Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaaaaaarhg! Ärsyttää suunnattomasti keski-ikäiset naiset joilla ei ole käytöstapoja!!!!!

Vierailija
31.10.2011 |

Olen asiakaspalvelutyössä, ja melkein päivittäin tulee vastaan asiakas joka saa verenpaineen nousemaan: keski-ikäinen nainen, joka ei voi tervehtiä, ei sano kiitos, ja on muutenkin koko ajan naama norsunv:lla.

Todella harvoin tulee vastaan keski-ikäisiä miehiä tai nuoria ihmisiä jotka käyttäytyvät noin. Onko se vaan vaihdevuosista kiinni vain mistä?

Yksikin tuollainen asiakas pilaa helposti koko päivän fiilikset.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti yhtä paljon! Se, ettet sitä niin huomaa, kertoo susta itsestäsi.. ja toki myös se vaikuttaa, että jotkut vaan ovat paljon arvostelevampia ja kärkkäämpiä nimenomaan omaa sukupuoltaan kohtaan. Kateus varmaan pahin tekijä.

Vierailija
2/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet tekee naisille ihmeitä, monista tulee just tuollaisia pahansuopia, aina huonotuulisia. Ne hormonit, ne hormonit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna lentokoneessa keski-ikäisen naisen kiukuttelua lentoemännille. Kyse oli erikoisruoka-annoksesta, joka häneltä oli puuttunut menolennolla ja lentoemäntä oli kuulemma LUVANNUT, että annos tulee hänelle paluulennolla. Naiselle tarjottiin kasvisannos, mutta olisi pitänyt olla gluteiiniton-kasvis-hyla, ja vaikka lentoemo kuinka yritti sanoa, ettei sellaista edes valmisteta, niin nainen ei edes kuunnellut, vaan huusi että kyllä tehdään ja nyt tuotte minulle sitä ruokaa. Emot ihan paineessa yritti tarjota mustikkakeittoa, jonka nainen niskojaan nakellen otti, hedelmiä pussista, josta nainen olisi voinut valita yhden koska ne olivat emojen ruokaa. Nainen ei ottanut yhtään kun ei saanut koko pussillista, kahvi ja tee eivät kelvanneet.

Monta tuntia nainen huuteli aina emoille, että missä se mun ruoka on, ja esimies sanoi lopulta, että voisitteko rouva lakata kiukuttelemasta. Muija ei päässyt asiasta yli ei sitten millään vaan murjotti ja nalkutti.

Ihan järkyttävää kuunneltavaa ja katsottavaa. Jos on noin vaikea ruokavalio niin miksi ei ota omia eväitä mukaan. Säälitti henkilökunta joka ei voinut ruoaksi muuttua.

Olen samaa mieltä kuin ap, että keski-ikäiset naiset on niitä pahimpia, vaihdevuosissaan ja kateellisia nuoremmille ja nätimmille ja käytöstapoja ei ole ollenkaan.

Vierailija
4/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa ketutta erityisesti norsunv-akat. Sitä vaihdevuosia itsekin olen miettinyt, sillä myös minun kokemukseni mukaan keski-ikäisissä naisissa on tällaisia paljon enemmän kuin miehiä.

Johan joku sen kateuskortinkin heti veti peliin, mutta veikkaanpa että jos joku on kateellinen niin ne kärttyisät keski-ikäiset nuorempiaan kohtaan...

Vierailija
5/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pilaavat yhtä lailla päivän. Mutta ne happamat kuivapilluiset keski-ikäiset ämmät, ne ne vasta jotain on.

Ja mikään ei kelpaa!

Vierailija
6/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä ihmeestä minun pitäisi kadehtia nuorempia naisia?? Kertokaa herran tähden?

Yleensä saa sellaista kohtelua millainen itse on , mikään ei ole ärsyttävämpi kuin kaiken tietävä 20v joka ei osaa asiaansa.

Vierailija
7/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos olisikin vaan asiakkaina tuollaisia mutta kun työkäveritkin tuppaa olemaan just noita 50+ nalkuttajia "aina on tehty ennenkin näin"- tyyppejä!

- naisvaltaisella palvelualalla oleva-

Vierailija
8/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä ihmeestä minun pitäisi kadehtia nuorempia naisia?? Kertokaa herran tähden?

Yleensä saa sellaista kohtelua millainen itse on , mikään ei ole ärsyttävämpi kuin kaiken tietävä 20v joka ei osaa asiaansa.

No ei toki pidä olla kateellinen mistään. Mutta ehkä jotkut ovat tässä nuoruutta ihannoivassa maailmassa kateellisia nuorille, toiveikkaille ja raikkaille naisille. Mutta se nyt ei ole oleellista.

Oleellista on se, että esim. juuri kauppojen kassoilla näitä kärttyisiä keski-ikäisiä naisia tapaa aika usein. Tuskin siinä on ainakaan syynä se, että kohdellaan sillä tavalla millainen itse on, kun itse ainakin olen aikoinaan kassalla työskennellessäni ollut hyvin mukava ja ystävällinen.

Vierailija
9/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen AINA ystävällinen, vaikka asiakas olisi miten hankala. Mutta nämä keski-ikäiset hirmutantat ovat vaan niin käsittämättömiä.

On totta että keski-ikäiset miehetkin voivat olla hankalia, mutta he usein ilmaisevat että mikä on huonosti ja mitä haluavat, eivätkä ole "ilman syytä" naama viturallaan niin kuin nämä vanhemmat akat. Miehet leppyvät kun heille selittää asiat ja on ystävällinen. Naiset vaan yltyvät.

Uhhh. Taas tekee mieli tirauttaa itkut kotona kun päivä oli pilalla muutaman saatanallisen sitruunansyöneen akan takia. Tiedän että olen varmaan liian herkkä, mutta mulla on niin selkäytimessä se että toisille ollaan ystävällisiä. Ikinä en voisi käyttäytyä ketään ammatti-ihmistä kohtaa tuolla lailla. Tai yli päätään ketään ihmistä kohtaan.

Tavallaan säälittää nuo akat, kai niillä on pakko olla asiat tosi huonosti kun räyhäävät muille.

ap

Vierailija
10/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kassa sanoo asiakkaalle kohteliaasti hei saa vastaukseksi: Muovipussi. Tai sit puhutaan kännykkään koko ajan.

Ja sit kun maksaa sirukorttipäätteel, miksei sitä voi sanoa kassalle, et maksan kortilla.Aina se pitää erikseen kysyä. Miksei sitä voi sanoa?? Kassa vois sitten painaa, sitä kortti-nappulla,niin homma hoituisi nopsasti!!! ARGH!

Vierailija
11/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla naiset ovat useammin tekemässä isoja ruokaostoksia ym. koko perheelle. Miehet monissa perheissä ovat ulkoistaneet tämän työn vaimolle. Näteille nuorille naisille monet muuten yrmyt miehet ovat suhteellisen ystävällisiä. Tässä ystävällisyydessä ei ole mitään henkilökohtaista eikä sillä ole arvoa muuten kuin pragmaattisesti.

Vierailija
12/69 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä kaupan kassalla vaan työssä missä joudun keskustelemaan ihmisten kanssa, pyrin viimeiseen asti olemaan ystävällinen. Välillä tosin tekee kovasti mieli sanoa pahasti... Minä yritän palvella ihmisiä, ja he kokevat oikeudekseen näyttää hapanta naamaa? Mielestäni on lähinnä kyse siitä että ihan peruskäytöstavat ja inhimillinen kanssakäyminen on unohtunut näiltä vaihdevuosiämmiltä!

ap

Vierailija
13/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 22:15"]

Mua kanssa ketutta erityisesti norsunv-akat. Sitä vaihdevuosia itsekin olen miettinyt, sillä myös minun kokemukseni mukaan keski-ikäisissä naisissa on tällaisia paljon enemmän kuin miehiä.

Kaipa se vituttaa kun naama ja muukin kroppa rupsahtaa ja kukaan ei enää vilkaisekaan.

Johan joku sen kateuskortinkin heti veti peliin, mutta veikkaanpa että jos joku on kateellinen niin ne kärttyisät keski-ikäiset nuorempiaan kohtaan...

[/quote]

Vierailija
14/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 23:11"]

Mielestäni on lähinnä kyse siitä että ihan peruskäytöstavat ja inhimillinen kanssakäyminen on unohtunut näiltä vaihdevuosiämmiltä!

ap

[/quote]

Mmmhhhhh....vai vaihdevuosiämmiltä, toteat ystävällisesti ja kohteliaasti näin nimettömänä.

Vierailija
15/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta vanha ketju. Miten on, ap, ovatko keski-ikäiset naiset kehittyneet sitten viime näkemän?

Sinä kirjoitit olevasi ystävällinen, vaikka asiakas olisi miten hankala. Sinä siis tervehdit ystävällisesti, osaat puhutella vieraita ihmisiä ja tunnet sinuttelun ja teitittelyn eron, osaat kiittää ja tarvittaessa myös pyytää anteeksi, hallitset alasi ja olet firmallesi eduksi. Jos asiakaspalvelija on naama rutussa, niin ei asiakkaan mielikään kovin korkealle nouse. Ja lopuksi: kaikki keski-ikäiset naiset eivät ole vaihdevuosissa ja moni vaihdevuosissa oleva on hankkinut hyvän lääkityksen, joten tuo naisen elämään kuuluva jakso ei häiritse ketään.

Vierailija
16/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 23:11"]

töissä kaupan kassalla vaan työssä missä joudun keskustelemaan ihmisten kanssa, pyrin viimeiseen asti olemaan ystävällinen. Välillä tosin tekee kovasti mieli sanoa pahasti... Minä yritän palvella ihmisiä, ja he kokevat oikeudekseen näyttää hapanta naamaa? Mielestäni on lähinnä kyse siitä että ihan peruskäytöstavat ja inhimillinen kanssakäyminen on unohtunut näiltä vaihdevuosiämmiltä!

ap

[/quote]Kokeilepas Ap vastakkaista käytöstä.Ole yliystävällinen, kehaise vaikka tällaisen naisen takkia/hiuksia yms....saatat hämmästyä kuinka ne norsun v:t sulaa silmissä.Niin metsä vastaa kuinka sinne huudetaan.Testattu on!Olen 40v. nainen,takana asiakaspalvelua melkein 20v...sulka hattuun aina kun äkäinen ihminen saatu hymyilemään!

Vierailija
17/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä muuttuvat epämiellyttäviksi hieman vanhempina kuin naiset. Naiset ovat ehkä hankalimmillaan siinä viisikymppisinä vaihdevuosien aikaan, miehet taas kuusikymppisinä, kun testosteroni on laskenut matalimmilleen. Eräs asiakaspalvelutilanne puhelimessa meni näin noin 60-vuotiaan miehen kanssa:

" Laskitkohan sä oikein nää korvaukset, kun mulla on se verenpainenumero Kela-kortissa?" (Ei tervehdi tai esittele itseään, toim. huom.)

"Hei, mikä on nimemme ja henkilötunnuksenne, niin tarkistan asian koneelta."

"X.X. 010155-1234."

"Kiitos. Teillä on tosiaan erityiskorvausoikeus verenpainelääkkeeseen, mutta tästä kolesterolilääkkeestä ei tule tällä numerolla korvausta. Joten hinta on laskettu oikein."

"Mikä ongelma sulla oikein on? Eikö asiakas saa kysyä, onko korvaus laskettu oikein?"

"Toki saa kysyä."

"Miksi pitää tuollaisella asenteella toimia? En enää asioi teidän apteekissanne." (Lyö luurin korvaan.)

Mainittakoon vielä, että kyseessä oli erään ison firman markkinointijohtaja. No, en minäkään enää asioi hänen firmassaan :D

Vierailija
18/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 23:03"]

Kassalla naiset ovat useammin tekemässä isoja ruokaostoksia ym. koko perheelle. Miehet monissa perheissä ovat ulkoistaneet tämän työn vaimolle. Näteille nuorille naisille monet muuten yrmyt miehet ovat suhteellisen ystävällisiä. Tässä ystävällisyydessä ei ole mitään henkilökohtaista eikä sillä ole arvoa muuten kuin pragmaattisesti.

[/quote]

Näin on. Toki voi olla myös, että asiakaspalvelija (nainen) on tiedostamattaan ystävällisempi miehelle. Katsokaa vaikka, kun mies eksyy naisten vaateosostolle ostamaan vaimolleen lahjaa. Heti 2 myyjää palvelemassa sen Nanson seksintappajan takia.

Oletteko koskaan nähneet kaupungilla onnellisen näköistä keski-ikäistä miestä? Ilman alkon vaikutusta siis. Minä en, samalla norsun elimellä naama heilläkin.

terkuin keski-ikäinen

ps. menopaussi tulee myös miehille, siitä ei vaan puhuta

Vierailija
19/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites AP oma tulevaisuutesi? Jos olet nainen niin millainen olet itse vaihdevuodeikäisenä? Vai kuvitteletko itse olevasi ikinuori ja vai muut vanhenevat ja siksi voit haukkua ja ämmitellä itseäsi vanhempia naisia. Herää unestasi, olet itse vaihdevuosi-iässä pikemmin kuin huomaatkaan. Yritä olla sitten kohtelias silloin kassoile.

Vierailija
20/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti keski-ikäisillä naisilla on tällainen asenne; "Minä olen sen ikäinen että voin sanoa nuoremmille mitä haluan." luulisi että tuohon ikään mennessä on oppinut käytöstapoja mutta näköjään ei... ;/