Jehovat käy ainakin kerran viikossa ovella, ja tahti vain kiihtyy.
Eipä siinä mitään, eivät he minun mielenrauhaani pilaa, mutta vähitellen alkaa ärsyttää. En avaa heille enää ovea, mutta tunnen itseni epäkohteliaaksi sen vuoksi. Jos niille sanoisi nätisti, että ei haluta enää vierailijoita, niin lopettavatko ne?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Kerran avasin oven ilman housuja.
Eivät ole sen jälkeen tulleet soittelemaan ovikelloa.
Sitä ennen kävivät ongelmaksi asti.
Itsellä kävi niin, että vielä unenpöpperössä menin eräänä sunnuntai aamuna avaamaan ovea, ovenpimpputuksen kuultuani ja en tajunnut siinä, että housuissani oli massiivinen aamupullotus. Toinen täti saarnasi ilosanomaa ja toinen vähän kauempaa häveliäästi tuijotti pullotusta...
En tietysti ottanut mitään lippulappusia heiltä vastaan.
Ei ole näkynyt varmaan vuosikymmeneen
Meillä myös vuosia sitten, kunnes kilahdin. Sanoin, etten ole yhtään kiinnostunut heidän jumalastaan ja uhkasin tehdä rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä.
Katosivat sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin yks nainen oli jo miehineen kylään tulossa. Sanoin kylmästi, että ei käy, olin nimittäin just, leipomassa. Eipå sen jälkeen käynyt. Jokuhan kertoi, että merkkaavat oven pielen jonkin merkin, että tässä ollaan ystävällisiä menkää muutkin.
Ei ne mitään merkkaa, kirjaavat vihkoon tai koneelle.
En ole koskaan näkynyt yhtään Jehovantodistajaa oventakana. Taitaa Jumala ohjata heidät vain syntisten ovien taakse. Kannattaa siis pitää hyvät suhteet yläkertaan.
En tiedä mitä lahkoa olivat mutta mummoni pyysi sisään ja laittoi ruuan pöytään. Kun tulin mummulla käymään, pihalla tuli vastaan kaksi hyvinpukeutunutta pahoinvoivaa nuorta miestä. Mummo oli vaan ihmetellyt mihin ne pojat lähti kun potaatteja olis ollut vielä toisessa kattilassa lisääkin!
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten pääset niistä eroon kun lähetät kirjallisen kiellon, jätät puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Pelkkä nimi ja osoite riittää lomakkeeseen joka löytyy netistä hakusanalla jehovan todistajat kieltolomake. Minun ovella ei ole enää käyneet kun lähetin kiellon lomakkeessa annettuun osoitteeseen.
Ilmoitin paikallisille jehoville etten halua että käyvät. Alkoivat käydä sen jälkeen nimenomaan minun luonani. Joka toinen keskiviikko kl.15:00. Kun älysin etteivät olleet kierroksella vaan tulivat nimenomaan minun luokseni lakkasin avaamasta ovea.
Kysy ensi kerralla miten sulle käy Harmagedonissa. Pyydä näyttämään kuva kirjallisuudesta.
Suurin osa ihmisistä pitää jehovia hiukan hupsuina (syystäkin) jeesus tyyppeinä, jotka eivät mene armejaan ja ovat jotain "käännä toinen poskesikin" jengiä.
Todellisuus on täysin päinvastainen.
JT jengin opetuksen mukaan ihan lähitulevaisuudessa 99.9 prossaa maailman ihmisistä joukkoteurastetaan henkiolentojen toimesta ja sitten tulee paratiisi.
Kysessä ei ole harmiton jeesusjengi vaan vaarallinen kultti. Tapattavat omia jäseniään idiottimaisella veri doktriinilla. Arvioiden mukaan 1000 kuolee turhaan vuodessa tämän vuoksi. Jonetowensissa kuoli joku 900.
Jim Jones oli pikku poika jehovien hallintoelimeen verrattuna.
Oman raamatunkin ovat vääntäneet.
Kerro, että haluaisit keskustella heidän entisen johtoporukkansa jäsenen Raymond Franzin kirjasta "Omantunnon kriisi".
Jää keskusteluhalut, siellä erotetaan seurakunnasta jos tuota kirjaa lukee.
Häiriköille ei tarvitse ovea avata, eikä varsinkaan potea siitä huonoa omaatuntoa.
Sanoppa että olen liian syntinen teidän seurakuntaan tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmagedonia odotellessa moni luopuu koulutuksesta ja urasta ja tyytyy hanttihommiin, jtta voisi kiertää enemmän ovilla. Perhe myös maksaa kaikista Vartsikoista. Ja niitä on tilattava yhtä monta kappaletta kuin perheessä on jäseniä. Samoin muita julkaisuja. Sitten maksetaan Valtakunnansalin rakentamiset yms. Kaikkea tätä johdetaan New Yorkista. Kuka rikastuu?
Mistä ihmeen Vartsikoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin yks nainen oli jo miehineen kylään tulossa. Sanoin kylmästi, että ei käy, olin nimittäin just, leipomassa. Eipå sen jälkeen käynyt. Jokuhan kertoi, että merkkaavat oven pielen jonkin merkin, että tässä ollaan ystävällisiä menkää muutkin.
Ei ne mitään merkkaa, kirjaavat vihkoon tai koneelle.
Eivät kirjaa mitään mihinkään, koska laki ei sitä salli.
Mä sanoin ystävällisesti, mutta päättäväisesti, että kiitos käynnistä, tänne ovelle ei saa enää tulla, minä kiellän sen, voitteko kirjata sen ylös ja kertoa muillekin? Ilmeisesti voivat, koska käynnit loppuivat, vaikka noita kaduilla vielä näkeekin.
Tämä ei toiminut valitettavasti hälytysmyyjiin, ne ne vasta rasittavia on. Varmaan urakkapalkka?
Vierailija kirjoitti:
Ei Jehovan todistajat tule jos pyydät juuri noin! Sitä paitsi itsellekin jää perempi mieli kun osaa käyttäytyä -eikö?
J-todistajat tietävät, että on kaksi tietä kapea ja leveä. Kapea vie elämään ja leveä tuhoon. Sille leveälle tielle mahtuu paljon porukkaa ja kapealle vähän. Tarkoituksenhan te tiedättekin kait pappinne on sen teille selvittänyt:) Löytyy muuten vuorisaarnasta Matteus 7. luku!
Muuten tiesittekö, et Jeesus käski mennä kaksittain talosta taloon Apostolien teot 20:20!! Kaikkien uskontojen tulisi tehdä näin ja opettaa ihmisille Raamatun periaatteita. Ehkäpä silloin tämä maailma olisi mukavampi meille kaikille elää!
Kyllä vain te Jehovat olette kujalla. Mitä tykkäisit jos teidän ovella akais tamppaamaan kaksin kaikkien uskontojen edustajat tuputtamassa omaa näkemystään. Voisitte ehkä sitten ymmärtää miksei ketään kiinnosta teidän höpinät. Keksikää joku helpompi tapa jolla perustelette paratiisiin pääsynne. Kaikkihan tietää että taivaaseen ei enää ole asiaa. Eikä teitä kiinnosta kuin se että saatte julistaa itsenne puhtaaksi.
Pelkästään tuo ovella kaupustelu saa mut välttelemään tuota uskontoa. Lisäksi jos johonkin lahkoon liityn niin kyllä valitsen sellaisen jossa luvataan se taivaspaikka eikä vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ulko-oveen lappu " Ei jehovantodistajia, niin pääsette eroon noista maanvaivoista.
mun kaveri oli soittanut paikalliseen Jehovan todistajien valtakunnansaliin ja käskenyt, että enää ei hänen kotivoelleen saa tulla ja asia oli mennyt perille ja siihen loppui häiriköinti.
Kerran avasin oven ilman housuja.
Eivät ole sen jälkeen tulleet soittelemaan ovikelloa.
Sitä ennen kävivät ongelmaksi asti.