Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1681/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivatko sovituksi tapaamisen seksin merkeissä kun kassa pääsee töistä?

Meillä ainakin on takahuoneessa ihan se munaparkki näitä juttuja varten.

Tänne voi siis miehen jättää siksi ajaksi kun käy itse ostoksilla. Saa tehdä ostokset kaikessa rauhassa ja mieskin viihtyy.

Vierailija
1682/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mielikuva - voisinpa minäkin ilmoittaa vaan jossain kovaan ääneen, että täällä on vapaa nainen :-)

Tosin näinhän noi julkkiksetkin tekee, heti eron jälkeen naama lööpeissä, OLEN VAPAA, nautin elämästäni ja uusista tuulista :-)

Kerran metrossa yksi mies nousi seisomaan ja ilmoitti kovaan ääneen että täällä on vapaa 4-kymppinen sinkkumies, olisiko ketään naista jota kiinnostaisi? No ei kiinnostanut ja mies istui takaisin alas.

Oikeesti? Ja ihan selvistä päin? Oispa hauska kun joku olis noussu heti ja siitä happily ever after...

Kerran ruuhkajunassa yks nuoripari kohtasi. Seisoivat lähekkäin, jutustelustaan kuulin etteivät tunteneet toisiaan. Tyttö jäi ensin junasta ja painoi lapaskäden pojan poskelle ja hymyili. Oli romanttisinta ikinä💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD tää on klassikkoketju ja näköjään edelleen hengissä.

Vierailija
1684/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka katkera nyrpimys tätäkin on alapeukuttanut. Minä ainakin olen ylpeä että meillä on täyden palvelun kauppa!

Vierailija
1685/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka katkera nyrpimys tätäkin on alapeukuttanut. Minä ainakin olen ylpeä että meillä on täyden palvelun kauppa!

Mikä kauppa tämä tällainen on? On kyllä löyhämoraalista. En tule ikinä, eikä miehenikään tule IKINÄ asioimaan kyseisessä puljussa.

Vierailija
1686/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tulee ihan ne ajat mieleen kun itsekin olin töissä kaupan kassalla opiskeluaikoina...ihania aikoja, ihania miehiä!

Vierailija
1687/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauppa tämä tällainen on? On kyllä löyhämoraalista. En tule ikinä, eikä miehenikään tule IKINÄ asioimaan kyseisessä puljussa.

Kuules pirttihirmu, sinä voi käydä missä kaupassa haluat mutta kyllä miehesi asioi meillä aina  kun itse haluaa.

Vierailija
1688/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi asioi jo meillä. Vakioasiakkaamme.

Vierailija
1689/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on aloitettu 2011. Jos ap on vielä hengissä ja linjoilla niin voisi kertoa miten liitolle kävi! Jäikö mies vai vaihtoiko kassaneitiin?

Vierailija
1690/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on aloitettu 2011. Jos ap on vielä hengissä ja linjoilla niin voisi kertoa miten liitolle kävi! Jäikö mies vai vaihtoiko kassaneitiin?

Joo. Olis mukava tietää.

Onko ap jaksanut seurata ketjua?

Arvasiko, että näin kauan intoa piisaa?

Vierailija
1691/1967 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pankissakin kassaneiti huutelisi aulaan, että täällä nyt vapaat panot!

Vierailija
1692/1967 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju todistaa taas miksi naisen euro on 80 senttiä, ja miksi siinä on vähintään 50 senttiä liikaa.

Höh. Tosikkoja maailmassa piisaa, vitsikkäänä on kivempaa😁😄😏😗😀

Imbesillille nauraminen ei ole vitsikästä vaan kiusaamista.

Vierailija
1693/1967 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kaupaan MENNESSÄ meinaan huutaa: Onko täällä vapaita tyttökassoja? Poikani Ari-Tapani on jotenkin miehiin kallellaan, arvelen ettei vaan ole omaa kassaansa löytänyt...

Sori Tintti B-rapusta, etsi sinäkin oma kassatytsysi ja jätä meidän Ari-Tapani rauhaan

Helmi

Hei Helena ja Alma!!

Oottako jo Munsalassa?

Vierailija
1694/1967 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mielikuva - voisinpa minäkin ilmoittaa vaan jossain kovaan ääneen, että täällä on vapaa nainen :-)

Tosin näinhän noi julkkiksetkin tekee, heti eron jälkeen naama lööpeissä, OLEN VAPAA, nautin elämästäni ja uusista tuulista :-)

Eikö sen voi tehdä siinä missä kassakin? Seuraavalla kerralla kun joku kassahempukka taas huutelee olevansa vapaa, niin huutaa perään "ja täällä vapaa asiakas!" Voi olla, että hänellä on univormuetu, mutta sinullapa onkin vapaa-aika.

Ihanaa!😆😅😆😅

Vierailija
1695/1967 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen täällä ääneen, mies ihmettelee. Vaikee selittää näitä juttuja...

Vierailija
1696/1967 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran metrossa yksi mies nousi seisomaan ja ilmoitti kovaan ääneen että täällä on vapaa 4-kymppinen sinkkumies, olisiko ketään naista jota kiinnostaisi? No ei kiinnostanut ja mies istui takaisin alas.

Varmasti olisi kiinnostanut, mutta ujous vei voiton tai paremminkin tilanteen yllättävyys.

Tuohan oli tosi kekseliäs keino. Pitääpä kokeilla itsekin 😁😊

Vierailija
1697/1967 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaihdettu itsepalvelumeininkiin. Kortinlukijatkin toimivat lähiluvulla, ei tarvitse kovin syvään työnnellä.

Vierailija
1698/1967 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaihdettu itsepalvelumeininkiin. Kortinlukijatkin toimivat lähiluvulla, ei tarvitse kovin syvään työnnellä.

Oikeastiko oot Ap???

En kyl usko

Vierailija
1699/1967 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki törkeät vapaat kassat av-reissulla? Karseet jonot, ai niin. Voi olla jouluruuhkaakin.

Vierailija
1700/1967 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vielä mittään 🙈...

Viime viikolla miesten vaateosastolla mieheni meni sovittamaan farkkuja...

Nuori myyjä tyttö kävi välillä kyselemässä "voinko auttaa....".. Minä ja lapset seisoimme siinä kopin ulkopuolella.

Purskahdin nauruun !

Voi elämä !

Vatsakas mieheni olisi varmaankin tarvinnut "apua", survoessaan mahaansa vetoketjun sisäpuolelle..😂.

Kerroin tästä komediasta töissä Kahvihuoneessa.

Hauskaa riitti.

Johon eräs työkaveri kertoi että yhtenä talvena miehensä oli sovittanut kaupassa pitkävartisia talvikenkiä, mies oli saanut kengät tungettua jalkaansa, mutta ei pois niitä jaloistaan.

Siihen rientänyt parikymppinen myyjätär pitkine kynsineen... Eipä ollut nuori myyjä alkanut kiskomaan saappaita ukon jaloista, ne kynnet ne kynnet ovat tärkeimmät.

Lopultahan vaimo kiskoi niitä naama punaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan