Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Suomalaisia miehiä vaivaan nyt impotenssi

Vierailija
22.11.2023 |

Suomalaiset miehet eivät uskalla mennä enää uuden tuttavuuden luokse kun pelkäävät että heillä ei seiso. 

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/73bf71b0-4b0a-4475-86…

Onko sinun kohdalle sattunut tuollainen pettymys?

Kommentit (204)

Vierailija
1/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkihan on 100% totta mitä ilta leh dissä lukee!?! 

Vierailija
2/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisesta miehestä ei ole enää mihinkään muuhun kuin ulisemaan

Onneksi itärajalta tulee nyt eksoottisia miehiä polkupyörillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks nyt saadaan kunnon miehiä suomeen itärajan kautta.kiitos mikko puumalainen

Vierailija
4/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään että seisoo kun ei pitäisi.

M17

Miesten välinen rakkaus on ihan ok. EI sitä tarvitse hävetä.

Vierailija
5/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi syytä laihduttaa.

Miehillä ylipaino ja lihavuus on yleisempää, että turha huudella.

Vierailija
6/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää seisoa aina, aina pitää olla kykenevä ja valmis. Tässä kun edes kerrankin epäonnistuu, romututtuu miehuus peruuttamattomasti. Erektion lopahtaminen on aikuisiän (28v+) poikuuttakin pahempi asia.

Vierailija
7/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ylipaino vaikuttaa miehen erektioon. Kuin säkkituolin päällä keikkuisi.

Vierailija
8/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL:n otsikko on vähän pielessä. Jännityksen aiheuttama "erektiohäiriö" ei ole mitään impotenssia.

Vierailija
9/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ylipaino vaikuttaa miehen erektioon. Kuin säkkituolin päällä keikkuisi.

No ette te säkkituolimiehetkään mitään eroottisia ole, vaikka niinhän te aina luulette ja itsellenne uskottelette.

Vierailija
10/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa että suomalaisuutta ei määritellä ihonvärin mukaan. Niin. Heilläkään ei seiso

Vierailija
11/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineet ja jännitys aiheuttavat varmasti valtaosan miesten erektiohäiriöistä nuorella iällä.

Vierailija
12/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa kumma kun valkoinen heteromies on nyky-yhteiskunnassa laitettu aika ahtaalle.

Kelpaa ainoastaan impotenteiksi medialle.

Tai kyltymätön rajaton seksimaanikko se toinen vaihtoehto.

Vierailija
13/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lerpahtaa Suomessa. LIian kylmä ilmasto ja kylmät naiset. Hyvin siltl edelleen stondas ku pääsin höyläämään seksikästä kuumaa slaavilaista naista jolla oli asenne kohdallaan.

Vierailija
14/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä alkaa edelleen seisomaan pelkästä suutelemisesta ihan arkisissa tilanteissa. Ollaan oltu jo yli kymmenen vuotta naimisissa, mutta kai sitä on vielä hehkeänä ja haluttavana pysynyt.

Vierailija
15/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle lerpahtaa Suomessa. LIian kylmä ilmasto ja kylmät naiset. Hyvin siltl edelleen stondas ku pääsin höyläämään seksikästä kuumaa slaavilaista naista jolla oli asenne kohdallaan.

Säälittää se nainen. Mies, joka puhuu "höyläämisestä" on juuri sellainen pikkupilinen katkarapumies, joka on petipuuhissa valmis 20 sekunnissa.

Vierailija
16/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seisoo useimmiten vain omista fantasioista. Kyllä se naistenkin kanssa yleensä seisoo alussa kun uuden kanssa otetaan vaatteet pois ja pääsee nuuhkimaan ja maistelemaan toisen ekaa kertaa. Mutta aika äkkiä sitten totun ja niin tottuu kikkelikin, eikä jaksa enää innostua. Tulee 1-3 vuoden tauko naisista, kunnes mielenkiinto taas heräilee ja sitä etsii uuden, ja sama kuvio lähtee taas käyntiin. Eka on nam nam ja sitten -> njääh tää on ihan nähtyä touhua ja sitten -> kivempi olla yksin -> aikojen kuluttua "hmm ai että tekee mieli pimppiä" -> uusi nainen -> "ai niin, tämmöstähän tää olikin".. -> jne jne jne.

Vierailija
17/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se, ettei miehellä seiso ruman naisen kanssa. 

Tuo nyt ei pidä paikkansa. Exä haukkui harvasen kerta rum@ksi, kuv0ttav@ksi, h@isevaksi lehmäksi ja hu0r@ks1 ja aina seisoi kovana kanki. Ei ollut mitään ongelmia ikinä. 

Vierailija
18/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa kumma kun valkoinen heteromies on nyky-yhteiskunnassa laitettu aika ahtaalle.

Teillä ei oo ikinä ennen ollut niin helppoa kuin nyt. Vai oletko kyntämässä peltoa 12 tuntia päivässä, ruokkimassa kymmentä lasta, sotimassa? 

Vierailija
19/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seisoo hyvin ku on pimperoissa vaihtelua.  Hyvän seisokin takaa myös se, jos nainen on halukas ja kiimainen. Pelkkä mekaaninen jyystö ei toimi, mut kun kumpikin on messissä, niin kyllä ottaa eteen.

Vierailija
20/204 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin vasta lähemmäs 50-vuotiaana että oma kiihottuminen vaatii sen että mulla on oikeita ja vahvoja tunteita toista kohtaan. Esim. pelkkä visuaalisuus tai kosketuskaan ei vaan sytytä. Tarvitsen tunteet, vasta sitten haluan. Naisena toki olen harrastanut paljonkin seksiä ilman että olis kiinnostanut pätkääkään, mutta vasta sitten rakastuttuani tajusin millaista on oikeasti haluta toista ihmistä myös seksuaalisesti. 

Ihan vaan kommenttina näihin kommentteihin. Jatkakaa suomalaisen naisten haukkumista vaan. As you were. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan