Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet käynyt suihkussa ja hiuksesi ovat kuivuneet, miten kauan aikaa sinulta menee...

Vierailija
31.10.2011 |

että olet meikannut, kammannut hiuksesi, etsinyt itsellesi vaatteet, kenties silittänyt ne, pukenut, syönyt ja laittanut itsesi siihen kuntoon että voit mennä esim kauppaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka meikkaa kauppaan?

tottakai en voisi kuvitellakaan mennä hoitamattoman näköisenä

Vierailija
22/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan voisi kuvitella meneväni kauppaan ilman meikkiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole erityisen rikas eikä ole miehenikään. Tämä on vain asia jonka olen päättänyt ulkoistaa elämässäni. Minulla ei ole koskaan bad hair daytä. Maksan siitä mielelläni noin 150e/kk. Mutta kysymykseen. Kun olen käynyt suihkussa niin olen valmis menemään kauppaan meikkaamisen ja pukemisen jälkeen n. 15 minuutissa. Jos pitäisi jotain pientä haukata tuossa välissä niin menisi 5min lisää.

Vierailija
24/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan voisi kuvitella meneväni kauppaan ilman meikkiä...

Vierailija
25/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettän en laittaudu kauppaan menoa varten, jos siis ihan ruokakaupasta on kyse. En muutenkaan jaksa vain kotona oloa varten meikkailla/laittaa hiuksia.

Mutta jos johonkin pitäisi lähteä ja pitäisi olla siistin näköinen(niinkuin kohta pitäisi), niin kokonaisuudessaan kaikkeen menisi ehkä 20min.

- suihku 5min

- hiusten laitto 5min

- hampaiden pesu & meikkaus 2min

- vaatteiden valinta & pukeminen 1min

Ja aikaa jäi vielä 7min johonkin muuhun.. :D

Vierailija
26/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet meikannut, kammannut hiuksesi, etsinyt itsellesi vaatteet, kenties silittänyt ne, pukenut, syönyt ja laittanut itsesi siihen kuntoon että voit mennä esim kauppaan?

En tarvi meikkiä kauppaan, hiukset on yhellä sipasulla siistit (lyhyt helppo leikkaus), en harrasta silitystä kaipaavia vaatteita, puen noin 2-3 minuutissa, kauppareissua varten ei erikseen tartte syödä. Eli 2-3min.

Vierailija
27/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan pysy kuin yhden päivän hiukset hyvänä (eli joudun kostuttaa ja föönata ne vaikka en pesiskään). Ja 150€ tuskin saa joka päiväistä pesua ja laittoa, vai?

Vierailija
28/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen malliset hiukset sulla oikeen on??Mulla ei ainakaan pysy kuin yhden päivän hiukset hyvänä (eli joudun kostuttaa ja föönata ne vaikka en pesiskään). Ja 150€ tuskin saa joka päiväistä pesua ja laittoa, vai?

Unohtu lainaus..

Vierailija
29/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasketaan se suihkussa käynti+hiustenkuivaus niin tasan tunti.

Vierailija
30/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meikkaa erikseen. Eli 5-10 minuuttia menee. Jos taas meikkaan ja laitan hiuksetkin, niin siinä menee puolisen tuntia.

Vierailija
31/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei no kyllä mä VOISIN mennä kauppaan ilman meikkiä, ehkä liioittelin. Mutta yleensä en vaan halua.

Tykkään ehostaa ja laittaa itteeni. Olen kaunis myös ilman meikkiä mutta laitettuna aina parempi!

Vierailija
32/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei no kyllä mä VOISIN mennä kauppaan ilman meikkiä, ehkä liioittelin. Mutta yleensä en vaan halua.

Tykkään ehostaa ja laittaa itteeni. Olen kaunis myös ilman meikkiä mutta laitettuna aina parempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi