Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovat käy ainakin kerran viikossa ovella, ja tahti vain kiihtyy.

Vierailija
31.10.2011 |

Eipä siinä mitään, eivät he minun mielenrauhaani pilaa, mutta vähitellen alkaa ärsyttää. En avaa heille enää ovea, mutta tunnen itseni epäkohteliaaksi sen vuoksi. Jos niille sanoisi nätisti, että ei haluta enää vierailijoita, niin lopettavatko ne?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla tota tasoa niin kai siinä vaivautuis vaikka ite pressakin:)

Vierailija
22/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan odotettu! Voi äly teittii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tietysti olla joko kohtelias tai epäkohtelias, ihan mikä oma tapasi on. Periaatteisiimme kuuluu, että lopetamme käynnit, jos sitä pyydetään.

Ja yhdelle kirjoittajalle tiedoksi, ettemme merkkaa ovenpieliä, osaamme kirjoittaa muistiinpanoja :)

terveisin yksi JT

Vierailija
24/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jehovan todistajia hyvin paljon. He toimivat kuten sanovat.

Vierailija
25/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimaan Raamattua heidän kanssaan! Valtavan mielenkiintoista saada selville totuus helvetin tulesta, kolminaisuusopista, paratiisista maan päällä, mitä tapahtuu kuolemassa ja mikä on ylösnousemus ja milloin.

Kaikki käytiin Raamatun avulla läpi ja ainakin minulta hävisi kaikki pelot tuonpuoleisesta. Kävin sitä ennen monissakin uskonnollisissa kokouksissa ja kastettu evlut. Pakko sanoa et todistajat on ylivoimaisia Raamatun tuntemuksessaan ja piste.

ihmeen totuus tuosta muka selviää -haloo!

Vierailija
26/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, se on se tarkoituskin ;) ei mua kiinnosta alkaa puhumaan syvällisiä jonkun kanssa vain siksi että se keksii tulla soittelemaan ovikelloa.

Vierailija
27/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos eivät sitä itse ole osanneet huivista päässäni päätellä) ja se tehoaa joka kerta, sekä Jehovan todistajiin että mormoneihin. Poistuvat HETI.:)

Vierailija
28/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelin jokin aika sitten jehovantodistajia tutkielmaani varten ja tuli puheeksi tuo heidän "lähetystyönsä". He sanoivat toivovansa, että heille sanottaisiin aina suoraan jos asia ei kiinnosta. Ei tuhlaa heidän aikaansa, eikä myöskään sen jonka ovella käyvät. Yleensä näillä jehovantodistajilla on aina oma alueensa jolla he käyvät, joten uskon että voisivat viivata sut yli listasta. Sano vaan reilusti et kiitos mut oon jo löytänyt onneni, toivon ettette enää käy täällä.

Vierailija
29/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettavat! Äitini on sanonut jehoville, ettei hyväksy uskonnon kauppaamista eikä halua heidän käyvän enää. On mennyt perille, käyvät naapureilla edelleen, äidilläni eivät.

Meillä on kerran käyneet ovella, olin varmaan niin töykeä, ettei ole sen jälkeen näkynyt täälläkään...

Vierailija
30/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin se ettei ole mitään trio-jumalia vaan yksi oikea tosi Jumala, joka on vieläpä kiinnostunut ihmisistä yksilöinä!

Toisekseen ettei ole mitään kidutuksen paikkaa vaan ihminen kuolee eikä tiedä mitään ei ymmärrä mitään eikä tee mitään! Katso Saarnaajan 9.luku

Kun pahuus pian poistetaan saa hyväntahdon ihmiset elää onnellisena maan päällä mikä oli Jumalan alkuperäinen tarkoituskin! Muistat kai miten enkeli sanoi paimenille et rauha hyväntahdon ihmisten keskuudessa.

Eri uskonnot on opettaneet helvetintulta ja triojumalia samana muttei samana mut kuitenkin samana ks. Athanasiuksen uskontunnustus!

Ja turha juhlia Jeesusta vauvana taas kun hän on mahtava kuningas ks. Ilmestyksen 6. luku.

Vierailija
31/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin se ettei ole mitään trio-jumalia vaan yksi oikea tosi Jumala, joka on vieläpä kiinnostunut ihmisistä yksilöinä! Toisekseen ettei ole mitään kidutuksen paikkaa vaan ihminen kuolee eikä tiedä mitään ei ymmärrä mitään eikä tee mitään! Katso Saarnaajan 9.luku Kun pahuus pian poistetaan saa hyväntahdon ihmiset elää onnellisena maan päällä mikä oli Jumalan alkuperäinen tarkoituskin! Muistat kai miten enkeli sanoi paimenille et rauha hyväntahdon ihmisten keskuudessa. Eri uskonnot on opettaneet helvetintulta ja triojumalia samana muttei samana mut kuitenkin samana ks. Athanasiuksen uskontunnustus! Ja turha juhlia Jeesusta vauvana taas kun hän on mahtava kuningas ks. Ilmestyksen 6. luku.

Vierailija
32/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin se ettei ole mitään trio-jumalia vaan yksi oikea tosi Jumala, joka on vieläpä kiinnostunut ihmisistä yksilöinä!

Toisekseen ettei ole mitään kidutuksen paikkaa vaan ihminen kuolee eikä tiedä mitään ei ymmärrä mitään eikä tee mitään! Katso Saarnaajan 9.luku

Kun pahuus pian poistetaan saa hyväntahdon ihmiset elää onnellisena maan päällä mikä oli Jumalan alkuperäinen tarkoituskin! Muistat kai miten enkeli sanoi paimenille et rauha hyväntahdon ihmisten keskuudessa.

Eri uskonnot on opettaneet helvetintulta ja triojumalia samana muttei samana mut kuitenkin samana ks. Athanasiuksen uskontunnustus!

Ja turha juhlia Jeesusta vauvana taas kun hän on mahtava kuningas ks. Ilmestyksen 6. luku.

ovat pelkkää ihmisten kontrolloimiseksi kehitettyä höpöhöpöä.

Aivan sama mitä niissä moneen kertaan muutelluissa opuksissa lukee, eivät ne kestä kriittistä tarkastelua eivätkä siis myöskään ole totta.

Vierailija
33/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

----Äitini on sanonut jehoville, ettei hyväksy uskonnon kauppaamista---

Mitä se sitten on kun verorahat kilahtaa kirkon kassaan??? Ostamistako?

Vierailija
34/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovantodistaja (JT): Päivää. Oletko kuullut Jumalasta?

Minä: Olen. Oletko sinä?

JT (hämmästyneenä): Olen.

Minä: No sittenhän kaikki on hyvin ja sinä voitkin poistua. Näkemiin.

JT: Näkemiin.

Vierailija
35/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-jehoville. Se ei olekaan sit niin kiva Jumala. Kysypä ens tutkiskelussa siitä. Kysy myös, miksi jehovilla on siirretty ja siirretty sitä maailmanlopun päivämäärää.

Vierailija
36/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään, eivät he minun mielenrauhaani pilaa, mutta vähitellen alkaa ärsyttää. En avaa heille enää ovea, mutta tunnen itseni epäkohteliaaksi sen vuoksi. Jos niille sanoisi nätisti, että ei haluta enää vierailijoita, niin lopettavatko ne?

"anteeksi mutta en ole kiinnostunut tästä asiasta, en halua keskustella enempää, kiitos"

Takaan etteivät tule enää.

Sinä tuhlaat vain omaa ja heidän aikaansa kun en osaa suoraan sanoa. Kyllä heilläkin on varmasti muuta tekemistä kuin ravata sun ovella kun annat heille väärän kuvan.

Vierailija
37/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ystävällinen selvitys etten ole kiinnostunut ja toivon, ettei luonani käydä jatkossa on riittänyt ihan hyvin joka osoitteessa.

Ovella ramppaajat ovat kyllä joskus hyödyllisiä, kerran telkkariluvan tarkastaja lähti meiltä mukanaan muovikassillinen kesäkukkien taimia, olin vähän ylimitoittanut kylvökset :D Mukava juttuhetki puutarhajutuista.

Ylipäätään olen sitä mieltä että asiallinen käytös tuottaa tuloksia, ystävällisyyskään ei ole ollenkaan pahasta.

Vierailija
38/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kukaan tule ovelle keräämään. Omien näkemysten tyrkyttäminen ihmisten ovilla pyytämättä on mielestäni yksinkertaisesti huonoa käytöstä.

----Äitini on sanonut jehoville, ettei hyväksy uskonnon kauppaamista---

Mitä se sitten on kun verorahat kilahtaa kirkon kassaan??? Ostamistako?

Vierailija
39/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmagedonia odotellessa moni luopuu koulutuksesta ja urasta ja tyytyy hanttihommiin, jtta voisi kiertää enemmän ovilla. Perhe myös maksaa kaikista Vartsikoista. Ja niitä on tilattava yhtä monta kappaletta kuin perheessä on jäseniä. Samoin muita julkaisuja. Sitten maksetaan Valtakunnansalin rakentamiset yms. Kaikkea tätä johdetaan New Yorkista. Kuka rikastuu?

Vierailija
40/105 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän uskontoaan, koska se kieltää verensiirrot: lapseni olisi kuollut ilman verensiirtoa! Yrittivät sanoa, että on olemassa korvaavia valmisteita, mutta siihen totesin vain yks kantaan, ettei ole keksitty vielä keinotekoisia punasoluja. Lapseni elimistö lakkasi nimittäin vajaa pari vuotiaana tilapäisesti tuottamasta punasoluja.

Lapset leikkivät keskustelumme aikana takani ja ennenkuin lähtivät, kysyivät vielä, onko kyseessä jompi kumpi noista lapsista. Osoitin oikean lapsen ja sen jälkeen he lähtivät, eivätkä ole enää tulleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä