Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovat käy ainakin kerran viikossa ovella, ja tahti vain kiihtyy.

Vierailija
31.10.2011 |

Eipä siinä mitään, eivät he minun mielenrauhaani pilaa, mutta vähitellen alkaa ärsyttää. En avaa heille enää ovea, mutta tunnen itseni epäkohteliaaksi sen vuoksi. Jos niille sanoisi nätisti, että ei haluta enää vierailijoita, niin lopettavatko ne?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovikellon päällä lappu, että "Älä häiritse meitä: me inhoamme uskontoa, kaupustelua, kerjäämistä, - ja varo vihaista koiraa"

On toiminut

Vierailija
62/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilauta pimppaa sille ja sano, että sä oot lesbo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin olevani saatananpalvoja. eipä oo ämmiä enää oven takana kolkutellut.

Vierailija
64/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kuvan, jossa asukas oli laittanut oveensa lapun, että uskonnollisen propagandan levittäminen on sallittu, mutta  maksaa 40 euroa/kerta. Painamalla ovikellloa hyväksyt ehdot.

Vierailija
65/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika erikoinen sukunimi ja epäilen, että koko meidän suku on jollain jehovien "mustalla listalla".

Ja siis hyvä niin!

Mutta olen vain todistanut kolmessa eri kerrostalossa, kun jehovat ovat kiertäneet rapussa ja meidän oven jättäneet väliin.

Ja siis näissä kolmessa talossa eivät ole koskaan käyneet, aikoinaan saivat suorastaan lentävän lähdön, kun tunkivat sisään lapsen ollessa yksin kotona.

Vierailija
66/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt samat jehovat noin 2 vuotta jotain 5 kertaa vuodessa. Minä kilttinä ihmisenä olen aina kohteliaasti kuunnellut. Nyt parina viime kertana he ovat alkaneet ehdottelemaan aikoja koska voisivat tulla!? Tyyliin: sopisko sulle keskiviikkona aamupäivällä? Mä oon tainnu olla liian kohtelias...

Vierailija
67/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lopettavat heti, kun sanot suoraan, että et ole kiinnostunut minkäänlaisesta uskonnonkauppaamisesta. Meillä kävivät kerran ja sanoin mielipiteeni suoraan, eivät sen jälkeen soitelleet ovikelloa.

Vierailija
68/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jehovan todistajat auttoivat ottamaan mittoja verhoja varten.

Olin juuri ollut käsileikkauksessa ja saikkarilla tylsistyessäni mietin, et uudet verhot voisi ostaa, kun ne edellisestä asunnosta tulleet oli rasittavasti just vähän liian lyhyet. Yhdellä kädellä mittaaminen osoittautui kuitenkin ongelmalliseksi.

Tsädääm, soi ovikello ja JT:t pääsi hyvään käyttöön. Kysyivät vielä lähtiessään, voiko ne auttaa jonkun muun kanssa tai tulla ehkä seuraavanakin päivänä avuksi. Ei tarvinnut tulla, kun mies kyllä autteli sen mitä apua tarvitsin, olin vain just silloin saanut päähäni sen verhohomman. Veivät kyllä roskat mennessään, vaikka olisinhan mä saanut ne itsekin kuskattua roskikseen, kun ei jaloissa ollut mitään vikaa.

Vierailija
69/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lehti täytyy repiä heidän silmiensä edessä ja kertoa samalla, että ei ole kiinnostunut uskon asioista.

Vierailija
70/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 16:47"]

Saat tietysti olla joko kohtelias tai epäkohtelias, ihan mikä oma tapasi on. Periaatteisiimme kuuluu, että lopetamme käynnit, jos sitä pyydetään.

Ja yhdelle kirjoittajalle tiedoksi, ettemme merkkaa ovenpieliä, osaamme kirjoittaa muistiinpanoja :)

terveisin yksi JT

[/quote]

Jep. Kuinkahan laillista on pitää ihmisistä tietorekisteriä heidän sitä itse tietämättä? Eikö tietosuojavaltuutettu puuttunut tähän laittomaan tapaanne tehdä ihmisistä muistiinpanoja?

Entä jos vihkonne, johon kirjaaatte tarkkoja tietoja ihmisistä ylös, katoaa?

Itse en avaa ovea Jehoville enkä muillekkaan kerjääjille/kaupustelijoille.

Vierailija
71/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 14:48"]kerro Jehoville että liityt ensi viikolla helluntaisrk ja luulitkin että seurakuntalaisia oli just tulos kauhee lössi kahville kun heitä tässä oottelit =).Sitten vaan katot kun he lähtee juoksujalkaa pois =)))

t.hellari =)

[/quote

Ojasta allikkoon?

Vierailija
72/105 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2011 klo 21:26"]

siirretty kun ei sitä päivääkään ole ikinä sanottu. Hellarit kyllä naapuripitäjässä joskus 50 vuotta sitten nostivat ison äläkän maailmanlopusta ja odottivat sitä kovasti!

Todistajat seuraa maailman tapahtumia miten nämä Ilmestyskirjan/Danielin ennustukset toteutuu. Monta suurta tapahtumaa on tulossa kuten väärän uskonnon tuhoaminen poliittiselta taholta! Rauhanhuutokin pitäisi vielä tulla vaikka se onkin näennäinen! Siellä ne kaikki on Raamatussa:)

Tärkeä ennustus on tuo Matteus 24:14, jossa sama sanoma saarnataan kautta maailman. Se sanoma ei ole eri uskontojen sekasanoma vaan yhden uskonnon kertoma Raamatun sanoma toivosta!

[/quote]

Tämä on kyllä hirmu surullista kun Jt:t ei itsekään tiedä totuutta omasta historiastaan. Kovinkaan moni ei tiedä että vuonna 1975 harmagedonin piti tulla. Eipä tarttis edes kovin vanhoja vartiotorneja lukea että tuon asian huomaisi. 

Ja tuo lopun ajan alku vuonna 1914....   huh huh mitä höpötystä! Ihan oma Jerusalemin tuhokin on keksitty vuodelle 607. Ainutkaan historian kirja ei vaan tunne tuollaista tuhoa.

Jos tekee ja uskoo kaiken mitä lavalla sanotaan. Hymyilee ja odottaa kiltisti vaan paratiisia.. niin kaikki meneekin suht mukavasti. Jehovantodistajien oppi ei kestä minkäänlaista lähempää tarkastelua. Se kaatuu kuin korttitalo.

Vierailija
73/105 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten pääset niistä eroon kun lähetät kirjallisen kiellon, jätät puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Pelkkä nimi ja osoite riittää lomakkeeseen joka löytyy netistä hakusanalla jehovan todistajat kieltolomake. Minun ovella ei ole enää käyneet kun lähetin kiellon lomakkeessa annettuun osoitteeseen.

Vierailija
74/105 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus aiempaan kommenttiin, kohtaan jätät puhelinnumeron ja osoitteen tuli virhe, kun siitä unohtui lauseen lopusta pois tärkein sana pois.

Vierailija
75/105 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

omas taloyhtiös kävi riesaksi asti ja usein .pyysin heitä lopettamaan käynnit, se onnistui kun heillä ne laittomat rekisterit jonne lupasivat laittaa ettei toivota käyntejä. toinen asia on jehovil, että jos oikeesti uskova puhuu jeesuksesta, nämä pakenevat paikalta.

Vierailija
76/105 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot seuraavalla kerralla, että voinko rukoilla teidän harhaoppisten puolesta. Eivät tule toista kertaa.

Vierailija
77/105 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli uusintana dokumentti Uhrit. Katsokaa se Areenasta ( kai se siellä on) Olipa valaiseva kuva uskontojen uhreista ts siitä mitä uskonnot tekevät yksilölle ja kuinka sairasta touhua sisäpiirissä on. Niin sairasta että kuvottaa. Omat säännöt joita on noudatettava ja jos et niin syrjintää ja henkistä kiusaamista ym. Oli Jehovia ja lestoja...

Vierailija
78/105 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ovelle tuleville jeesuskauppiaille todennut ystävällisesti mutta tiukasti, että kiitos vain, en kuulu teidän kohderyhmäänne, joten ei tuhlata tässä enempää kenenkään aikaa, kiitoshyvääpäivänjatkoa. Samalla vedän oven kiinni enkä jää kuuntelemaan vastamutinoita. Yleensä on tehonnut.

Jokaisen muuton jälkeen on tosin joutunut taas toistamaan samat litaniat eri tyypeille. Nähtävästi keskushallinto ei koordinoi missä nämä haahuilevat.

Kuvittelevatko nuo oikeasti, että ihmiset ilomielin ottavat vastaan heidän taikauskoaan kun menevät oikein konkreettisesti häiritsemään toisia kotonaan? Vai omaako taivaspaikkaansa sillä tienaavat?

Vierailija
79/105 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostakaa netistä jehovan todistajien sivulta kieltolomake, jolla kiellätte käynnit ovella ja lähettäkää kyseiseen osoitteeseen niin ei käy jehovan todistajat ovella, kiellon lähetys on hyvin toiminut ja toivetta on noudatettu niin kun pitää.

Vierailija
80/105 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Mutta aikaa jo reilu 10v kun sanoin, "tuo nuorempi tyttö voi tulla sisälle juttelemaan".

Eipä tullut eivätkä ole sen jälkeen käyneet. Naapurissa kyllä käyvät säännöllisesti. Hyvin niillä tieto kulkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi