mistä tiedätte että pitää laihduttaa
jos normaali BMI. mulla bmi 20.6, mutta tunnen oloni hieman pyöreäksi. Eli ton mahan haluisin pois..
Kommentit (25)
voi heittää roskiin. Tietysti siitä näkee mikäli läskiä alkaa olla liikaa kropassa, mutta siinä kohtaa kun on hoikassa kunnossa, niin laihduttamisen sijaan kannattaa keskittyä treenaamiseen. Vaikka olisi "hyvä" BMI, niin ei se tarkoita, että olisi timmi kroppa.
BMI voi olla normaali mutta kehon rasvaprosentti 40 % eli hemmetin kaukana hyvästä kehosta päinvastoin kyse isosta ongelmasta terveyden kannalta. Aika usein hoikilla naisilla rasvaprosentit taivaissa ja lihakset puuttuvat täysin; sen takia paikat roikkuu ja pullottaa.
Minulla on rasvaprosentti 26, luustolihasprosentti korkea, sisäelinrasvan määrä 4, lepoaineenvaihdunta 1406 ja puristusvoima paljon yli viitearvojen. Vaikka olen hoikka.
tässä, voi hyvinkin olla että oon ns laiha läski. salilla rasvaprosentikseni mitattiin 24 ja se on kyllä yläkanttiin, jos naisten ihanne on 22. pitää kai vaan keskittyä kuntosaliin. juoksua teen jo 20-30 km viikko. aamulla vatsa tosin litteämpi, mutta ei siitä pyykkilautaa saa sitten millään..
22 on 20-vuotiaan alaraja, normaali on 21-33.
Minä olen 47v ja oma rasvaprosenttini on sen ikäisen normaalin alarajalla.
Mun pitäisi pudottaa painoa, koska mun plantaarifaskiitti johtuu kuulemma liiasta painosta. Mun BMI on 23,5.
tän bmi varmasti 25, itse vähän pulleampi ja bmi 26.