiskauksen tehneeksi mamu, koska tuntomerkkiasia on silloin helpompi. Tämä parisuhdejuttu vie nyt asiaa väärälle ladulle.

Vierailija
25/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun teoria on nyt sitten se, että tällainen perätön åarisuhteessa tapahtuvien raiskausten ilmoitus-perumiskierre koskee vain mamuja? Tuskin.

Sitä paitsi tuossa Turun sanomien jutussahan oli nimenomaan puhuttu tuntemattomien raiskaajien perättömistä ilmoituksista, joissa siis valitaan raiskauksen tehneeksi mamu, koska tuntomerkkiasia on silloin helpompi. Tämä parisuhdejuttu vie nyt asiaa väärälle ladulle.

Minä oon pohdiskellut tässä yleisesti tuota perättömän ilmiannon leimaa. En ole yhdessäkään viestissäni kirjoittanut mitään maahanmuuttajista, vaan aivan yleisesti raiskauksista, ja vielä tarkemmin lähinnä tuttavien/perheenjäsenten kesken tapahtuvasta (seksuaalisesta) väkivallasta. En ole siis palstapersu. :)

t. se Tukinaisen koulutuksessa istunut turvakodin työntekijä

Vierailija
26/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perättömäksi raiskausilmoituksen vain mututuntumalla. Eiköhän se vaadi jotain todisteta, tai sitten ilmoitus jätetään voimaan. Joko niin että raiskattu itse peruu tai sitten poliisi pystyy osoittamaan ettei raiskatun puheet pidä paikkaansa. Ja jos on kyse näistä keksityistä tuntemattomien raiskauksista, niin niissä ei voi olla mikään parisuhdeväkivaltakuvio kyseessä.

Vierailija
27/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla kuin AV-palstalla en ole törmännyt tähän ihmeelliseen ilmiöön nimeltä raiskaajien puolustelu ja raiskauksen vähättely. Onko täällä tosiaan näin sairasta porukkaa, että mustakin muuttuu valkoiseksi teidän käsissänne.

Vierailija
28/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan KAIKKIEN tekemät raiskaukset on lisääntyneet.

Tietysti mamujen kohdalla pistää ihmettelemään, että miksei oleskelulupiin saada herkempää karkoitusmahdollisuutta.

Vierailija
29/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla kuin AV-palstalla en ole törmännyt tähän ihmeelliseen ilmiöön nimeltä raiskaajien puolustelu ja raiskauksen vähättely. Onko täällä tosiaan näin sairasta porukkaa, että mustakin muuttuu valkoiseksi teidän käsissänne.

Totuuden perässä tässä ollaan. Uskotteko te mamuraiskauksista mouhkaajat, ettei Oslon kokoisessa kaupungissa tapahtunut AINUTTAKAAN kantavästön tekemään raiskausta VUODEN AIKANA? Ihan AIKUISTEN OIKEASTI? Jokainen ajatteleva ihminen tietää vastauksen tähän. Miten reilua on sitten huutaa naama punaisena että Oslon raiskauksiasta on 100% mamujen tekemiä? Onko se oikein ja reilua? Ihan siitä huolimatta vaikka mamut olisivatkin yliedustettuina. Jotain rajaa tälle persuilullekin.

Vierailija
30/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te käytte taistoon juuri tollasilla väittämillä mistä gaussin käyrän fiksumman pään ihmiset heti tajuaa ettei se voi olla koko totuus, ja tyyli on hirveä aggressio, niin ihmiset kääntyy teitä vastaan ja se aito ja oikea keskustelu ja vuorovaikutus jää tapahtumatta. Koska jos mun pitää valita tolkuttoman lynkkauksen ja kaunistelun väliltä, niin mieluimmin valitsen sen kaunistelun. Joka tapauksessa kaikki on poteroissa, ja mä luulen että persut oikeasti haluaa just sitä.

Vierailija
31/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te käytte taistoon juuri tollasilla väittämillä mistä gaussin käyrän fiksumman pään ihmiset heti tajuaa ettei se voi olla koko totuus, ja tyyli on hirveä aggressio, niin ihmiset kääntyy teitä vastaan ja se aito ja oikea keskustelu ja vuorovaikutus jää tapahtumatta. Koska jos mun pitää valita tolkuttoman lynkkauksen ja kaunistelun väliltä, niin mieluimmin valitsen sen kaunistelun. Joka tapauksessa kaikki on poteroissa, ja mä luulen että persut oikeasti haluaa just sitä.

Vaikutatte agressiivisilta. Minä en ole huomannut että aloitus olisi agressiivinen, vastaukset sen jälkeen taas ovat. *Eli vastaväitteet jos et ymmärtänyt.

Vierailija
32/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole huomannut että aloitus olisi agressiivinen

Ap aloittaa rakentavasti ja rauhallisesti läväyttämällä peliin heti ensimmäisellä rivillä "raiskauspropagandan". Joo.

Vierailija
33/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden perässä tässä ollaan. Uskotteko te mamuraiskauksista mouhkaajat, ettei Oslon kokoisessa kaupungissa tapahtunut AINUTTAKAAN kantavästön tekemään raiskausta VUODEN AIKANA? Ihan AIKUISTEN OIKEASTI? Jokainen ajatteleva ihminen tietää vastauksen tähän. Miten reilua on sitten huutaa naama punaisena että Oslon raiskauksiasta on 100% mamujen tekemiä? Onko se oikein ja reilua? Ihan siitä huolimatta vaikka mamut olisivatkin yliedustettuina. Jotain rajaa tälle persuilullekin.

Ja ihan itsekö keksit että kantaväestöstäkin löytyy raiskareita? Oletko yksinkertainen?

Luitko edes kirjoituksia? Vai ihan tosissasiko väität ettei ole mamujen mhdollista raiskata. Te väännätte joka asian kantaväestön niskaan vaikka tutkimukset yms. kertoisivat muuta.

Vierailija
34/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole huomannut että aloitus olisi agressiivinen

Ap aloittaa rakentavasti ja rauhallisesti läväyttämällä peliin heti ensimmäisellä rivillä "raiskauspropagandan". Joo.

ei kannattaisi joka asiasta vetää hernettä ensimmäisenä nenään.

Vastauksetko on sitten asiallisia ;)

Vierailija
35/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan itsekö keksit että kantaväestöstäkin löytyy raiskareita? Oletko yksinkertainen?

Luitko edes kirjoituksia? Vai ihan tosissasiko väität ettei ole mamujen mhdollista raiskata. Te väännätte joka asian kantaväestön niskaan vaikka tutkimukset yms. kertoisivat muuta.

Missä olen väittänyt ettei mamujen ole mahdollista raiskata? Ja mitä ihmettä tarkoittaa tuo esimmäinen lause? On tehty tutkimus jossa on todettu että raiskauksista ilmoitetaan ihan murto-osa. Ja sinäkö siis nyt väität että kantaväestö ei raiskaa ollenkaan? Koeta nyt muotoilla noita väitteitäsi pikkusen selkeämmin. Esim. alkuperäisessä viestissäsi ollut väittämä raiskausten kasvamisesta nolla prosentista 70% on ihan huutonaurutasoa, käsitti sen sitten millä tavalla tahansa.

Vierailija
36/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun et huutanut että ENTÄ SITTEN VAIKKA RAISKAUSTILASTOT KASVAVAT SITÄ MUKAA KU MAMUT MUUTTAVAT!!! EI SE OLE NIIDEN VIKA! KANTAVÄESTÖ PAKOTTAA!!!!

Vierailija
37/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olen väittänyt ettei mamujen ole mahdollista raiskata? Ja mitä ihmettä tarkoittaa tuo esimmäinen lause? On tehty tutkimus jossa on todettu että raiskauksista ilmoitetaan ihan murto-osa. Ja sinäkö siis nyt väität että kantaväestö ei raiskaa ollenkaan? Koeta nyt muotoilla noita väitteitäsi pikkusen selkeämmin. Esim. alkuperäisessä viestissäsi ollut väittämä raiskausten kasvamisesta nolla prosentista 70% on ihan huutonaurutasoa, käsitti sen sitten millä tavalla tahansa.

Vaikuttaa siltä että sinä ensimmäisenä keksit sen että kantaväestöstäkin löytyy raiskareita ;) Ihan kuin tuota ei muut tiedä... Minä ymmärsin nuo prosentit niin että mamujen raiskaukset ovat kasvaneet nollasta 70%.

Vierailija
38/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin nuo prosentit niin että mamujen raiskaukset ovat kasvaneet nollasta 70%.

Ensin sulla on nolla prosenttia väestöstä mamuja ja ne raiskaa nolla prosenttia. Miten tämä on mahdollista?!! t. persu

Vierailija
39/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli myös nolla prosenttia raiskauksia :O. t. persu

Vierailija
40/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin nuo prosentit niin että mamujen raiskaukset ovat kasvaneet nollasta 70%.

Ensin sulla on nolla prosenttia väestöstä mamuja ja ne raiskaa nolla prosenttia. Miten tämä on mahdollista?!! t. persu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme