Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan oksettavin ketju mitä tällä palstalla on ollut. En voi uskoa, että täällä on näin paljon ihmisiä, joiden ajatusmaailma pyörii ainoastaan sukupuoliasioiden ympärillä. Kylläpä on ihan hirveän hauskaa, "vapaa kassa" hihhih. Eli= kun kassahenkilö ilmoittaa, että tälle kassalle voi tulla, niin se tarkoittaa, että haluan suhteen kyseisen miehen kanssa. Tulis nyt jo ydinsota tai maailmanloppu, että päästäisiin eroon tästä saastasta. Kuvottaa ajatella, että ihmiset jotka näitä kommentteja ovat kirjoittaneet, ovat niitä ihmisiä, joita päivittäin tapaa.
Voi ei, käväisy afrikassa auttaa
Ei ole ällöin ketju, vaan harmitonta hauskanpitoa. Relatkaa vähän tai ohittakaa koko ketju
Vierailija kirjoitti:
Siis ette kai oikeesti ole tosissanne.....miten ihmeessä saatte tuonkin asian, että kassa sanoo et täällä on vapaa kassa,niin miten tuostakin saatte seksistisen viestin....kyllä alkaa olla ihmiset sekaisin ja jos ymmärsin oikein,varsinkin naiset.Kyllä pitää olla suhde heikolla pohjalla ja huono itsetunto jos tuosta päättelette että teidän miestä yritetään vikitellä.Teille mustasukkaisille naisille annan hyvän neuvon ihan ilmaiseksi,käyttäkää niitä itsepalvelu kassoja tai tilatkaa ruokanne kotiin tai niihin lokeroihin.Ja siis itse olen 64v.ja minua on teidän logiikan mukaan yrittäneet iskeä niin miehet kuin naiset,kaiken ikäiset,ovat huudelleet että täällä olis vapaa kassa.....ettäs kehtaavat 🤣🤣🤣
Meidän kaupassa on siirrytty unisex-palveluun jo ajat sitten, saatiin siihen oikein hyvä perehdytys joten tervetuloa vaan meille!
Vierailija kirjoitti:
Siis ette kai oikeesti ole tosissanne.....miten ihmeessä saatte tuonkin asian, että kassa sanoo et täällä on vapaa kassa,niin miten tuostakin saatte seksistisen viestin....kyllä alkaa olla ihmiset sekaisin ja jos ymmärsin oikein,varsinkin naiset.Kyllä pitää olla suhde heikolla pohjalla ja huono itsetunto jos tuosta päättelette että teidän miestä yritetään vikitellä.Teille mustasukkaisille naisille annan hyvän neuvon ihan ilmaiseksi,käyttäkää niitä itsepalvelu kassoja tai tilatkaa ruokanne kotiin tai niihin lokeroihin.Ja siis itse olen 64v.ja minua on teidän logiikan mukaan yrittäneet iskeä niin miehet kuin naiset,kaiken ikäiset,ovat huudelleet että täällä olis vapaa kassa.....ettäs kehtaavat 🤣🤣🤣
Helppohan se on sinun sanoa jos olet sinkku. Toista se on kun naimisissa, kaikenlaisia houkutuksia on kaupungit täynnä. Kävisit vaikka kirkossa niin tietäisit.
Kyllä ne miehetkin osaa! Mies kysyi kauniilta kaupan kassalta että mitä maksaa? En jäänyt kuuntelemaan juttua loppuun kun posket punaisena lähdin lätkimään kaupasta ulos! Kotona pakkasin miehet tavarat. Se oli meidän liiton loppu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miehetkin osaa! Mies kysyi kauniilta kaupan kassalta että mitä maksaa? En jäänyt kuuntelemaan juttua loppuun kun posket punaisena lähdin lätkimään kaupasta ulos! Kotona pakkasin miehet tavarat. Se oli meidän liiton loppu.
ja päästit ghanalaisen vaatekaapista pois?
Vierailija kirjoitti:
Osaa osaa. Vaihvihkaa sormukset pistetään lompakkoon ennen kuin tullaan kassalle. Ostetaan ruusuja ja eräskin kosi ja teki sitten kärrynpyörän.
t: kassaextra
Niin mahtavaa lukea niiden juttuja, ketkä hiffaa tämän ketjun idean :D
Miituu.luurankoja.apua.huumoripitoista suhdedramantiikkaa
Aikanaan oli Nesteellä sellainen mainos kuin "Vilauta kassalla. Saat jopa 5%"
Eiks oo normaalia, että kassatyöntekijä ( mies/nainen nuori/vanha/keski-ikäinen) ilmoittaa kassa olevan vapaa jos muissa on pitkä jono? Mä aina oon nähnyt tan asian positiivisesti, en koskaan tullut ajatteleeksi, että halutan onkia "tuolla huudolla" "varatut miehet"
Oh my good!!! Jopa siitä pahoitatte mielenne. Uskomatonta!!! :O
Taidanpa lähteä tänään kokeeksi kauppaan ja ottaa miehen mukaan. Josko löytyisi "vapaa kassa", you know what I mean. Sitten katsotaan, mitä tapahtuu. Hyökkääkö mies vapaalle kassalle vai jääkö jonottamaan edelleen kiltisti.
NO VITSI, ymmärrättekö??? :D
Haittaako teille varattujen misten naisia jos kassatyöntekijä on vanha nainen tai mies?
Vierailija kirjoitti:
ja meidän edellä oli joku asiakas, joka lähtikin hakemaan jotain puuttuvaa mitä lie hakikin siinä sitten, niin se kassa alkoi heti vikittelemään meitä, sanoi näin ja tämä ON totta!: "Jos mä otan teidät tähän väliin." En tohtinut katsoa, mihin väliin se olis meitä ottanut. Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanottua mitään. Mieskään ei paljoa puhunut, maksoi vaan ostoksemme ja lähdimme siitä, mutta mä kyllä raivosin siitä jälkeenpäin monta viikkoa. Että ei tarvi ku ostoksille mennä miehen kanssa, kun kassa alkaa jo ehdotella vaikka mitä väliin ottamisia! Törkeetä! Mies lupasi pyhästi, ettei mene yksin siihen kauppaan koskaan, ja kyllä olen ihan luottanut siihen, ettei ole mennyt.
Kassaneiti tarkoitti että voi palvella teitä kun edella olevalla asiakkaalla kestää vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja meidän edellä oli joku asiakas, joka lähtikin hakemaan jotain puuttuvaa mitä lie hakikin siinä sitten, niin se kassa alkoi heti vikittelemään meitä, sanoi näin ja tämä ON totta!: "Jos mä otan teidät tähän väliin." En tohtinut katsoa, mihin väliin se olis meitä ottanut. Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanottua mitään. Mieskään ei paljoa puhunut, maksoi vaan ostoksemme ja lähdimme siitä, mutta mä kyllä raivosin siitä jälkeenpäin monta viikkoa. Että ei tarvi ku ostoksille mennä miehen kanssa, kun kassa alkaa jo ehdotella vaikka mitä väliin ottamisia! Törkeetä! Mies lupasi pyhästi, ettei mene yksin siihen kauppaan koskaan, ja kyllä olen ihan luottanut siihen, ettei ole mennyt.
Kassaneiti tarkoitti että voi palvella teitä kun edella olevalla asiakkaalla kestää vielä
No ei kyllä tarkoittanut.
Huaahuaaahuaahuahuaa haahaaahaahaahaa haahaahaa haaahaa . 😁😁😅😅🤣🤣😂😂
Koskaan en naurannut niin paljon mille kommenteille kuin nyt. Mitä ihmettä!
Kommentit varmaan tulevat mustasukkaisista ja epävarmoista naisista, että tulkitsevat "täällä on vapaa kassa" yhtä kuin "seksiä tarjolla varatulle miehelle".
Oikeasti nauroin itkemiseen 🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi ihanaa, pitkäkestoiset miehet olivat ihanimpia! Oi niitä aikoja!
t. entinen kaupan kassa
Vierailija kirjoitti:
Huaahuaaahuaahuahuaa haahaaahaahaahaa haahaahaa haaahaa . 😁😁😅😅🤣🤣😂😂
Koskaan en naurannut niin paljon mille kommenteille kuin nyt. Mitä ihmettä!
Kommentit varmaan tulevat mustasukkaisista ja epävarmoista naisista, että tulkitsevat "täällä on vapaa kassa" yhtä kuin "seksiä tarjolla varatulle miehelle".Oikeasti nauroin itkemiseen 🤣😂🤣😂
Naurat toisten hädälle ja murheelle! Häpeä! Toiset viettävät iltansa hylättynä itkien yksinäisyyttään karviasmarjaviiniä lipitellen ja sinä kehtaat vain nauraa! Olet samaa tasoa noiden letukoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pikakassat niitä varten jotka haluavat tulla nopeasti.
Tämä on ihan oksettavin ketju mitä tällä palstalla on ollut. En voi uskoa, että täällä on näin paljon ihmisiä, joiden ajatusmaailma pyörii ainoastaan sukupuoliasioiden ympärillä. Kylläpä on ihan hirveän hauskaa, "vapaa kassa" hihhih. Eli= kun kassahenkilö ilmoittaa, että tälle kassalle voi tulla, niin se tarkoittaa, että haluan suhteen kyseisen miehen kanssa. Tulis nyt jo ydinsota tai maailmanloppu, että päästäisiin eroon tästä saastasta. Kuvottaa ajatella, että ihmiset jotka näitä kommentteja ovat kirjoittaneet, ovat niitä ihmisiä, joita päivittäin tapaa.