Aaaaaaarhg! Ärsyttää suunnattomasti keski-ikäiset naiset joilla ei ole käytöstapoja!!!!!
Olen asiakaspalvelutyössä, ja melkein päivittäin tulee vastaan asiakas joka saa verenpaineen nousemaan: keski-ikäinen nainen, joka ei voi tervehtiä, ei sano kiitos, ja on muutenkin koko ajan naama norsunv:lla.
Todella harvoin tulee vastaan keski-ikäisiä miehiä tai nuoria ihmisiä jotka käyttäytyvät noin. Onko se vaan vaihdevuosista kiinni vain mistä?
Yksikin tuollainen asiakas pilaa helposti koko päivän fiilikset.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:28"]
Monesti keski-ikäisillä naisilla on tällainen asenne; "Minä olen sen ikäinen että voin sanoa nuoremmille mitä haluan." luulisi että tuohon ikään mennessä on oppinut käytöstapoja mutta näköjään ei... ;/
[/quote]
En yleistäisi, toki huonoa käytöstä löytyy kaikissa ikäluokissa. Mutta ketkä tytöttelevät? Miehet, eivät naiset.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:32"]
Miehet ne vasta pirullisia ovatkin siinä 60 vuotiaina kun kärsivät menopaussista. Miehuus on mennyttä ja sen faktan ymmärtäminen on kova pala monille miehille. Edessä on vain löysä muna ja kadonnut lihakset. Siksi ovat kärttyisiä vanhoja pieruja kun totuus paljastuu.
[/quote] Niin totta. Häijyjä ja ilkeitä. Itse hiljattain juuri todistin kahvilassa noin 70 vuotiaan papparaisen huutoa ja haistattelua nuorelle naiskassalle - en sen kummemmin tilannetta jaksa selittää mutta äijä sanoi vain että "haluan ton sämpylän tosta" ja osoitti epämääräisesti sormellaan jotain tiskissä ja kun tyttö pyysi tarkennusta niin alkoi huuto"jlauta prl v***u etkö sä kuule jne..." Eikä ole ainoa tapaus. Eniten olen itse kokenut tosi paskaa käytöstä vanhoilta äijiltä. Olen itsekin osittain asiakaspalvelussa ja naisilta ei ole koskaan tullut mitään käninöitä (olen itsekin nainen). Vanhat ukot huutaa, rähjää ja etuilee!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:32"]
Miehet ne vasta pirullisia ovatkin siinä 60 vuotiaina kun kärsivät menopaussista. Miehuus on mennyttä ja sen faktan ymmärtäminen on kova pala monille miehille. Edessä on vain löysä muna ja kadonnut lihakset. Siksi ovat kärttyisiä vanhoja pieruja kun totuus paljastuu.
[/quote] Niin totta. Häijyjä ja ilkeitä. Itse hiljattain juuri todistin kahvilassa noin 70 vuotiaan papparaisen huutoa ja haistattelua nuorelle naiskassalle - en sen kummemmin tilannetta jaksa selittää mutta äijä sanoi vain että "haluan ton sämpylän tosta" ja osoitti epämääräisesti sormellaan jotain tiskissä ja kun tyttö pyysi tarkennusta niin alkoi huuto"jlauta prl v***u etkö sä kuule jne..." Eikä ole ainoa tapaus. Eniten olen itse kokenut tosi paskaa käytöstä vanhoilta äijiltä. Olen itsekin osittain asiakaspalvelussa ja naisilta ei ole koskaan tullut mitään käninöitä (olen itsekin nainen). Vanhat ukot huutaa, rähjää ja etuilee!
[/quote]
Todellakin totta. En ole koskaan kohdannut samanlaista ilkeyttä kuin vanhoilta äijiltä osakseni sain kun olin nuorena asiakaspalvelussa töissä. Todella töykeitä ja kärsimättömiä äijänrahjuksia, kai se mennyt miehuus ja kadonneet voimat ovat liikaa miehille ja muuttuvat aivan jörkyttäviksi vanhetessaan. Tästä ei vaan puhuta, haukutaan vaan sinä naisia.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:32"]
[/quote]
Todellakin totta. En ole koskaan kohdannut samanlaista ilkeyttä kuin vanhoilta äijiltä osakseni sain kun olin nuorena asiakaspalvelussa töissä. Todella töykeitä ja kärsimättömiä äijänrahjuksia, kai se mennyt miehuus ja kadonneet voimat ovat liikaa miehille ja muuttuvat aivan jörkyttäviksi vanhetessaan. Tästä ei vaan puhuta, haukutaan vaan sinä naisia.
[/quote]
Siis haukutaan aina vaan naisia, tästä vanhenevien miesten törkeästä käytöksestä harvemmin valitetaan.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 22:03"]
Olen asiakaspalvelutyössä, ja melkein päivittäin tulee vastaan asiakas joka saa verenpaineen nousemaan: keski-ikäinen nainen, joka ei voi tervehtiä, ei sano kiitos, ja on muutenkin koko ajan naama norsunv:lla.
Todella harvoin tulee vastaan keski-ikäisiä miehiä tai nuoria ihmisiä jotka käyttäytyvät noin. Onko se vaan vaihdevuosista kiinni vain mistä?
[/quote]
Ihan samaa olen huomannut, itsekin asiakaspalvelutyössä 10 vuotta olleena. Meillä käy aika 50/50 miehiä ja naisia, ja miehiltä hyvin harvoin saa epäkohteliasta käytöstä, ovat useimmiten mukavia ja leppoisia, kuten suuri osa naisistakin. Kuitenkin se hankalin joukko, joka pilaa päivän kuin päivän, on juuri tietyt keski-ikäiset naiset. Harvoin nuoret tai vanhat vaan nimenomaan keski-ikäiset. Itse olen 3-kymppinen nainen, ja kohtelen kaikkia tasa-arvoisesti, silti saan pahinta kohtelua juuri minua vanhemmilta "kanssa-sisarilta". Olen ihan samaa pohtinut, kuin ap, että mistä ihmeestä se johtuu. Vanhemmat naiset kohtelevat useimmiten hyvin ja nuoret osaavat olla hyvinkin kohteliaita myös. liittyyköhän kasvatuksen puutteeseen vai mihin?
Nämä keski-ikäiset on lapsina (kovalla kädellä) kasvatettu kunnioittamaan vanhempia ihmisiä. Nyt kun he ovat itse niitä "vanhempia ihmisiä", he luulevat, että koko maailma kumartaa heidän edessään ja he itse saavat käyttäytyä kuinka huonosti tahansa.
Mistäkö? Katsoppa matami peiliin.
quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 22:40"]
että mistä ihmeestä minun pitäisi kadehtia nuorempia naisia?? Kertokaa herran tähden?
Yleensä saa sellaista kohtelua millainen itse on , mikään ei ole ärsyttävämpi kuin kaiken tietävä 20v joka ei osaa asiaansa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 22:03"]
[/quote]
Ihan samaa olen huomannut, itsekin asiakaspalvelutyössä 10 vuotta olleena. Meillä käy aika 50/50 miehiä ja naisia, ja miehiltä hyvin harvoin saa epäkohteliasta käytöstä, ovat useimmiten mukavia ja leppoisia, kuten suuri osa naisistakin. Kuitenkin se hankalin joukko, joka pilaa päivän kuin päivän, on juuri tietyt keski-ikäiset naiset. Harvoin nuoret tai vanhat vaan nimenomaan keski-ikäiset. Itse olen 3-kymppinen nainen, ja kohtelen kaikkia tasa-arvoisesti, silti saan pahinta kohtelua juuri minua vanhemmilta "kanssa-sisarilta". Olen ihan samaa pohtinut, kuin ap, että mistä ihmeestä se johtuu. Vanhemmat naiset kohtelevat useimmiten hyvin ja nuoret osaavat olla hyvinkin kohteliaita myös. liittyyköhän kasvatuksen puutteeseen vai mihin?
[/quote] Olet kauniimpi kuin he?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 22:10"]
ja varmasti yhtä paljon! Se, ettet sitä niin huomaa, kertoo susta itsestäsi.. ja toki myös se vaikuttaa, että jotkut vaan ovat paljon arvostelevampia ja kärkkäämpiä nimenomaan omaa sukupuoltaan kohtaan. Kateus varmaan pahin tekijä.
[/quote]
Meinaatko siis että tämä nuori (tai nuorehko) asiakaspalvelija olisi kateellinen tälle keski-ikäiselle....ja vielä jos voisit tarkentaa, että kateellinen mistä?
Väkisin tulee mieleen että et kai ole itse semmoinen keski-ikäinen nainen kenties.......
[/quote]
Väkisin tulee mieleen ettet vain olisi niin tyhmä ettet ymmärrä itse tulevasi keski-ikäiseksi. Täällä puhutaan keski-ikäisistä ihan kuin he olisivat jotain avaruudesta tulleita olentoja joiden käytöstä voi yhdessä kauhistella kun ei se itseä mitenkään koske.
Vastatkaa nyt leidit!! Tajuatteko itse vanhenevanne kauheaa vauhtia koko ajan?? Että se keski-ikäisyys on teidänkin kohtalo jos elää saatte. Ja se elämänvaihe tulee nopeammin kuin luulettekaan. Oletteko jo alistuneet ajatukseen että olette vittumaisia pirttihirmuja vai kuvitteletteko olevanne ikinuoria ihanuuksia koko ikänne?
Mielenkiintoista naisten ajatusmaailma.
[/quote]
No vastatkaa keski-ikäisten haukkuvat nyt! Onko oma keski-ikäisyytesi ruusuinen
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 23:03"]
Oletteko koskaan nähneet kaupungilla onnellisen näköistä keski-ikäistä miestä? Ilman alkon vaikutusta siis.
[/quote]
En kaupungista tiedä, mutta oma isäni (65 v.) on ainakin varsin onnellinen ja myös onnellisen näköinen lähestulkoon aina. Ja alkosta ei ole kyse, kun ei sitä edes käytä.
Itse olen huomannut vauvanvaunujen kanssa liikkuessani (enkä itsekään ole erityisen nuori, 30 v.), että sellaiset 45-65-vuotiaat naiset ovat kamalan kiukkuisia heti, jos vaunut ovat vähääkään tiellä tai jos vaunujen kanssa menee vaikkapa tavaratalon hissiin (Niin, kummallekohan se hissi sitäpaitsi on tarkoitettu: vaunujen kanssa kulkijalle vai yksinäiselle tädille, joka voisi kävellä rullaportaisiin...?!). Aivan kuin heidän mielestään vauvan kanssa ei pitäisi poistua kotiseinien ulkopuolelle. Samat keski-ikäiset tädit tuhahtelevat halveksivasti nähdessään nuoren äidin imettävän vauvaa (niin ettei mitään intiimiä ruumiinosaa ulkopuolisille edes näy paidan alta) vaikkapa kahvilassa. Samanikäisiltä miehiltä en ole KERTAAKAAN kohdannut ilkeää käytöstä vauvan kanssa liikkuessani. Päinvastoin, miehet avaavat vaunuille oven, hymyilevät vauvalle jne. Ja omasta käytöksestäni ei voi olla kiinni, sillä itse olen aina ystävällinen ja kohtelias vieraille ihmisille. Jopa silloin, kun he eivät sitä tippaakaan ansaitsisi!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 23:03"]
Oletteko koskaan nähneet kaupungilla onnellisen näköistä keski-ikäistä miestä? Ilman alkon vaikutusta siis.
[/quote]
En kaupungista tiedä, mutta oma isäni (65 v.) on ainakin varsin onnellinen ja myös onnellisen näköinen lähestulkoon aina. Ja alkosta ei ole kyse, kun ei sitä edes käytä.
Itse olen huomannut vauvanvaunujen kanssa liikkuessani (enkä itsekään ole erityisen nuori, 30 v.), että sellaiset 45-65-vuotiaat naiset ovat kamalan kiukkuisia heti, jos vaunut ovat vähääkään tiellä tai jos vaunujen kanssa menee vaikkapa tavaratalon hissiin (Niin, kummallekohan se hissi sitäpaitsi on tarkoitettu: vaunujen kanssa kulkijalle vai yksinäiselle tädille, joka voisi kävellä rullaportaisiin...?!). Aivan kuin heidän mielestään vauvan kanssa ei pitäisi poistua kotiseinien ulkopuolelle. Samat keski-ikäiset tädit tuhahtelevat halveksivasti nähdessään nuoren äidin imettävän vauvaa (niin ettei mitään intiimiä ruumiinosaa ulkopuolisille edes näy paidan alta) vaikkapa kahvilassa. Samanikäisiltä miehiltä en ole KERTAAKAAN kohdannut ilkeää käytöstä vauvan kanssa liikkuessani. Päinvastoin, miehet avaavat vaunuille oven, hymyilevät vauvalle jne. Ja omasta käytöksestäni ei voi olla kiinni, sillä itse olen aina ystävällinen ja kohtelias vieraille ihmisille. Jopa silloin, kun he eivät sitä tippaakaan ansaitsisi!
[/quote]
No täti, millainen aiot olla itse sitten vaihdevuositulevaisuudessasi? Et varmaankaan ole kolmekymppinen lopun ikääsi?
[/quote]
Aion olla ystävällinen ja kohtelias, kuten nytkin. :) Ei oma paha olo, oli se sitten hormoniperäistä tai jotain muuta, oikeuta olemaan kiukkuinen vieraille kanssaihmisille!
Olen tällainen vaihdevuosiämmä, jota ankarasti arvostellaan täällä. Yritän aina käyttäytyä kohteliaasti ja ystävällisesti, tervehdin myyjiä, kassoja ja bussikuskeja yms. Usein vaan olen "sulautunut tapettiin". Ohitseni katsotaan eikä vastata tervehdyksiin eikä edes kysymyksiin. Jos vastataan kaikesta kyllä huomaa ettei vähempää voisi kiinnostaa. Nuorempia ja nätimpiä kyllä huomioidaan ja pahimmillaan henkilökunnan keskusteluhetki jatkuu keskeytyksettä. En ole heille ollenkaan kateellinen, mutta en myöskään ole mikään aivoton idiootti ja minua kyllä loukkaa em. käytös.
32 jatkaa vielä. Tuo keski-ikäisten tätien syndrooma on kyllä tuttu minullekin, ei sitä voi kiistää. Mutta tuollainen niputtaminen iän mukaan ei ole reilua. En minäkään väitä, että kaikki 2-kymppiset myyjät käyttäydy huonosti, vaikka se ei kovin harvinaistakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 18:41"]
Olen tällainen vaihdevuosiämmä, jota ankarasti arvostellaan täällä. Yritän aina käyttäytyä kohteliaasti ja ystävällisesti, tervehdin myyjiä, kassoja ja bussikuskeja yms. Usein vaan olen "sulautunut tapettiin". Ohitseni katsotaan eikä vastata tervehdyksiin eikä edes kysymyksiin. Jos vastataan kaikesta kyllä huomaa ettei vähempää voisi kiinnostaa. Nuorempia ja nätimpiä kyllä huomioidaan ja pahimmillaan henkilökunnan keskusteluhetki jatkuu keskeytyksettä. En ole heille ollenkaan kateellinen, mutta en myöskään ole mikään aivoton idiootti ja minua kyllä loukkaa em. käytös.
[/quote]
Niin, sitähän sanotaan, että naisesta tulee keski-ikäisenä näkymätön. Taitaa pitää paikkansa. Jos jotain hyvää siitä keksii, niin taidamme olla turvassa puskaraiskauksilta. Voi ehkä jopa matkustaa yksin Intiaan.
Peruskäytöstavat kuuluisivat jokaiselle, iästä riippumatta, tai "vastapuolen" iästä riippumatta.
Mutta, ehkä sitä näin viisikymppisenä enemmän ärsyttää puutteet asiakaspalvelussa. Kun menee asiat pieleen, ja niitä ei sitten yhtää pahoitella, ei valiteta asiakkaalle aiheutunutta turhaa vaivaa, puhumattakaan korvauksesta, joka sekin olisi joskus asiallista.
Naama peruslukemilla, ei puhettakaan hymystä eikä anteeksipyyntöä kuulu, vaikka menee metsään ja pahasti.
Minut on tosi helppo saada lepytettyä, jos sitä edes yritettäisiin!
Mulla on huonoimmat kokemukset mummoista ja sellaisista eläkeikää lähentyvistä tyypeistä. Mitä korkeampi asema, sitä inhottavampi mies on - kaikille. Keski-ikäiset naiset ovat yleensä olleet aika neutraaleja, hoitavat hommansa ja häipyvät nopeasti pois. Nuoret äidit on välillä aika röyhkeitä, kerran olen saanut mustelman lastenvaunuista kun työnnettiin vaan päälle vaikka todella kauniiisti pyysin hiukan peruuttamaan.
minua ihmetyttää miten herkästi teidän päivänne oikein menee pilalle? Huonosti käyttäytyvä vaan mokaa itsensä eikä se ole keneltäkään muulta pois kuin muutama minuutti sen seurassa vietettyä aikaa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 22:15"]
viikonloppuna lentokoneessa keski-ikäisen naisen kiukuttelua lentoemännille. Kyse oli erikoisruoka-annoksesta, joka häneltä oli puuttunut menolennolla ja lentoemäntä oli kuulemma LUVANNUT, että annos tulee hänelle paluulennolla. Naiselle tarjottiin kasvisannos, mutta olisi pitänyt olla gluteiiniton-kasvis-hyla, ja vaikka lentoemo kuinka yritti sanoa, ettei sellaista edes valmisteta, niin nainen ei edes kuunnellut, vaan huusi että kyllä tehdään ja nyt tuotte minulle sitä ruokaa. Emot ihan paineessa yritti tarjota mustikkakeittoa, jonka nainen niskojaan nakellen otti, hedelmiä pussista, josta nainen olisi voinut valita yhden koska ne olivat emojen ruokaa. Nainen ei ottanut yhtään kun ei saanut koko pussillista, kahvi ja tee eivät kelvanneet.
Monta tuntia nainen huuteli aina emoille, että missä se mun ruoka on, ja esimies sanoi lopulta, että voisitteko rouva lakata kiukuttelemasta. Muija ei päässyt asiasta yli ei sitten millään vaan murjotti ja nalkutti.
Ihan järkyttävää kuunneltavaa ja katsottavaa. Jos on noin vaikea ruokavalio niin miksi ei ota omia eväitä mukaan. Säälitti henkilökunta joka ei voinut ruoaksi muuttua.
Olen samaa mieltä kuin ap, että keski-ikäiset naiset on niitä pahimpia, vaihdevuosissaan ja kateellisia nuoremmille ja nätimmille ja käytöstapoja ei ole ollenkaan.
[/quote]
Niitä tilattuja ja maksettuja erikoisruokavalion ruokia muuten puuttuu yllättävän usein lennoilla. Ja poikkeuksetta olen kuullut, kun lentoemot tarjoavat omat ruokansa tilalle ettei asiakkaan tarvitse olla nälissään, yleensä ei kelpaa jos on se keski-ikäinen riivinrauta kyseessä, mutta miehet, nuoret naiset ja lapset voivat syödä muutakin kuin tilaamansa annoksen.