Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltomiehen iänikuinen puhelupommitus ahdistaa

Vierailija
05.11.2025 |

Joo, tekee työtään. Joo, minulla on kokemusta rajoja rikkovista ihmisistä ja se vaikuttaa.  Olisiko täysin mahdotonta suorittaa työ häiriköimättä asukkaita toistuvasti?? Kyseessä on tarkistusasia, joka EI OLE MILLÄÄN TAVALLA KIIREELLINEN EIKÄ AIKATAULUTETTU. Huoltomies tietää sen vallan mainiosti. Minulla on omat syyni miksen ole jatkuvasti päivystysvalmiudessa. Alkaa aina suututtamaan tuo loputon puhelupommitus, ja tekisi mieli perua kaikki. Ahdistaa jo valmiiksi ilmoittaa vioista, kun tietää, että taas se loputon pommitus alkaa. Miten tuon saa loppumaan?? Kyllä minä olen tavoitettavissa sitten kun ajankohta on sopiva, itse olen ottanut yhteyttä alun perin. Se ei silti tarkoita,  että olen valmiudessa 365 päivää viikossa vuorokauden ympäri! En reagoi vittuiluun ja ilkeilyyn.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VUODESSA siis

Vierailija
2/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä huoltomiehellä on omat aikataulunsa ja muitakin asiakkaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ens kerralla sit ilmoittaa sinne samalla kun ilmoitat viasta, että sut tavoittaa kotoa vaikka torstaina klo 15-16 välisenä aikana jos tulevat korjaamaan. Ja ilmoitat vielä et puhelimeen et vastaa.

Vierailija
4/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja juuri siksi en käsitä miksi hän pommittaa minua jatkuvasti. Minä olen nimenomaan helppo asukas, kun en vaadi ketään tänne välittömästi. Hän voisi keskittyä niihin muihin ja ODOTTAA että otan yhteyttä. 

Vierailija
5/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa saako se huoltomies pomolta valituksia, kun se yksi työ roikkuu tekemättömien listalla viikkoja/kuukausia.

Vierailija
6/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko ens kerralla sit ilmoittaa sinne samalla kun ilmoitat viasta, että sut tavoittaa kotoa vaikka torstaina klo 15-16 välisenä aikana jos tulevat korjaamaan. Ja ilmoitat vielä et puhelimeen et vastaa.

Pitää ilmeisesti tehdä niin. Yritän vain olla mahdollisimman mukava, mutten voi sille mitään että minulla on omat asiani, jotka eivät lakkaa olemasta siksi että huoltomies pommittaa.

Vierailija
7/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa saako se huoltomies pomolta valituksia, kun se yksi työ roikkuu tekemättömien listalla viikkoja/kuukausia.

No sitten voi sanoa, että asiakas itse on sanonut ettei ole kiirettä.

Vierailija
8/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita täppä siihen kohtaan että voi tulla yleisavaimella sisään. Sitten soittaa kerran ja jos et vastaa niin hoitaa sillä asian.

Vierailija
9/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piti käydä IV-suodattimen vaihtaja klo 9-13 välisenä aikana. Olin kotona klo 10-13, sinä aikana ei käynyt. Jos oli käynyt aikaisemmin niin ei ollut jättänyt lappua että asunnossanne on käyty. Onkohan siis käynyt vai ei?

Vierailija
10/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja juuri siksi en käsitä miksi hän pommittaa minua jatkuvasti. Minä olen nimenomaan helppo asukas, kun en vaadi ketään tänne välittömästi. Hän voisi keskittyä niihin muihin ja ODOTTAA että otan yhteyttä. 

Niitä muita juttuja tulee koko ajan lisää, välillä sellaisia, joihin on reagoitava välittömästi. Nuo "ei tällä nyt kiire, mutta jos jossain kohtaa" on tympeitä, ei "helppoja".

Vierailija
11/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä muita juttuja tulee koko ajan lisää, välillä sellaisia, joihin on reagoitava välittömästi. Nuo "ei tällä nyt kiire, mutta jos jossain kohtaa" on tympeitä, ei "helppoja".

Juu no valitettavasti huoltomiehen täytyy ymmärtää, että asiakkaat ovat ihmisiä ja heillä voi olla miljoona syytä mikseivät ole jatkuvasti tavoitettavissa. 

Vierailija
12/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei maailma toimi tuolla tavoin... 

Vierailija
13/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu no valitettavasti huoltomiehen täytyy ymmärtää, että asiakkaat ovat ihmisiä ja heillä voi olla miljoona syytä mikseivät ole jatkuvasti tavoitettavissa. 

Tietenkin. Siksi huoltomiehelle sopivalla hetkellä hän yrittää ottaa yhteyttä, jotta tavoittaisi asiakkaan.

Vierailija
14/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku elämäntapa nepsy, jolla on ihan oma kiertoratansa.

Vierailija
15/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon saa loppumaan niin, että ilmoitat olevasi tavattavissa klo 17-21 ensi viikon tiistaina. Pyydä huoltomiestä ilmoittamaan tekstiviestillä, jos tuo ei käy ja ehdottaa muuta aikaa, koska et vastaa puhelimeen.

Vierailija
16/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä se huoltomies voi tietää, että milloin sulle sattuu käymään hänen yhteydenottonsa?

Tottakai hän yrittää ottaa yhteyttä, niin kauan kunnes vastaat. 

Vierailija
17/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet jo ottanut yhteyttä, jos hän sinua pommittaa. Jos kyse on jostakin tarkastuksesta ilman tilausta, sinä ilmoitat ensimmäiseen puheluun vastatessasi, mikä aika sinulle sopii ja se oli siinä.

Vierailija
18/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon saa loppumaan niin, että ilmoitat olevasi tavattavissa klo 17-21 ensi viikon tiistaina. Pyydä huoltomiestä ilmoittamaan tekstiviestillä, jos tuo ei käy ja ehdottaa muuta aikaa, koska et vastaa puhelimeen.

Meillä huoltomiesten työaika on 7-15:30. Silloin hoidetaan kiireettömät. Päivystysasiat sitten vuorokauden ympäri.

Vierailija
19/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tehnyt on tyttö ja tyttö on aina uhri.

Vierailija
20/36 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kerro soittaessa huoltoon tai viestissä aika jolloin sut tavoittaa. Tai soita takas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän