Aaaaaaarhg! Ärsyttää suunnattomasti keski-ikäiset naiset joilla ei ole käytöstapoja!!!!!
Olen asiakaspalvelutyössä, ja melkein päivittäin tulee vastaan asiakas joka saa verenpaineen nousemaan: keski-ikäinen nainen, joka ei voi tervehtiä, ei sano kiitos, ja on muutenkin koko ajan naama norsunv:lla.
Todella harvoin tulee vastaan keski-ikäisiä miehiä tai nuoria ihmisiä jotka käyttäytyvät noin. Onko se vaan vaihdevuosista kiinni vain mistä?
Yksikin tuollainen asiakas pilaa helposti koko päivän fiilikset.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 19:44"]raukkamaista aukoa päätään asiakaspalvelijalle, joka ei työnsä vuoksi antaa takaisin.
[/quote]
Niinpä! Siksi jos näen että joku vittuilee aivan turhasta niin avaan kyllä sivullisena suuni. Itse olen törmännyt monesti lentokentillä näihin ääliöihin joita ei muka koske samat säännöt kun muita (nyt kun ajattelen, niin keskiikäisiä naisia hekin ovat olleet). "Ai pitääkö MINUUNKIN riisua takki turvatarkastuksessa?" "Miten niin tätä sinivalaan kokoista matkalaukkua ei voi ottaa koneeseen. En varmasti maksa tästä."
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:00"]
Suomi, sammakkonaamaisten naisten maa.
[/quote]
tarkoitat varmaan sammakkonaamaisten KESKI-IKÄISTEN naisten maa? :)
[/quote]
Oma tulevaisuudenkuvasi kun olet keski-iässä
Toivottavasti täällä avautuminen helpottaa niin että jaksaa sit taas tosielämässä käyttäytyä kuten hyvinkasvatetut ihmiset. Me kaikki, ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Itse aikanaan asiakaspalvelussa yritin pitää aivot narikassa (ettei tulisi vahingossakaan sanottua takaisin mitään ja pitkitettyä tilannetta turhaan) ja standardihymynaaman päällä niissä hankalissa tilanteissa. Hankalaahan se joskus oli, mutta perhana kun se oli työtä. Onneksi yhtä hankalaa asiakasta kohden oli satoja asiallisia.
Minä tässä keski-ikäisenä naisihmisena katoaisin myös tapettiin, ellen olisi niin läski. Onpa käynyt mm. Sokoksella ja Stockmannilla niin, että myyjätärneitoset eivät ole huomaavinaankaan, kun on heillä kaikennäköistä tärkeää yksityistä keskusteltavaa, minä kärsivällisesti odotan lähettyvillä tuote kourassa neuvoa kysyäkseni tai tuotteen ostaakseni. Joskus olen kyllästynyt odottamaan palvelua, joskus taas keskeytän neitosten keskustelun kohteliaasti: "Suokaa anteeksi, että häiritsen teitä kesken varmaankin tärkeän neuvonpidon, mutta olisikohan mahdollista kysyää...." yleensä siinä vaiheessa alkaa palvelu pelamaan.
Yrmyjä kassahenkilöitä ja asiakaspalvelijoita kannattaa aina kiitellä kovasti hyvästä palvelusta ja ystävälisyydestä. Saattavat jopa pysähtyä hetkeksi miettimään omaa asennettaan.
Oikeasti hyviästä palvelukokemuksesta kannattaa myös antaa palautetta, se tehdään toki paljon vilpittömämmällä äänensävyllä kuin sarkastiset kiitokset päinvastaisessa tapauksessa...
Kyllä itseänikin välillä riepoo kaupankassat, itselle selvyys että kassalle mennessä katsot silmiin, tervehdit, kiität ja muut tarvittavat. Mutta on kyllä tullut näitä vanhempia rouvashenkilöitä kassalla vastaan, jotka katselevet vain kattolistoja ja ainoana kommenttina töksäyttävät loppusumman. Tai infotiskille mennessä kysymys kuuluu: "No mitä?!"
Eikä puhettakaan että nämä rouvat antaisivat autolla ajaessaan tietä jalankulkijoille suojatiellä, tai huomioisivat (valolliset liikennesääntöjä noudattavat) pyöräilijät :D Autoa ajetaan suoraan eteenpäin tuijottaen, ilmeisesti vain määränpää näköpiirissä.
Ehkä tämä on yleistystä, mutta tietyn ikäiset naiset aiheuttavat minussakin närästystä. ON olemassa se mammapiiri, jonka mielestä maailma on heidän. No, olen itsekin 30, ehkä kohta liityn klubiin mutta... :D Enkä todellakaan yleistä, kaikenlaisia löytyy kaikista ikäryhmistä mutta joskus nämä frouvat hieman hyppäävät silmile :D
No niin, onko mukava tulevaisuus arvon leidit? Teistä tulee jokusen vuoden päästä tapettiin katovia sammakkonaamaisia kärttyisiä vaihde vuosiämmiä. Näinhän te oman tulevaisuutenne kuvaatte. Että hyvää tulevaisuutta vaan teillekn, onneksi ole mies.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:00"]
Suomi, sammakkonaamaisten naisten maa.
[/quote]
Silmät mollottavat tunteettomina päässä ja suupielet roikkuvat alaspäin kuin sammakolla.
Kyllä noita ikäviä tapauksia mahtuu kumpaankin sukupuoleen. Itsekin olen toiminut asiakaspalvelutyössä, monenlaista on tullut nähtyä ja kuultua. Täytyy sanoa, että olen välillä järkyttynyt kuinka ihmisillä ovat käytöstavat hukassa: valitetaan uskomattomista asiasta, räyhätään, huudetaan henkilökohtaisuuksia tai uhkaillaan työntekijöitä. Osa ottaa oikein asiakseen käydä kiusaamassa henkilökuntaa säännöllisesti. Sairasta ja uskomatonta.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:13"]
Jos niitä vituttaa ne huonokäytöksiset teinit, jotka naapuri tunki heille kylään kesken joulun pyhien, kun perhe olisi kerrankin saanut viettää rauhassa aikaa oman väen kesken.
[/quote]
no ei sen pitäisi läpi vuoden sentään vituttaa!