En aloita terapia, koska en ala matelemaan ja anomaan kelalta lisäaikaa.
Jos terapia myönnetään vain vuodeksi kerrallaan en aloita koko hommaa. Kela ei mua löysässä hirressä roikota, jos eivät myönnä kerralla maksusitoumusta kolmeksi vuodeksi, niin pitäkööt pennosensa, menen vaikka oikeeseen hirteen sitten.
Kommentit (8)
tahallani sit kun on taas aika uunissa jotain paistaa. Polttamalla saa hienommat jäljet mitä viiltelemällä eikä edes satu, palovammaa ei edes huomaa kun se tulee.
paikkaan, tähtikuviohan mulla oli tarkotus käteen tehdä.
Arpi näyttää aika hienolta, lisää varmaan teen tahallani sit kun on taas aika uunissa jotain paistaa. Polttamalla saa hienommat jäljet mitä viiltelemällä eikä edes satu, palovammaa ei edes huomaa kun se tulee.
Jotain puuhaa sitä pitää eläkeläiselläkin olla.
aloittas. Nyt lähden nukkumaan, tiskit ja siivous, opiskelut ei mihinkään karkaa vaikka parin tunnin päikkärit vedänkin.
Pakko olla koko loppuelämä eläkkeellä, muuten ei ehdi tehdä kaikkee mitä pitäis, hommaa on siis aivan vitusti.
Mut nyt, öitä.
kerrallaan, haluun maksimin, kolme vuotta tai sit en tartte sitä ollenkaan. Keskinkertaiseen ei kannata tyytyä.
terapiaa yleensä myönnetäkään kuin vuodeksi kerrallaan. Mutta Psykikselle pitäisi olla tietenkin eri säännöt, kuten kaikessa.
Mä kyllä luulen, että vaikka Kela myöntäisi Psykikselle kymmenen vuoden terapian, sillä olis silti joku "hyvä" syy olla sitä käyttämättä.
hukkaan, mutta olis se varmaan voinu turhempaankin mennä. Miks aloittaisin jotain mikä jää kumminkin kesken just kun on alkuun päästy?? Eipä motivoi ei. Mut tuskin ne mulle edes terapiaa myöntää, pysyvän eläkkeen suoraan, keväällä pistän tuulemaan, maaliskuussa lekuri arvoi tilanteen uutta kuntoutustukea varten.
Nyt pidän vähän talvilomaa näistä kylähullun hommista, mutta keväällä alkaa taas tapahtumaan,m kun pitää eläke varmistaa..
Mitäs neitseellisille käsivarsille tänään kuuluu?