Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin sitten huutonetistä itsetehtyjä barbien vaatteita, jotka haisi aivan homeelle eikä....

Vierailija
01.11.2011 |

....homeen haju lähteny edes pesussa pois. Silti myyjällä noin 90 positiivista palautetta pelkästään, tosin niissä kaikissa lukee aika lyhyesti kiitos, ei paljon muuta. Lieneekö muutkin haistaneet saman, mutteivat uskalla laittaa negaa tai neutraalia. Siis tuo myyjä ihan tekee läjäpäin vaatteita vanhoista kankaista.

Tuossa nuo nyt lemuaa pesun jäljiltä.

Onko mitään tehtävissä? Siis meinaan tuon homeen hajun suhteen. Lapsikin sanoi yök ja mies sanoi (ei niin hyvä hajuaisti kuin mulla), että kylläpä haisee home.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometalossa asuva ei välttämättä itse haista sitä, vaan ihmettelee vain miksi perhe sairastelee koko ajan. Jos et kehtaa laittaa palautenegaa niin laita ihan vaikka sähköpostia myyjälle asiasta ystävälliseen sävyyn, jotta tulisi tietoiseksi asiasta. Tai kyse voi olla vaikka siitä, että kankaita on säilytetty jossain ulkovarastossa, jolloin vastuullinen myyjä heittäisi ne pois ja säilyttäisi uudet kankaat sisällä tms.

eli pitäiskö mun jotain sille kirjoittaa sähköpostiin?

t. ap

Vierailija
22/24 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometalossa asuva ei välttämättä itse haista sitä, vaan ihmettelee vain miksi perhe sairastelee koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö nyt kukaan osaa sanoa, että onko se sädesieni voinu tarttu

*paniikissa*

Home ei tartu välittäjän kautta talosta taloon kuin kulkutauti ihmisestä toiseen. Kyllä talossa pitää itsessään olla otolliset olosuhteet homesienen leviämiseen, ja kuten moni on täällä jo sanonut, homeitiöitä on muutenkin joka paikassa.

Vierailija
24/24 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl nyt pikkuisen liioittelet siellä.. Mä ostin kirpparilta barbien vaatteita, jotka haisi homeelle. En huomannut sitä kirpparilla.. Pesin ja laitoin kuivumaan, haisivat vielä märkänäkin. Kuivuttuuaan homeen haju oli poissa ja jos ei kaikista niin ainakin seuraavana päivänä. Et haepas ne vaatteet sieltä ulkoa ja anna niiden rauhassa kuivua. Teille ei todellakaan tule homeitiöt kotiin niistä vaatteista. Ihme pelottelua täällä. Ja hei, olen hometalossa asunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi