Olenko vastuussa varatun miehen käytöksestä?
Olen pitänyt yhteyttä mieheen, jolla on avovaimo. Mies selvästikin on kiinnostunutn minusta. Mitä mieltä olette, olenko minä miehen moraalinvartija? Itse olen sinkku.
En siis halua miestä itselleni, mutta ihan moraalikysymyksenä tämä on mielestäni mielenkiintoinen. Oletteko naiset sitä mieltä, että jos miehellä ei itsellään riitä selkärankaa, niin tämä selkäranka pitää löytyä sitten ulkopuoliselta naiselta?
Kommentit (8)
Johan se kertoo siitä että ukko on selkärangaton ja sellaista en kattelis. Joku ylpeys mullakin.
sitä mieltä, että en ollut se vastuullinen vaan jokainen vastaa itsestään. jos varattu mies haluaa ulkopuolisen suhteen, se on hänen asiansa ei sen naisen jonka kanssa hän sitä haluaa. toinen juttu taas on se, kannattaako tommoseen lähteä. sanon, että ei...
Mun mielestäni moraaliin kuuluu myös toisten ihmisten huomioonottaminen. Ei voi elää niin, että loukkaa tai satuttaa muita tahallisesti teoillaan, eikä ota siitä mitään vastuuta.
Mä en nyt yleensäkään käsitä naisia, jotka alkaa tuohon "toinen nainen" -rumbaan. Helvettihän siitä yleensä seuraa - kaikille osapuolille. Pahinta tuo toki on silloin, kun on lapsia.
Jos oma moraalisi antaa periksi olla varatun miehen kanssa niin siitä vaan. Vai mies vastaa käytöksestään avovaimolleen - et sinä.
Siinä kai se on kiteytettynä.
Jos sinä joskus rakastat jotakuta, ja teillä menee huonosti, toivoisitko että tuntematon sinkku paneskelisi miestäsi? Jos et toivo, niin älä sinäkään tee niin. Maailma on miehiä täynnä, ja jos et edes tuota rakasta, miksi aiheuttaa turhaa tuskaa?
Tosin sekä sinä että mies sellaisen tarvitsisitte, koska kummallakaan ei näytä minkäänlaista moraalia itseltä löytyvän.
Siinä kai se on kiteytettynä.
Jos sinä joskus rakastat jotakuta, ja teillä menee huonosti, toivoisitko että tuntematon sinkku paneskelisi miestäsi? Jos et toivo, niin älä sinäkään tee niin. Maailma on miehiä täynnä, ja jos et edes tuota rakasta, miksi aiheuttaa turhaa tuskaa?
Miten toisen naisen oleminen moraalinvartijana auttaa, jos mies on tilaisuuden tullen valmis pettämään (ihan kenen vaan muunkin kanssa)? Kysymyksesi voisi asetella myös: "Toivoisitko, että miehesi paneskelisi tuntematonta sinkkua?". t: nro 2.
Ei se mies ole mikään tahdoton räsynukke, joka vain viedään, vaan ihan itse se on vastuussa pettämisistään ja muista valinnoistaan. Sori, vastasin tähän vaikka mies olen.